با توجه به روند تولید و عرضه انواع کنسول‌های بازی، از سوی کمپانی‌های سونی و ایکس باکس، بازی‌های انحصاری ایکس باکس ‌سری x و s در بازار عرضه شدند. با آغاز سال ۲۰۲۱، ما با قابلیت‌های بسیاری در بازی‌های ویدیویی و دیجیتالی روبرو هستیم که نه تنها در حوزه طراحی گرافیکی، صدا و تصویر شاهکارهای فوق‌العاده‌ای را ایجاد کرده‌اند، بلکه باعث افزایش اشتیاق و جذب کاربران بسیار، به بازی‌های دیجیتال و خرید ایکس باکس سری ایکس و سری اس شده است که به تنهایی امتیاز ویژه‌ای برای کمپانی‌های تولید و عرضه کنسول‌های بازی محسوب می‌شود. گفتنی است که اغلب بازی‌های ایکس باکس سری x و s با برنامه مایکروسافت Smart Delivery کار کرده و اجرا می‌شود. در ادامه شما را به معرفی لیست بهترین و هیجان انگیزترین بازی‌های انحصاری آشنا کرده و به بررسی جزئیات ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌پردازیم؛

فهرست بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس عبارتند از؛

Apex Legends افسانه‌های اوج

Apex Legends افسانه‌های اوج

از جمله بازی‌های مهیج، می‌توان به بازی افسانه‌های اوج اشاره کرد. قالب این بازی ۶۰ نفر بازیکن در گروه‌های سه نفره  است که هر یک از بازی‌ها توانمندی‌های ذهنی خاصی را شامل می‌شود. این بازی انحصاری از جمله بازی‌هایی است که دارای بهترین سیستم ارتباطی غیر کلامی می‌باشد که می‌توان به وضوح این مورد را در این بازی چند نفره مشاهده کرد. سیستم پینگ در این بازی این امکان را به کاربر می‌دهد تا نشانگرهایی را روی سلاح‌ها، دشمنان و یا سایر نقاط مورد نظر ایجاد کنند تا از این طریق هم تیمی خود را در جریان بگذارند. بدین ترتیب دیگر نیازی به صحبت از طریق میکروفن نیست. این بازی از جمله بازی‌های انحصاری علمی و تخیلی با پردازش گرافیکی بسیار با کیفیت می باشد.

Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla

این بازی از دیگر بازی‌های مهیجی است که مایکروسافت از آن پشتیبانی می‌کند و می‌توان نسخه ارتقاء یافته آن را در سری x نیز دریافت نمود. پس از گذشت چند ساعت از اجرای این بازی، به راحتی می‌توان پی برد که یکی از بهترین بازی‌های انحصاری ساخته شده برای ایکس باکس می‌باشد. تصاویر برجسته، فضای انتزاعی مشابه با واقعیت، وضوح تصویری و استفاده از تنالیته‌های رنگی جذاب را می‌توان از جمله ویژگی‌های این بازی هیجان انگیز دانست. با خرید ایکس باکس سری ایکس و سری اس می‌توان در مدت زمان کوتاه این بازی را نصب و اجرا نمود.

Exo One

Exo One

خرید ایکس باکس سری ایکس و نصب بازی ایکس باکس سری ، این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند از بهترین و باکیفیت‌ترین بازی‌های انحصاری بهره‌مند شود. از دیگر محبوب‌ترین بازی‌ها، بازی تک نفره‌ای است که در برگیرنده تصاویر سورئال می‌باشد. شگفتی‌های این بازی به گونه‌ای است که کاربر را در حین انجام بازی متعجب می‌کند. مواجه شدن با فضاهای سورئال و فراموش کردن مکان و زمان سبب می‌شود که کاربر برای لحظاتی در یک دنیای مجازی سفر کند. از آنجایی که در این بازی هیچ مبارزه و جنگجویی وجود ندارد، و تمام طول بازی گشت و گذار در سیارات، کهکشان و یا فضاهای طبیعی است، با استقبال بسیاری روبرو شده است.

Fortnite

Fortnite

خرید ایکس باکس سری   xو خرید ایکس باکس سری  s این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند از طیف متنوعی از نصب بازی ایکس باکس برخوردار شود. به عبارتی ژانر بازی‌های متنوع به گونه‌ای است که سلیقه تمامی افراد را فراهم می‌کند. این بازی که نیاز به معرفی ندارد درباره تیراندازی است که شخصیتی افسانه‌ای و ماجراجویانه دارد و دربرگیرنده محتواها و ماجراهای تازه‌ای برای کاربر است که به نمایش می‌گذارد.

Forza Motorsport

Forza Motorsport

با خرید ایکس باکس سری ایکس و همچنین با خرید ایکس باکس سری اس، می‌توانید شاهد هیجان انگیزترین و محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری باشید که در سال‌های اخیر قدم به دنیای صنعت و بازی‌های دیجیتال گذاشته‌اند. بازی‌های Forza Motorsport از جمله بازی‌های رایج و محبوب در میان کاربران بازی‌های دیجیتال است که با استقبال بسیاری روبرو شده است. گفتنی است که این بازی بر روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قابل اجرا می‌باشد و علاوه بر آن به تازگی بر روی کنسول‌های بازی نسل جدید مایکروسافت نیز قرار گرفته است.

Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadows Die Twice

از دیگر بازی‌های متمایزی که کمپانی مایکروسافت به عنوان یک  Dark Souls دیگر منتشر کرده است. بازی اکشن و هیجان انگیز دیگری که از بازی‌های انحصاری Dark Souls و Bloodborne الهام گرفته است. این بازی از جمله بازی‌های جنگی و حماسی است که بدون شک مورد علاقه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

The Last Stop

The Last Stop

از جمله بازی‌های جدیدی که می‌توان با خرید ایکس باکس سری ایکس و خرید ایکس باکس سری اس، نصب و اجرا نمود، بازی The Last Stop است که در میان کاربران طرفداران بسیاری دارد. این بازی در‌واقع داستانی است که دارای سه شخصیت و یا سه کاراکتر متفاوت در انگلستان و در شهر لندن می‌باشد که هر یک از شخصیت‌های داستان با اتفاقات غیر منتظره ای روبرو می شوند. این سه داستان به هم گره خورده را می‌توان بازنمایی از رویدادهای خانوادگی و چگونگی ارتباطات در دنیای امروزی دانست.از جمله ویژگی‌های این بازی آن است که به دور از هرگونه خشونت، جنگ و خونریزی بوده و می‌توان به دور از دغدغه‌های روزمره، لحظاتی را به نصب بازی ایکس باکس و اجرای آن پرداخت.

Halo Infinite

Halo Infinite

از جمله بازی‌های انحصاری ایکس باکس است که  با خرید ایکس باکس سری ایکس و خرید ایکس باکس سری اس می‌توان نصب این بازی را اجرایی نمود. داستان این بازی نبردی در دنیای امروز را بازنمایی می‌کند که  سرنوشت انسان را به نوعی تعادل وابسته می داند. این بازی از جمله بازی‌های انحصاری ماجراجویانه و حماسی محسوب می‌شود که استودیو مایکروسافت انتشار و عرضه این بازی را بر عهده دارد. تولید و عرضه این بازی در سال ۲۰۲۰ تخمین زده شده است که تحت انحصار کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر و عرضه می‌شود.

Ark: Survival Evolved

Ark Survival Evolved

با ارتقاء کنسول بازی سری ایکس باکس،  نصب و اجرای این بازی نیز به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری در میان کاربران شناخته شد. با توجه به خرید ایکس باکس سری ایکس و خرید ایکس باکس سری اس، می‌توان از نصب و اجرای این بازی به راحتی بهره‌مند شد.  بهبود سازی این بازی در قیاس با بازی‌های قدیمی از قابلیت‌های ویژه‌ای اعم از تنالیته‌های رنگی درخشان، وضوح تصویر، پردازش گرافیکی و سایر ویژگی‌های کاربردی دیگر  برخوردار بوده  و این تفاوت در ارتقاء آن کاملاً نمایان است. گفتنی است که با توجه به قدرت سخت‌افزار کنسول‌های بازی، خرید ایکس باکس سری ایکس و خرید ایکس باکس سری اس،  مدت زمان نصب و اجرای بازی هفت برابر  کاهش یافته است و علاوه بر آن از سرعت و کیفیت قابل توجهی نیز برخوردار می‌باشد.

اگر علاقه به انجام این بازی های جذاب را دارید باید زودتر اقدام به خرید ایکس باکس سری کنید.