رقابت میان شرکت‌های سازنده دستگاه‌های پلی استیشن و بازی‌های متفرقه سبب شده تا ما هر بار شاهد پیشرفت و توسعه این صنعت باشیم. ورود بازی‌های جذاب و هیجان انگیز از سوی هر کمپانی، گیمرها و مخاطبان تازه‌ای را به خود جذب می‌کند، به طوریکه هر یک از افراد حتی برای یکبار هم که شده تجربه بازی‌های دیجیتال را داشته و کمتر کسی را می‌توان یافت که تا بحال دسته کنترلر کنسول بازی را لمس نکرده باشد. شما می‌توانید با توجه به هر میزان بودجه از خرید انواع کنسول بازی اعم از خرید ps5 ، نصب بازی  ps5  و خرید بازی ps5  بهره‌مند شوید. قابل ذکر است که با خرید هر کنسول بازی می بایست بازی مختص به همان دستگاه نصب و خریداری شود. در ادامه به شرح مختصری درباره ده بازی جذاب و پرطرفدار ps5 می‌پردازیم.

۱۰ بازی پرطرفدار ps5 کدامند؟

یک) Ratchet & Clank: Rift Apart

Ratchet & Clank

بهترین خرید بازی ps5 شامل ماجراهای خانوادگی و دوستانه از شخصیت‌های سرگرم کننده و طلسم شده گرفته تا جنگ و جدال‌های شخصیت‌ها است که با رنگ‌بندی و گرافیک‌های بی‌نظیر نمایش داده می‌شود. سیستم‌های پلی استیشن کتابخانه‌ای از هزاران بازی‌ گوناگون را شامل می‌شود که گیمرها می‌توانند بنا بر سلیقه خود نصب بازی ps5 را اجرایی کنند. این بازی نه تنها یکی از بازی‌های پرطرفدار ps5 است، بلکه  مانند یک ویترین تمامی قابلیت‌های فوق‌العاده  ps5 را به نمایش می‌گذارد. زمان بارگذاری این بازی بسیار سریع و نصب آن به راحتی انجام می شود. این بازی انحصاری  ۱۵ الی ۲۰ ساعت بازی است  که  بسیار سرگرم کننده  و هیجان انگیز است.


دو) Demon’s Souls

Demon’s Souls

از دیگر بازی ps5 می‌توان به بازی بی‌نظیر روح دمون اشاره کرد. شما می‌توانید با خرید ps5 نصب این بازی را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید. این بازی را می‌توان یکی از بهترین و چالش برانگیزترین نصب بازی ps5 برشمرد. در‌واقع این نسخه، ورژن بازسازی شده از نسخه بازی ps3 می‌باشد که در قالب ps5 نیز تولید و عرضه شده است. مشتاقان و علاقمندان خرید بازی ps5 می‌توانند از نسخه‌های جدید این بازی هیجان انگیز که قابلیت‌های بسیاری مانند مقاومت موقت در برابر اثراتی مانند سم یا خونریزی ایجاد می‌کند و همچنین ویژگی‌های گرافیکی و بصری که به این بازی اضافه شده، بهره‌مند شوند. گیمرها وارد دنیای تاریک Boletaria می‌شوند، که در ابتدا توسط یک موجود قدرتمند به نام قدیمی مورد حمله قرار گرفت. جهان از طریق  “مه عمیق” و همچنین قدرتهای قدیمی نابود می شود. اگرچه سرانجام پیر قدیمی به خواب رفت و پس از آن بولتاریا از آسیب نجات یافت ، پیرمرد با مه به بولتاریا برگشت و از خواب بیدار شد. کسانی که وارد Demon’s Souls می شوند ، به یک کاراکتر ماجراجوی تبدیل می شوند که با هدف شکست دادن یکی دیگر از قدیمی ها برای ایجاد صلح در پادشاهی ، وارد مه می شوند. این بازی دارای عناصر فانتزی بوده و  نبردهای ناامیدکننده و لحظات لذت بخشی را برای گیمر به وجود می آورد. علاوه بر آن از دیگر ویژگی‌های این بازی آن است که عناصر چند نفره را به روش مبتکرانه در قالب یک نفر گنجانده است.


سه) Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

Marvel’s Spider-Man Miles Morales

مرد عنکبوتی مارول: بازی مایلز مورالس ادامه مرد عنکبوتی مارول است که مایلز مورالس را دنبال می‌کند، قهرمان دیگری که خود را به شکل عنکبوت با افزایش ژنتیکی می‌بیند و قدرت‌هایی شبیه پیتر پارکر را به دست می‌آورد. او به عنوان یک قهرمان نوپا هنوز در حال آموختن اطلاعاتی است که به محافظت از شهر می انجامد. هنگامی که پیتر مجبور است برای کمک به دوست دختر مری جین با پوشش خبری به عنوان عکاس، به خارج از کشور سفر کند، مایلز برای انجام وظایف خود به عنوان مرد عنکبوتی تنها مانده است.شرح داستان بازی مرد عنکبوتی مارول نه تنها هیجان انگیز است بلکه گیمر را به دنیای دور از واقعیتی می‌برد که در آن رویدادهای جالبی اتفاق می‌افتد. با خرید ps5 نصب بازی مرد عنکبوتی مارول امکان‌پذیر بوده و شما می‌توانید از ماجراهای بی‌نظیر این بازی لذت بخش بهره مند شوید.


چهار)  Returnal

Returnal

از دیگر بازی‌های جذابReturnal است که طرفداران بسیاری را در میان گیمرها به خود جذب کرده و مختص برای نصب بازی ps5 می‌باشد. شرح داستان این بازی به این صورت است که یک فضانورد در یک دنیای بیگانه سقوط می‌کند و در یک حلقه زمانی گیر می‌افتد. هنگام کاوش در این سیاره با انواع گیاهان و جانوران عجیب و غریب روبرو خواهد شد. آنچه که این بازی اکشن را با سایر بازی‌ها متفاوت می‌کند، سرگرم بودن و فانتزی بودن آن است. با خرید ps5 می‌توانید به راحتی نصب این بازی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید و از آن لذت ببرید.


پنج) Assassin’s Creed Valhalla 

Assassin's Creed Valhalla


از دیگر بازی‌های ماجراجویانه و اکشن که می‌تواند ساعت‌ها شما را به بازی و سرگرمی مشغول کند. این بازی درباره حمله وایکینگ‌ها به انگلیس است. یک مهاجم وایکینگی به نام Eivor خود را در درگیری میان معبدیان و دشمنان گرفتار می‌بیند. این بازی جذاب فضای سورئال را برای گیمر به تصویر می‌کشد که می‌توان با انتخاب سلاح‌های گوناگون روند بازی را انجام داد.


شش) Astro’s Playroom 

Astro's Playroom

خرید ps5 و در پی آن نصب بازی ps5 این امکان را به گیمر می‌دهد تا بتواند از تنوع بیشمار بازی‌های متفرقه بهره‌مند شود. شرکت سونی با توزیع و عرضه بازی‌های جالب و هیجان انگیز از تمامی رقبای خود در جهان پیشی گرفته و هر بار با‌عرضه محصولات متنوع خود، توجه همه را به خود جلب می‌کند. بازی Astro’s Playroom از دیگر بازی‌های جذاب و پرطرفداری است که مخاطب را برای مدت‌ها سرگرم خود می‌کند. این ربات کوچک در چند دنیای منحصر و ویژه به کاوش می‌پردازد و مناطق مختلفی را جستجو می‌کند. در حین انجام این بازی گیمر می‌تواند تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف کنترلر را  امتحان کند.


هفت) Dirt 5 

Dirt 5

از جمله بازی‌های اتومبیلرانی هیجان انگیز که کمپانی سونی تولید و عرضه کرده است را می‌توانید بر کنسول بازی ps5 نصب و تماشا کنید. این مسابقه در مکان هایی از کشور چین و برخی دیگر از شهرهای نیویورک تنجام می‌شود. این بازی دارای طیف گسترده ای از حالت‌های مختلف است که گیمر می‌تواند به دلخواه انتخاب کند. این بازی یکی از عالی ترین بازی‌هایی است که حتی تازه واردان نیز به آن علاقه‌مند می‌شوند.


هشت) Devil May Cry 5: Special Edition 

Devil May Cry 5 Special Edition

از دیگر بازی‌های انحصاری که تولید و عرضه شده است، بازی  Special Edition است. داستان یک خانواده اهریمن که بازی‌های جدید و عملکردهای بسیار چشمگیری را نشان می‌دهد. این بازی کلاسیک و مدرن را می‌توانید با خرید ps5 تجربه کنید.


نه) Call of Duty: Black Ops Cold War 

Call of Duty Black Ops Cold War

این بازی، نمایی از یک فیلم پر تحرک و اکشن هالیوودی است که می‌توانید از جذابیت‌ها و آپشن‌های گوناگون در این بازی با انواع سلاح‌ها برخوردار شوید.


ده) Godfall

Godfall

پلی استیشن ۵ بازی انحصاری دیگری را در قالب  Godfall ارائه کرده است. شرح این بازی بدین صورت است که گیمر خود را دنیای خیالی با پنج قلمرو مختلف زمین، آتش، آب، هوا و روح می‌بیند که برای جلوگیری از آخرالزمان بایستی  نقش شوالیه را بر عهده داشته باشد. این بازی  تنوع بسیاری دارد و به همین علت گیمرها تجربه نصب بازی ps5 و همچنین خرید ps5 را در ارجحیت علاقمندیهای خود قرار می‌دهند.

قطعا برای انجام این بازی های خوب باید خرید ps5 را انچام دهید.