سال ۲۰۱۳، سال موفقیت کمپانی راک استار گیمز برای عرضه بازی gta v بود. در همان زمان عرضه، محبوبیت این بازی آن‌چنان فراگیر شد که به عنوان پرفروش ترین بازی سال لقب گرفت. حتی نسخه‌های بعدی این بازی از نظر بالا بودن آمار فروش نیز با موفقیت‌های بی‌نظیری روبرو شد. از جمله تغییراتی که در نسخه جدید بازی ایجاد شد، اضافه شدن تعداد بازیکنان، به روز رسانی بخش بصری و اضافه کردن حالت چند نفره بازی است. گیمرها می‌توانند با خرید ps4 از جذابیت‌های گرافیکی و امکانات نسخه جدید بازی بهره‌مند شوند. در بررسی بازی gta v ما شاهد تغییرات و پیشرفت‌های بسیاری در نسخه جدید بازی هستیم که در ادامه به این قابلیت‌ها اشاره می‌کنیم.

بررسی بازی gta v

درباره بررسی بازی gta v وب‌سایت مارکت واچ اظهار نظرهای بسیاری کرده است. مارکت واچ معتقد است که موفقیت این بازی تا حدی است که هیچ بازی همانند آن نمی‌تواند در صنعت بازی‌های ویدیویی اظهار وجود کند. البته منظور مارکت واچ بدین معنا نیست که راک استار توانایی عرضه بازی بهتری را ندارد.  بلکه به معنای درخشش فوق‌العاده راک استار در تولید نسخه‌های بازی gta v می‌باشد. در‌واقع می‌توان این چنین بیان کرد که این بازی یک بازی تکرار نشدنی در تاریخ بازی‌های ویدیویی است.

ماجرای بازی

ماجرای بازی
ماجرای بازی

شما با اجرای بازی gta v به روبرویی با چالش‌های مختلفی دعوت می‌شوید. ماجرای بازی gta v از این قرار است که یک گروه سه نفره برای سرقت از یک شرکت امنیتی دست به کار می‌شوند. نقشه دزدی به خوبی پیش می‌رود تا جایی که یکی از نیروهای امنیتی کشته می‌شود. در نتیجه با به صدا درآمدن آژیر، پلیس وارد ماجرا می‌شود. برای تجربه این بازی مهیج و چالش برانگیز توصیه می‌کنیم که تماشای این بازی دیدنی را از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید بازی های متنوع پلی استیشن 4 روی لینک کلیک نمایید.

ادامه بازی

در بخش دیگر از بازی ما با تعقیب و گریز راننده‌های پلیس با خلافکاران هستیم. دقیقاً از جایی که پای FBI به وسط می‌آید. و در آخر به براد و میکائیل شلیک می‌شود و تیر می خورند. Trevor به گمان آنکه آن دو نفر کشته شدند، پا به فرار می گذارد. اما طبق اخباری که به دست او می‌رسد پی می‌برد که براد به حبس ابد محکوم شده و میکائیل هم کشته شده.  در ادامه بررسی بازی gta v ما به این ویژگی از بازی می‌رسیم که با یک بازی فکر شده روبرو هستیم. در هر لحظه از بازی حس هیجان محتوای داستانی به خوبی درک می‌شود.  Trevor به عنوان یکی از شخصیت‌های بازمانده با FBI تماس می‌گیرد و برای ادامه زندگی جدیدش با FBI معامله می‌کند. نتیجه معامله هم آن است که براد به جای او در قبرستان دفن شود. پایان بازی اگرچه شاید غم انگیز باشد اما نکته‌های فراوانی در آن درک می‌شود که واقعاً قابل مقایسه با هیچ یک از بازی‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی نیست.

شخصیت‌های اصلی داستان

گروه سه نفره بازی شامل Michael، Brad و Trevor که با کمک فردی به نام Lester دست به نقشه تبهکاری می‌زنند. اگر علاقمند به بازی‌های پلیسی، تعقیب، گریز و اکشن هستید، مطمئناً این بازی کنجکاوی شما را به خوبی برانگیخته می‌کند.

شخصیت های اصلی داستان
شخصیت های اصلی داستان

پلتفرم های سازگار با بازی gta v

در ادامه بررسی بازی gta v به این نکته اشاره کنیم که عرضه این بازی برای اولین بار مختص پلتفرم‌های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ رونمایی شد. اما در حال حاضر نسخه پیشرفته این بازی برای پلی استیشن ۴ در دسترس کاربران قرار گرفته است. در نتیجه اگر قصد خرید بازی ps4 را دارید، ما به شما خرید پرفروش‌ترین بازی در تاریخ بازی‌های ویدیویی را پیشنهاد می‌کنیم.