تولیدکنندگان بازی‌های ps5 خبرهای مهیجی را برای کودکان به همراه دارند.شروع موفقیت آمیز بازی‌های بچگانه برای ps5 سبب شد تا  توجه اغلب کاربران را به خود جلب کند. در‌واقع بازخورد خرید بازی ps5 در ژانرهای گوناگون با استقبال کم نظیری روبروست. در این میان بازی‌های سرگرم کننده ویژه کودک و نوجوان نیز در میان سایر ژانرها خوش درخشید. می‌توان این چنین بیان کرد که تنوع بازی‌ها به گونه‌ای است که اغلب افراد تمامی کنسول‌های قدیمی را کنار گذاشته و به خرید ps5 روی آورده‌اند. در این بخش قصد داریم به معرفی پرفروش ترین و بهترین بازی‌های پلی استیشن ۵ برای کودکان بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

دلایل جذابیت بازی‌های بچگانه برای ps5

آنچه که سبب خرید بازی ps5 از سوی کاربران می‌شود، قابلیت‌هایی مانند محتوای داستانی، تصویرسازی‌های شفاف، شبیه سازی‌های جذاب، طراحی گرافیکی بی‌نظیر و مواردی از این قبیل است. بازی‌های بچگانه جذاب دیجیتالی این امکان را برای کودک شما فراهم می‌کند که ساعت‌ها او را سرگرم نگه دارد. علاوه بر آن بازی‌ها تنها وجه سرگرمی نداشته، بلکه باعث افزایش خلاقیت، ایجاد نوآوری و همچنین بالا بردن حس تجسم سازی خلاقانه در ذهن کودک می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید با خرید بازی ps5 یک هدیه جذاب و شاد را به کودک خود هدیه دهید.

معرفی پرفروش‌ترین بازی‌های بچگانه برای ps5

LEGO City Undercover

LEGO City Undercover

یکی از بازی‌های پرطرفدار بچگانه، بازی لگو سیتی آندر کاور است. اجرای این بازی با کنسول ps5 سازگار بوده  و قابلیت‌های اجرایی و سرگرم کننده بی‌نظیری برای کودکان به همراه دارد. از آنجایی که بازی‌های لگو برای کودکان بسیار جذاب و مهیج است، اینبار تولیدکنندگان بازی‌های پلی استیشن ۵، درصدد تولید و پخش بازی دیجیتالی آن برآمدند تا بتوانند از این طریق لحظات شاد تر و به یاد ماندنی‌تری برای کودکان باقی بگذارند.محتوای داستانی شاد، انیمیشن‌های جذاب و ماموریت های ویژه از جمله ویژگی‌های شاخص این بازی به شمار می رود. بازی LEGO City Undercover با شهرت جهانی LEGO GTA به گونه‌ای است که کاربران در نقش افسر پلیس با نام Chase McCain ایفای نقش می کنند. در ادامه محتوای این بازی شاهد آن هستیم که افسر پلیس به دنبال جنایتکارانی است که در شهر وجود دارند. این بازی شامل قابلیت‌هایی است که کاربران می‌توانند به راحتی در هر گوشه این شهر گشت و گذار کنند. علاوه بر آن این بازی دارای مینی گیم‌ها، مسابقه‌های جذاب گوناگون و سایر امکاناتی است که توجه هر کودکی را به خود جلب نگه می‌دارد.

Overcooked! All You Can Eat

Overcooked! All You Can Eat

اگر چنانچه در صدد خرید بازی ps5 بچگانه هستید، ما به شما بازی Overcooked! All You Can Eat را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی که به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی‌های پرطرفدار جهانی شناخته شده است، نه تنها بسیار سرگرم کننده می‌باشد بلکه کار تیمی را نیز به طور غیر مستقیم به کودکان آموزش می‌دهد. در حقیقت محتوای داستانی این بازی، آشپزی مشارکتی است. تهیه غذاهایی که به صورت تیمی و گروهی آماده و تدارک داده می‌شوند. آنچه که باعث جذابیت و هیجانات بازی می‌شود، اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی و پیچیدگی در تهیه غذا و نگهداری فضای آشپزخانه است. فضای بازی و آشپزخانه در یک منطقه زلزله خیز و یا بر روی دو کامیون متحرک ایجاد شده است که بایستی کاربر با همکاری تیمی سعی در تهیه و سرو غذا برای مشتریان نماید. سبک هنری و کارتونی، کاراکترهای عجیب و غریب تمام آن چیزی است که کودکان از تماشا و اجرای این بازی به شوق می‌آیند.

Concrete Genie

Concrete Genie

از دیگر بازی‌هایی که برای خرید ps5، پیشنهاد می شود، بازی Concrete Genie که البته مناسب کودکان کم سن نیست اما کودکان بالای سنین ده سال می‌توانند از جذابیت‌های این بازی لذت فراوان ببرند. یکی از ویژگی‌های بارز این بازی آن است که حتی والدین نیز می‌توانند به همراه کودکان خود از تماشا و اجرای این بازی لذت ببرند. داستان این بازی درباره چگونگی مواجه با واقعیت‌های زندگی است. علاوه بر آن  آزار و اذیت  و یا قلدری کردن که در برخی از افراد جامعه وجود دارد را نیز به نمایش گذاشته است. در ادامه بازی نقش کاربر در قالب کسی است که می‌تواند جهان را با نقاشی دیوارها پاکسازی کند. ایجاد افزایش خلاقیت کودکانه، بهره‌مندی از قابلیت‌های حرکتی در بازی و همچنین شبیه سازی‌های گرافیکی بی‌نظیر را می‌توان از دیگر جذابیت‌های این بازی نام برد.

Sackboy: A Big Adventure

Sackboy: A Big Adventure

یکی از بازی‌های سرگرم کننده و ماجراجویانه بازی Sackboy: A Big Adventure است. اگر چنانچه علاقمند به خرید بازی ps5 برای کودکان هستید، این بازی از جمله بازی‌هایی است که تمامی ویژگی‌های یک بازی مهیج و کودکانه را در خود دارد. محتوای داستانی این بازی نیز با استفاده از کاراکتر برجسته خود یعنی Sackboy، ایجاد نظم بخشی جهان را به نمایش می‌گذارد. یک بازی کاملاً مهیج پلتفرمینگ سه بعدی که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های کنسول ps5 شناخته شده است. انیمیشن‌های کارتونی رنگارنگ، فضای شاد و بانشاط بازی نه تنها سبب پویایی ذهن کودک می‌شود، بلکه لحظات شادی را نیز برای او می‌آفریند.

Astro’s Playroom

Astro’s Playroom

بازی Astro’s Playroom را می‌توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های پلی استیشن ۵ نامید. طراحی برجسته کنترلر DualSense به گونه‌ای است که نمی‌توانید خرید بازی ps5 را نادیده بگیرید. این بازی ماجراجویانه مانند سایر بازی‌های کنسول ps5 جذاب و مهیج بوده که به دلیل کاوش در این بازی سرگرم کننده و محتوای داستانی ماجراجویانه اش، مورد قبول بسیاری از کودکان در سراسر جهان قرار گرفته است.

جمع‌بندی

بازی‌های جذاب دیجیتالی مخصوص کودکان از جمله سرگرمی‌های دنیای فناوری محسوب می‌شود. در سراسر جهان خرید بازی ps5 و به طور کلی اجرای بازی‌های دیجیتالی برای تمامی سنین با استقبال بسیاری روبروست. شما می‌توانید مطابق با سلیقه کودک خود از انواع بازی‌ها بهره‌مند شوید. همانطور که توضیح داده شد، تنوع انواع بازی‌های کنسول ps5 بسیار است. تولیدکنندگان و استودیوهای ساخت بازی در هر لحظه به فکر ساخت بازی‌های نوین، مهیج و جذاب همراه با قابلیت‌های ویژه هستند. برای خرید بازی ps5 و همچنین خرید ps5 و دریافت آخرین فهرست از قیمت‌های کنسول‌‌‌های بازی می‌توانید به بخش فروش محصولات سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نمایید. شما می‌توانید انواع بازی‌های دیجیتالی را با مناسب‌ترین قیمت بازار از مجموعه تهران پی اس تهیه کنید. علاوه بر آن برای دریافت مشاوره و خدمات نصب بازی با تیم مجرب تهران پی اس تماس حاصل فرمایید.