بازار فروش پلی استیشن ۵ یا همان ps5 نسبت به سایر کنسول‌ها بسیار داغ است. اغلب خریداران مشتاق خرید ps5 هستند و یا اخبارهای مرتبط با پلی استیشن ۵ را دنبال می‌کنند. برخی دیگر نیز به دلیل داشتن پلی استیشن ۵، قصد خرید بازی ps5 را دارند. خلاصه کلام در حال حاضر نسل نهم کنسول‌های خانگی شرکت سونی در راس کنسول‌ها قرار دارد. اگر که شما هم قصد خرید دارید و نمی‌دانید برای خرید ps5 به چه نکاتی باید توجه کرد یا از کجا و چطور بخرید این مطلب را تا آخر بخوانید.

نکات مهم برای خرید پلی استیشن ۵

۱. توجه داشته باشید که بازار رقابتی برای فروش کنسول‌های خانگی بسیار گسترده شده است. به همین دلیل تعرفه قابل قبولی برای فروش کنسول‌های خانگی در ایران تنظیم نشده است. اغلب فروشگاه‌ها که به عنوان واسطه گر قیمت ها را دو برابر به مشتری تحویل می‌دهد. یکی از نکات قابل توجه خرید محصول بی‌واسطه است. یعنی فروشگاه به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای، محصولات را به دست مشتری رساند. باور بفرمایید خرید مستقیم نه تنها ارزان‌تر خواهد بود، بلکه می‌توانید از خدمات پس از فروش و سایر موارد با پشتیبانی مجموعه فروش، تماس حاصل کنید.

نکات مهم برای خرید پلی استیشن ۵
نکات مهم برای خرید پلی استیشن ۵

۲. از دیگر پاسخ‌های کلیدی که برای آنکه بدانید برای خرید ps5 به چه نکاتی باید توجه کرد، توجه به ریجن کنسول است. کنسول‌ها دارای ریجن‌های مختلفی هستند که هر ریجنی مرتبط با نواحی برخی از کشورها است. توجه داشته باشید که بهترین سری ps5، سری ۱۱ می‌باشد که متعلق به ریجن یا ناحیه اروپا و آمریکا است. به مراتب ریجن مرتبط با ناحیه اروپا و آمریکا در قیاس با ریجن آسیا از کیفیت و کارایی بهتری برخوردار است.

۳. اگر چنانچه به صورت اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری می‌کنید، حتماً از سایت‌ها و فروشگاه های معتبر که دارای پشتیبانی هستند، خریداری نمایید. در نتیجه در هر لحظه از زمان می‌توانید به راحتی با پشتیبانی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در مورد محصول دریافت کنید.

برای خرید ps5، نسل نهم کنسول شرکت سونی از سایت تهران پی اس روی لینک کلیک نمایید.

۴. یکی دیگر از فاکتورهای حائز اهمیت برای آنکه خرید بهتری داشته باشید، اطلاع از مشخصات فنی کالا است. کنسول ps5 دارای دو نوع دیسک خور و بدون دیسک یا دیجیتالی است. هر یک از این در محصول ویژگی‌های منحصر به خود را دارا می‌باشند. با این تفاوت که یکی قابلیت خواندن و اجرای بازی‌های دیسکی را دارد و دیگری فاقد درایو بلوری است و بازی‌ها در حافظه کنسول ذخیره می‌شوند. پس به نوع پلی استیشنی که قصد خریدش را دارید، توجه داشته باشید.

کنسول PS5
کنسول PS5

۵. از دیگر نکاتی که  می‌توان آن را پاسخی برای این پرسش که برای خرید ps5 به چه نکاتی باید توجه کرد، دانست، قابلیت‌های ps5 است. با خرید ps5 می‌توانید به راحتی از قابلیت‌هایی مانند صدای سه بعدی، پردازنده گرافیکی قدرتمند،  ظرفیت حافظه دو برابر نسخه پیشین، قدرت پردازش و کیفیت بالا بهره‌مند شوید. علاوه بر آن کنترلر دوال شاک با آخرین فناوری پیشرفته در دستان شما خواهد بود تا لذت بازی‌های دیجیتالی را بیش از پیش تجربه کنید.

۶. نکته پایانی آنکه برای خرید پلی استیشن ۵ یا هر کنسول دیگری، دریافت گارانتی، برگه ضمانت کالا، اطمینان از اصالت محصول و موارد این چنینی  ضروری است.