نصب بازی xbox 360 | قیمت پکیج نصب بازی ایکس باکس 360

موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 13 آذر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۵۰,۰۰۰ تومان

نقد و بررسی نصب بازی xbox 360 | قیمت پکیج نصب بازی ایکس باکس 360

چگونگی نصب بازی xbox 360 از جمله دغدغه‌هایی است که اغلب گیمرها با آن سر و کار دارند. در‌واقع مشکلاتی نظیر سرعت اینترنت، مراحل دانلود بازی و همچنین انتخاب جدیدترین بازی‌های روز دنیا از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد. حتی اگر دانلود و نصب بازی فرایند پیچیده‌ای هم نباشد، مشکلات مرتبط با سرعت اینترنت آن را پیچیده می‌کند. در بسیاری از سایت‌های فروش بازی، مراحل نصب و دانلود بازی به طور خلاصه عنوان شده است که به آن دسته از افرادی که مایل به نصب بازی هستند، کمک فراوانی می کند. اما در برخی از مراجع معتبر گیمرهای حرفه‌ای خدمات نصب بازی  در کوتاهترین زمان ممکن و با یک قیمت پرداختی مناسب به راحتی انجام می شود. با توجه به مشکلات عدیده‌ای که برای دانلود و نصب بازی گیمرها با آن  مواجه هستند، پیشنهاد می‌شود که در هنگام خرید xbox 360 حتماً از خدمات نصب بازی نیز بهره مند شوند.

آموزش نصب بازی ایکس باکس 360

بازی‌های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. در هر لحظه ما شاهد جدیدترین نسخه انواع بازی‌های روز دنیا هستیم. تعدد بازی‌ها به گونه‌ای است که باید برای نصب بازی  زمان بسیاری صرف کرد.

  • گیمرها برای نصب بازی ایکس باکس ۳۶۰ می‌توانند به سایت ایکس باکس مراجعه کنند. در لیست بازی ها، امکان انتخاب بازی قابل رویت است. علاوه بر آن با سرچ نام بازی می‌توان بازی دلخواه را انتخاب کرد.
  • در بخش Account بایر موجودی داشته باشید تا هزینه بازی از مبلغ موجودی شما کسر شود.
  • در صورت نداشتن اکانت، برای نصب بازی xbox 360 باید کارت اعتباری داشته باشید تا با شارژ کردن اکانت موفق به خرید بازی شوید.
  • پس از خرید بازی می‌توانید بر روی گزینه confirm موفق به دانلود بازی شوید.

نکات قابل توجه برای نصب بازی xbox 360

یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود آن است که دانلود بازی حتی در صورت خاموش شدن کنسول، متوقف نمی شود. در نتیجه می‌توانید  یک پروسه بلند مدت برای دانلود بازی‌ها را در نظر داشته باشید.  از سوی دیگر همانطور که گفته شد علاقمندان می‌توانند برای نصب بازی به مرجع گیمرهای حرفه‌ای- تهران پی اس مراجعه کنند. خدمات نصب بازی xbox 360 با تضمین بهترین قیمت بازار و در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان عزیز ارائه داده می‌شود. همراهان و کاربران می‌توانند برای دریافت خدمات نصب بازی با مشاوران تهران پی اس در ارتباط باشند تا راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.