خرید بازی fc25 | خرید بازی فیفا 25 برای پلی استیشن 5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 14 مهر
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

سبک بازی

ورزشی

نوع

دیسک blu rey

حجم بازی

70GB

درجه بندی سنی

3 سال به بالا

تعداد بازیکن

1 تا 4 نفر

مالتی پلیر - آنلاین

دارد

نام بازی

fc 25

نقد و بررسی خرید بازی fc25 | خرید بازی فیفا 25 برای پلی استیشن 5

خرید بازی fc25 برای ps5

خرید بازی fc25 برای ps5 برای گیمرهای حرفه‌ای در بازار موجود شد!

چه خبری بهتر از آین که علاقمندان بازی‌های فوتبالی می‌توانند اینبار تجربه بازی fc25 را با خرید ps5 داشته باشند!

بازی fc25 از جمله بازی‌های جنجالی و هیجانی است که در میان گیمرها با استقبال بالایی روبرو شده است. اگر شما هم جزء طرفداران پروپاقرص بازی‌های فوتبالی هستید، نصب بازی ps5 و اجرای fc25 را از دست ندهید.

شما با خرید fc25 تجربه‌ای واقعی از بزرگ‌ترین رقابت‌ها را با بیش از ۱۹ هزار بازیکن، بالغ بر ۷۰۰ تیم به همراه ۱۲۰ استادیوم و ۳۰ لیگ مختلف را خواهید داشت.

علاوه بر آن به وضوح شاهده جنجالی‌ترین رقابت‌ها میان باشگاه‌های مطرح جهان و ستاره‌های فوتبال خواهید بود.

جریان بازی fc25 از چه قرار است؟!

دسترسی به اجرای بازی‌های لیگ برتر اروپا، لیگ برتر انگلیس و رقابت بسیاری از باشگاه‌های مطرح جهان فقط با خرید بازی fc25 امکان‌پذیر است. حتی در این رقابت‌ها می‌توانید شاهد لیگ قهرمانان زنان اروپا و حضور آنان در زمین فوتبال هم باشید.

اگر شما هم دوستدار جنجالی‌ترین مسابقات جهان و اوج فوتبال باشگاهی اروپا هستید، فرصت را از دست نداده و همین حالا از فروشگاه تهران پی اس خرید بازی fc25 را در اولویت بازی‌های محبوب‌تان قرار دهید.

چرا که با اجرای بازی fc25 می‌توانید به وضوح در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، لیگ کنفرانس اروپا و لیگ قهرمانان زنان اروپا به همراه رقابت‌های برتر اروپا شرکت داشته باشید.

شرکت در تورنمنت‌های باشگاهی جهان در بازی fc25

علاقمندان بازی‌های فوتبالی با خرید بازی fc25 می‌توانند امکان مبارزه در بزرگ‌ترین تورنمنت‌های باشگاهی آمریکای جنوبی را هم داشته باشند.

حضور تیم‌های تاریخی در این بازی نظیر ریور پلاته، بوکا جونیورز، فلامنگو، کورینتیانس، کولو کولو، اتلتیکو ناسیونال، اسپورتینگ کریستال و سایر تیم‌ها از دیگر جذابیت‌های بازی fc25 محسوب می‌شود.

امکان بازی در بهترین استادیوم‌های جهان با خرید fc25

از جمله جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین چالش‌های بازی fc25، حضور در بهترین استادیوم‌های جهان است.

شاید کمی تصور آن غیرقابل باور باشد، اما بیش از ۱۲۰ استادیوم مطرح از استادیوم سانتیاگو برنابئو گرفته تا آنفیلد، از آلیانز استادیوم تا پارک د پرنس را می‌توانید در بازی fc25 تجربه کنید.

همچنین روبرو شدن با بزرگ‌تر‌‌ین بازیکنان جهان و ستارگان فوتبال از دیگر جذابیت‌های خرید fc25 است.

گیم پلی و به روزرسانی‌های fc25

در تحول اساسی تاکتیکی بازی fc25 نمی‌توان هوش مصنوعی را بی‌تاثیر دانست. شما می‌توانید با خرید بازی fc25 به وضوح حرکت جمعی واقعی گرایانه‌تری را با کنترل استراتژیک بیشتر در سطح تیم شاهد باشید. بدین ترتیب تاکتیک‌های بازیکنان بیش از گذشته در این ورژن از بازی fc25 حس خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید در این بازی با دوستان‌تان تیم تشکیل دهید و حتی پیشرفت بازی‌هایتان را دنبال کنید.

برخورداری از امکانات جدیدتر، مهارت‌های تاکتیکی بیشتر و حضور در چالش‌های بزرگ‌تر همه از جمله ویژگی‌های ممتاز خرید بازی fc25 محسوب می‌شود.

هر ساله کمپانی EA سری بازی fifa را با آخرین تغییرات فوتبال روز دنیا به بازار عرضه میکند بازی FC 25 شاهد تغییرات زیادی شده است

قسمت ولتا که در سال های پیش شاهد آن بودیم حدف شده است و به جای آن Rush به بازی اضافه شده است

که شما در قالب تیم 3 نفره به بازی میروید بدون دروازبان و اگر خطایی در بازی انجام بدهید یکی از بازیکنان 1 دقیقه اخراج می شود.

در بازی چینش تاکتیکتی کاملا عوض شده و جزییعات بسیار زیادی به آن اضافه شده است با این سیستم خیلی پرجزییات‌تر از قبل می‌توانید نقش هر بازیکن را در زمین مشخص و تعیین کنید

برای بازیکن های که گلر را زیاد تکان میدادند دیگر خبری از این قابلیت نیست و شما در حد چند قدم میتوانید گلر را تکان دهید این تغییرات باعث این که گل های بیشتری از نقطه کرنر زده شود

خرید fc25

در بازی fc25 هر مسابقه‌ای حال و هوای تازه و منحصر به فردی دارد که بازنگری تاکتیکی تیم‌ها را در دو طرف زمین شامل می‌شود. حرکت‌های واقعی‌تر بازیکنان بدون توپ، نحوه تفکر استراتژیک و رفتار واقع‌گرایانه بازیکنان همه جزء شاخصه‌های برجسته بازی fc25 به شمار می‌رود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.