خرید بازی Monster Truck Championship برای ps5 | قیمت بازی قهرمانی کامیون هیولا

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 7 فروردین
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Monster Truck Championship

تاریخ عرضه

۲۶ فروردین ۱۳۹۹

تعداد بازیکن

تا 8 نفره

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

برای تمامی سنین

سبک بازی

مسابقه‌ای

سازنده

Teyon

نقد و بررسی خرید بازی Monster Truck Championship برای ps5 | قیمت بازی قهرمانی کامیون هیولا

بازی جذاب  Monster Truck Championship در ژانر مسابقه‌ای و شبیه سازی از جمله بازی‌های پرفروش سال ۲۰۲۱ است. سازنده این بازی شرکت Maximum Games  و ناشر آن استودیوی  NACON SA می باشد.خرید بازی Monster Truck Championship برای ps5 مناسب برای تمامی گروه‌های سنی بوده و با پلتفرم ps5 سازگار است. اگر چنانچه تمایل به تجربه یک بازی جذاب با فناوری پیشرفته را دارید، خرید ps5 پیشنهاد می‌شود. پلی استیشن ۵، قابلیت‌های ویژه ای را نظیر تولید صدای سه بعدی، تصاویر گرافیکی با کیفیت و همچنین شبیه سازی‌های ملموس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از سوی دیگر تأثیر فناوری قابل توجه کنترلر دوال سنس را در اجرای بازی‌ها نیز نباید نادیده گرفت.

بررسی بازی

اگر به دنبال خرید بازی مهیج رالی اتومبیلرانی با ماشین‌های عظیم‌الجثه هستید، خرید بازی Monster Truck Championship برای ps5 در میان سایر بازی‌های مشابه بهترین گزینه است. معمولا مسابقه با کامیون لذت خاص خود را دارد که سایر مسابقات رالی اتومبیلرانی از این خاصیت آنقدرها برخوردار نیستند. شاید موفقیت در فروش بالای این بازی نیز بیشتر به دلیل رد شدن از موانع با چرخ‌های بزرگ است. اینگونه مسابقات یکی از مهیج‌ترین مسابقات رایج آمریکایی است که به طور مداوم در این کشور برگزار می‌شود. از آنجایی که تجربه رانندگی و مسابقه با کامیون در دنیای واقعیت دور از ذهن است، می‌توان این تجربه را در بازی‌های دیجیتالی نظیر  Monster Truck Championship چشید.

ویژگی‌های بازی

قابلیت شخصی سازی برای اتومبیل‌ها از جمله ویژگی‌های بی‌نظیر  می‌باشد. شما می‌توانید ماشین عظیم‌الجثه دلخواه خود را با استفاده از آپشن‌های قابل دسترس بسازید.

تعداد اتومبیل‌های مسابقه

در مجموع ۱۶ اتومبیل همراه با بیش از ۵۰ وسایل کمک ابزار، برای اسپرت کردن و شخصی سازی در مسابقه وجود دارد. با استفاده از امکانات و فناوری های موجود در بازی می‌توان تنوع زیادی در گیم پلی بازی ایجاد کرد.

طراحی پیست مسابقه

در گیم پلی بازی، طراحی پیست‌ها نیز بسیار متنوع بوده و از روی پیست‌های آمریکایی الگوبرداری شده است. کاربران می‌توانند به دلخواه پیست مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب کنند. برای مثال یک پیست مسابقه در گل و لای طراحی شده و دیگری در یک استودیوی تمیز. تنوع در طراحی پیست‌های مسابقه از دیگر ویژگی‌های شاخص خرید بازی Monster Truck Championship برای ps5 محسوب می‌شود.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.