با حذف شدن سگا از تولید کنسول‌های خانگی و همچنین از میدان به در شدن قدرت نینتندو و ایکس باکس نسبت به پلی استیشن ۲، سونی از این موقعیت استفاده کرد و کنسول کاربردی‌تر و ارزان‌تر از پلی استیشن ۲ را تولید نمود. موفقیت سونی پس از تولید پلی استیشن ۲ اسلیم ، به نوعی طولانی‌ترین خط تولید خود را به ثبت رساند. با تولید پلی استیشن ۲ مدل اسلیم، همچنان خرید ps2 از سوی کاربران بالاست. به هر حال خرید این کنسول در قیاس با سایر کنسول‌ها بسیار مقرون به صرفه و بهینه است که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم. همچنین پاسخ به آنکه برای خرید ps2 به چه نکاتی باید توجه کرد، نیازمند ارائه اطلاعات جامع درباره خرید محصول است.

چرا خرید ps2 اسلیم؟

چرا خرید PS2 اسلیم؟

آن دسته از کاربرانی که می‌پرسند برای خرید ps2 به چه نکاتی باید توجه کرد، یکی از نکات اساسی توجه به سخت‌افزار دستگاه است. کنسول ps2 مدل اسلیم از نظر قدرت فنی و سخت افزاری همانند نسخه اورجینال است، با این تفاوت که ظاهر کم حجم‌تر و وزن سبک‌تری دارد. برای همین در هر موقعیتی که باشید جابه‌جایی و حمل کنسول برایتان به راحتی امکان‌پذیر است. علاوه بر آن در طی سال‌های موفقیت شرکت سونی، بازی‌های متنوعی نیز برای کنسول ساخته شد که به وفور در بازار به فروش می‌رسد. قیمت مناسب محصول از دیگر مزیت‌هایی است که می‌توان برای خرید پلی استیشن ۲ اسلیم عنوان کرد. توجه داشته باشید که پلی استیشن ۲ نسبت به سایر کنسول‌های بعد از آن، از قیمت بسیار منصفانه‌ای برخوردار است. در‌واقع شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای نه چندان بالا از یک دستگاه همیشگی و کاربردی بهره‌مند شوید.

برای خرید ps2 به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پرسشی که به طور مکرر از سوی مخاطبان می‌شنویم آن است که برای خرید ps2 به چه نکاتی باید توجه کرد!  در ابتدا شرح مختصری درباره پلی استیشن ۲ اسلیم می‌دهیم و سپس به ذکر نکات قابل توجه درباره خرید محصول می‌پردازیم.

Ps2 اسلیم فلش خور

PS2 اسلیم فلش خور

در همان سال‌های اول تولید پلی استیشن ۲، این محصول  دیسک خور بود. بدین معنا که بازی‌های دیسکی در آن قابل اجرا بود. در طرح اسلیم، دستگاه فلش خور است. به همین دلیل طرح اسلیم از ابعاد و حجم نسبتاً کمتری برخوردار می‌باشد. کنسول Ps2 اسلیم فلش خور مجهز به درگاه usb است، در نتیجه قابلیت لود و اجرای بازی را به خوبی از این طریق داراست. قابلیتی که در نسخه پیشین آن نبود. بدین ترتیب با استفاده از فلش مموری و اتصال آن به پورت usb، بازی‌های درون فلش را به دلخواه در کنسول اجرا می‌کنید.

نکات قابل توجه برای خرید پلی استیشن ۲ اسلیم

خوب حالا می‌رسیم به سؤال همیشگی و مکرر کاربران و آن این پرسش اساسی است که برای خرید ps2 به چه نکاتی باید توجه کرد. آنچه که ضروری است، دریافت برگه ضمانت کالا، امکان بهره‌مندی از خدمات پس از فروش، امکان مشاوره با بخش پشتیبانی فروشگاه، امکان دریافت مشاوره از فروشندگان و همچنین خرید بی‌واسطه و ارزان‌قیمت است. از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کرد آن است که حتماً پیش از خرید، دستگاه را تست کنید و یا از فروشنده بخواهید که این کار را برایتان انجام دهد. همچنین تمامی راهنمایی‌های لازم را برای چگونگی کارکرد محصول از فروشنده بخواهید تا با مشکلی روبرو نشوید.