استودیوی سرشناس و مطرح ارکین جدیدترین بازی خود را تحت عنوان Deathloop تولید کرده است. اجرای این بازی انحصاری برای پلتفرم های ps4 و ps5 سازگار است. اگر چنانچه به دنبال خرید بازی ps4 هستید، اجرای این بازی هیجانی، تمام خواسته‌های شما را از یک بازی خارق‌العاده برآورده می‌کند. محتوای این بازی اکشن و ماجراجویانه به گونه‌ای است که شاید سال‌ها نظیر آن تولید و عرضه نشود. در آغاز بررسی بازی Deathloop می‌توان به حلقه های زمانی در بازی اشاره کرد. حلقه هایی که برای اولین بار توسط ژاپنی‌ها، در دهه ۶۰ میلادی مطرح شد. ایده ای که پس از آن به عنوان محبوب‌ترین تئوری در سراسر جهان مورد توجه واقع شد. در حال حاضر ما در صنعت بازی‌های ویدیویی به وفور با حلقه های زمانی روبرو هستیم که هر یک در هر بازی ویژگی‌ها و محتوای خاص خود را شامل می‌شود.

خرید بازی Deathloop

برای خرید بازی Deathloop ، خرید ps4 و یا ps5 توصیه می‌شود. با استفاده از قابلیت‌های پلی استیشن ۴ به راحتی می‌توانید از اجرای یک بازی بی‌نظیر بهره‌مند شوید. علاوه بر آن دسته بازی دوال شاک و قابلیت‌های آن تجربه خارق‌العاده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که بدون شک فراموش نشدنی است.

درباره بازی Deathloop

اگرچه درباره حلقه های زمانی، بازی‌های بسیاری ساخته و پرداخته شده است اما عنوان و مضمون اصلی این داستان با تمامی بازی‌هایی که تا به امروز تجربه کردید، متفاوت است. به طور کلی نوع و جنس بازی به گونه‌ای است که ایده‌های تازه‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. تصور کنید که اتفاقات و رویدادهای یک روز به دفعات برایتان تکرار می‌شود و شما به نوعی گرفتار این حلقه زمانی شده‌اید. اما راه نجات از این حلقه زمانی چیست؟ راه نجات تنها شکستن حلقه‌های زمانی است که شما را در آن درگیر کرده است. در ادامه بررسی بازی Deathloop ، ما شاهد شخصیت پردازی‌های ویژه، جذابیت‌های بصری و تصاویر گرافیکی با کیفیت هستیم که بازی را برای کاربر مهیج‌تر می‌کند.

درباره بازی DEATHLOOP
درباره بازی DEATHLOOP

برای خرید بازی Deathloop و بازی های متنوع دیگر روی لینک کلیک کنید.

ماجرای بازی Deathloop

یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها در بررسی بازی Deathloop ، محتوای داستانی است. موقعیت بازی در جزیره‌ای به نام Blackreef شروع می‌شود.Time Loop یا همان حلقه زمانی  در این جزیره به دام افتاده است. حلقه‌ای که توسط خود انسان‌ها و یا گروهی به نام Cultist تشکیل شده و آن‌ها را با خود درگیر کرده است. فرض را بر این بگذارید که به شما بگویند یک روز خوب خود را هر روز و به دفعات تکرر کنید و منتظر هیچ مرگی نباشید. یک نوع زندگی که به خواسته خود افراد شکل گرفته است. شاید از یک جنبه بی‌ربط با زندگی واقعی افراد نباشد اما به هر حال مضمونی است که هر مخاطب کنجکاوی را به فکر فرو می‌برد.

ماجرای بازی DEATHLOOP
ماجرای بازی DEATHLOOP

شخصیت اصلی داستان

Colt، شخصی از همان مردمی است که در حلقه زمانی گیر افتاده و از اعضای گروه Cultist محسوب می‌شده است. او به یکباره تصمیم می‌گیرد که از دام حلقه زمانی نجات پیدا کند و Time Loop را شکست دهد. اما همان مردمی که زمانی از Colt حساب می‌بردند و از او اطاعت می کردند، به محض فهمیدن تصمیم او، به دنبال راهی برای نابودی اش بودند. ادامه ماجرای بازی بسیار مهیج و جالب توجه است. به دلیل آنکه در میان بازی درس‌های بسیار آموزنده را نیز به طور غیر مستقیم به بیننده منتقل می‌کند. در نتیجه بررسی بازی Deathloop با پایانی بسیار غیرمنتظره به اتمام می‌رسد.

شخصیت اصلی داستان
شخصیت اصلی داستان