از جمله شاهکارترین بازی‌های ساخته شده توسط استودیوی سرشناس بلو پوینت، بازی مهیج Demon’s Souls است. گفته شده که در زمان رونمایی از نسل نهم کنسول‌های سونی، همزمان معرفی نسخه ارتقاء یافته این بازی هم صورت گرفته که مورد استقبال بسیاری از طرفداران سونی قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بازی Demon’s Souls بپردازیم.

عرضه نسخه ارتقاء یافته بازی  Demon’s Souls

همکاری سونی با استودیوی بلو پوینت سبب شد تا نسخه ارتقاء یافته بازی، با گرافیک فوق‌العاده بی‌نظیر در دسترس کاربران قرار گیرد. با توجه به آنکه نزدیک یازده سال از نسخه قبلی بازی  Demon’s Souls می‌گذرد، این بار با طراحی بهتر همراه با قابلیت‌های بی‌نظیر پلی استیشن ۵ یک‌بار دیگر به صنعت بازی‌های ویدیویی بازگشت. پس اگر چنانچه هنوز اقدامی برای خرید ps5 نکردید، وقت را از دست نداده و از خرید بازی ps5 و انواع متعدد آن بهره‌مند شوید.در نسخه ارتقاء یافته بازی، تغییرات بسیار شگرفی انجام شده و شما می‌توانید یک تجربه خارق‌العاده از اجرای بازی  Demon’s Souls داشته باشید.

عرضه نسخه ارتقاء یافته بازی  DEMON'S SOULS

ماجرای بازی  Demon’s Souls

 در ادامه بررسی بازی Demon’s Souls  ما با جریان سرگرم کننده بازی مواجه هستیم. سرزمین بولتاریا موقعیت و لوکیشن بازی است که تمامی رویدادهای در آن اتفاق می‌افتد. سرزمینی که در آن به دلیل همدست شدن King Allant با Old One به پوچی و ویرانی می‌رسد. در نهایت این سرزمین نابود شده و در یک هاله فرو می‌رود. پس از آن این منطقه به جایی تبدیل می‌شود که هیچکسی از آن زنده بیرون نمی‌آید. دیمن‌هایی در مناطق مختلف این سرزمین به چشم می‌خورند که روح آدم‌ها را به تسخیر خود بیاورند. با این شرح وضعیت، گیمر باید در نقش یک قهرمانی که قصد نجات سرزمین را دارد، با دشمنان و دیمن‌ها بجنگد. ورود به مناطق مختلف سرزمین و مبارزه با شاه النت او دیمن‌ها ز دیگر وظایف اصلی قهرمان است.

ماجرای بازی  DEMON'S SOULS

بررسی بازی Demon’s Souls

برای بررسی بازی Demon’s Souls باید تمامی ویژگی‌ها مثبت و ایرادات آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. روند داستان بازی بسیار قابل فهم و روان است. علاوه بر آن چالش‌هایی که بر سر راه قهرمان بازی داده شده، بسیار هیجان انگیز و مبارزه طلبانه است. مراحل بازی کمی شاید پیچیده باشد اما قابل حل و گذر از دشمنان و دیمن‌ها است. گشت و گذار آزادانه در سرزمین و استفاده از سلاح‌های متعدد از دیگر ویژگی‌های ممتاز بازی است. گفته شده که بازی دیمنز سولز جایگاه بسیار مناسبی از نظر اسطوره شناسی دارد. شخصیت پردازی‌ها و کاراکترها در جایگاه درست خود قرار داشته و به گونه‌ای باعث می‌شوند که کاربر برای کشف بیشتر به خوبی گوشه‌های مختلف سرزمین را بگردد.

گیم پلی بازی

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای بررسی بازی Demon’s Souls، گیم پلی آن است. مراحل بازی، ایتم ها، چالش ها و به طور کلی طراحی بازی، ورود به محیط‌های گوناگون و مواجهه با دشمنان به گونه‌ای است که قالب بازی را چالش برانگیز می‌کند. شما توانایی آن را خواهید داشت که به طور آزادانه در  جهان بازی گشت و گذار کنید و در هر مرحله قوی‌تر ظاهر شوید. در مجموع ساختار بازی به گونه‌ای است که قابلیت آن را خواهید داشت که شخصیت خود را ارتقاء داده و بر دشمنان غلبه کنید.