خرید بازی Riders Republic برای ps5 | قیمت بازی Riders Republic برای پلی استیشن5

ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 4 اردیبهشت
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587

در حال حاضر موجودی این محصول به اتمام رسیده است

مشخصات فنی

نام بازی

Riders Republic

سازنده

ubisoft

تعداد بازیکن

1 تا 64 نفر

سبک بازی

مسابقه‌ای, ورزشی

مناسب

PlayStation 5

درجه بندی سنی

بالای 12 سال

نقد و بررسی خرید بازی Riders Republic برای ps5 | قیمت بازی Riders Republic برای پلی استیشن5

خرید بازی Riders Republic برای ps5، یک پیشنهاد تازه برای علاقه‌مندان بازی‌های ورزشی و مسابقه‌ای است.  اجرایی این بازی دارای حالت تک نفره و چند نفره می‌باشد. بازی  Riders Republic از سوی استودیوهای Ubisoft, Ubisoft Milan تولید و در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شد.کاریران برای اجرای این بازی می‌توانند با خرید ps5 هیجانات جذاب یک بازی ورزشی را تجربه کنند. علاوه بر ps5 اجرای این بازی با پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴و مایکروسافت ویندوز سازگار است.

درباره بازی Riders Republic

بازی Riders Republic  مناسب برای رده سنی بالای ۱۲ سال است. علاوه بر آن بازی ماهیت چند وجهی را داراست. بدین معنا که نه تنها به بخش‌های مختلف تقسیم شده بلکه هر یک از بخش‌ها، مسابقات ویژه ورزشی را شامل می‌شود. در مجموع بازی Riders Republic  چهار فعالیت ورزشی اعم از مسابقات دوچرخه سواری در کوهستان، مسابقات اسکی، مسابقات اسنوبرد و همچنین wingsuit flying را در بر می‌گیرد.

ویژگی بازی

خاصیت بازی  Riders Republic، چند نفره ست. همانطور که سازنده بازی اعلام کرده بالغ بر ۵۰ بازیکن در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. دوستداران که علاقه‌مند به خرید بازی ps5 هستند،  از اجرای این بازی مهیج و ورزشی مطمئناً لذت خواهند برد. تنوع، جذابیت‌های بصری، شخصیت پردازی‌های واقع گرایانه، مسابقات شبیه سازی همه آن چیزی است که می‌توان از اجرا و خرید بازی Riders Republic برای ps5 لذت برد.

تفاوت نسخه‌های بازی ps5 با ایکس باکس وان و ps4

توجه داشته باشید که خرید بازی Riders Republic برای ps5 دارای پنجاه بازیکن است اما نسخه‌های همین بازی برای ps4 و ایکس باکس وان دارای بیست بازیکن می‌باشد. علاوه بر آن نسخه ps5 دارای طراحی گرافیکی قدرتمند، فضاسازی جذاب‌تر و همچنین صدا گذاری بهتر می‌باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود که بازی را با آخرین ورژن آن تجربه نمایید.

هنوز هیچ نظری ثبت نشده

هنوز هیچ نظری برای این محصول ثبت نشده است. اگر قبلا از این محصول استفاده کرده اید تجربه خود را در استفاده از آن برای دیگران بنویسید.