یکی از کنسول‌های مشتری پسند که طرفداران بسیاری پیدا کرده است، خرید ایکس باکس سری اس می‌باشد. می‌توان این کنسول را از نظر کارکرد، حد وسط کنسول‌های قدیم و جدید شرکت مایکروسافت دانست. قیمت گذاری مناسب، قابلیت‌های شاخص و ظاهر شیک کنسول از جمله ویژگی‌های شاخص آن می‌باشد. نکات قابل توجه برای خرید ایکس باکس سری اس از نظر ویژگی‌های فنی بسیار قدرتمند عمل می‌کند اما به هیچ وجه از نظر سخت افزاری قابل مقایسه با کنسول‌های نسل جدید نظیر ایکس باکس سری ایکس و یا پلی استیشن ۵ نیست.

چرا خرید ایکس باکس سری اس؟

شاید دلیل خرید خرید ایکس باکس سری اس، برای بسیاری از گیمرها جالب باشد. خرید xbox series s از بسیاری جهات به نفع مشتری است. اول آنکه شما می‌توانید با خرید این محصول  تمامی بازی‌های مختص ایکس باکس سری ایکس را بر آن اجرا نمایید. قیمت مقرون به صرفه و ظاهری شیک و کم جا از دیگر مزایای خرید این محصول است.

چرا خرید ایکس باکس سری اس؟
چرا خرید ایکس باکس سری اس؟

نکات قابل توجه برای خرید کنسول ایکس باکس سری اس

پشتیبانی از سرویس گیم‌پس

یکی از نکات قابل توجه برای خرید ایکس باکس سری اس ، پشتیبانی از سرویس گیم‌پس است. از آنجایی که خرید ایکس باکس سری اس فاقد درایو نوری است، شما نمی‌توانید بازی‌ها را به صورت فیزیکی و یا دیسکی اجرا نمایید. بدین ترتیب کمپانی مایکروسافت سرویس‌های اشتراکی برای اجرای بازی‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است. توجه داشته باشید که از آنجایی که کشور ما در حال حاضر با تحریم‌ها و محدودیت‌های این چنینی روبروست، خرید سرویس گیم‌پس به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. در نتیجه شما می‌توانید تهیه سرویس گیم‌پس را از مجموعه معتبر تهران پی اس بخواهید. این مجموعه خدمات قابل عرضه‌ای نظیر خدمات نصب بازی، ارائه سرویس گیم پس را در اختیار مشتریان خود با قیمتی بسیار مناسب قرار می‌دهد. گیمرها از این طریق می‌توانند بازی‌های بسیار مهیج و جدیدی که به تازگی روانه بازار شده است را به راحتی تجربه کنند.

پشتیبانی از سرویس گیم پس
پشتیبانی از سرویس گیم پس

سازگاری با لوازم جانبی پیشرفته

معمولاً همزمان با خرید ایکس باکس سری اس، لوازم جانبی آن نیز خریداری می‌شود. در‌واقع تهیه لوازم جانبی و استفاده از آن‌ها، هیجان و لذت بازی‌ها را بیشتر می‌کند. نمایشگر، مانیتور و هدفون از جمله لوازم جانبی اصلی کنسول ایکس باکس سری اس است. یکی از مزایای خرید این محصول آن است که از تمامی کنترلرهای شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌کند. استفاده از وسایل جانبی کنسول‌های پیشین برای ایکس باکس سری اس نیز از دیگر ویژگی‌های ممتاز آن است.

سرعت پردازش بالا

قدرت بارگیری سریع بالا و پردازش قدرتمند برای اجرای بازی‌ها را برای خرید یک کنسول بازی کاربردی ، به‌خصوص خرید ایکس باکس سری اس، بایستی در نظر داشته باشید. توجه داشته باشید که در تولید کنسول‌های نسل پیشرفته، قدرت پردازش بازی‌ها  دو تا سه برابر سریع‌تر شده است. از آنجایی که کنسول بازی ایکس باکس سری اس مجهز به NVMe SSD می‌باشد، قابلیت ویژه‌ای در بارگذاری و اجرای بازی‌ها از خود به نمایش می گذارد. در نتیجه دیگر نیازی نیست کاربران زمان بسیار زیادی را برای بارگیری بازی‌ها صرف کنند. بنابراین توجه به سرعت پردازش بالا را به عنوان یکی از اصلی‌ترین نکات قابل توجه برای خرید ایکس باکس سری در نظر داشته باشید.

امکانات کنسول

  • قابلیت اتصال به شبکه بی سیم
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • قابلیت اتصال به درگاه شبکه
  • مجهز به کابل HDMI
  • دارای سه درگاه USB

محتویات موجود در جعبه کنسول ایکس باکس سری اس

  • یک عدد کنترلر
  • کابل HDMI
  • کابل برق