خرید ps5 استاندارد ریجن 3 | خرید ps5 با درایو ریجن 3 ریفر

(1 نظر )
موجود
ویژگی ها
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
  • 10 روز گارانتی تست و تعویض
آخرین قیمت: 24 دی
امکان ارسال به سراسر کشور
پرداخت امن از طریق شبکه شتاب
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
مشاوره رایگان قبل از خرید
021 2842 2587
قیمت برای شما:
۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی

رنگ

سفید

نسل

نسل نهم

ریجن

3

سازنده

sony

CPU

۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانسِ ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیتِ SMT

GPU

۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانسِ ۲.۲۳ گیگاهرتز

RAM

۱۶ گیگابایت رم GDDR6/عرضِ ۲۵۶ بیتی

درایو

4K/HDR Blu-ray drive

هارد دیسک

۸۲۵ گیگابایت SSD سفارشی

تاریخ عرضه

2021 میلادی

نقد و بررسی خرید ps5 استاندارد ریجن 3 | خرید ps5 با درایو ریجن 3 ریفر

یکی از پرفروش‌ترین محصولات نسل نهم کمپانی بزرگ سونی، کنسول ps5 ریجن 3 است. این محصول فعلاً فقط در رنگ سفید در بازار عرضه می‌شود. ظاهر ظریف و مدرن این محصول نسبت به محصولات نسل هشتم سونی جذاب‌تر و شیک‌تر بوده و در میان کاربران نه تنها از نظر ظاهر بلکه از نظر عمل‌کرد نیز از استقبال بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های پلی استیشن ۵ می‌توان به سه پورت USB،  اشاره کرد. علاوه بر آن این کنسول دارای پورت های LAN و HDMI نیز می‌باشد. کاربرانی که تمایل به خرید ps5 دارند بایستی تفاوت نوع استاندارد و نوع دیجیتال این محصول را به خوبی از هم تشخیص دهند. در‌واقع نوع استاندارد و دیجیتال پلی استیشن ۵ کاملاً از نظر مشخصه‌های فنی و سخت افزاری با یکدیگر یکسان هستند اما تنها تفاوت اصلی آن وجود دیسک درایو در ps5 استاندارد است. در صورتی که مدل دیجیتال پلی استیشن ۵ فاقد دیسک درایو است. بدین ترتیب مدل فیزیکی نوع دیجیتال در قیاس با نوع استاندارد کمی باریک‌تر و همچنین کم جا‌تر است.

امکانات و لوازم جانبی ps5 استاندارد

در هنگام خرید ps5 کاربران می‌توانند از امکانات این محصول بهره‌مند شوند. امکانات کنسول بازی ps5 شامل دوربین HD که دارای دو لنز 1080p است و همچنین هدست‌های سونی که به آن Pulse 3D نیز گفته می‌شود. از جمله ویژگی‌های هدست، پشتیبانی از صدای سه بعدی در حین اجرا و پخش بازی‌ها است. از دیگر امتیازهای استفاده از هدست، میکروفن قوی با قابلیت انتقال صدای شفاف کاربر و همچنین حذف صداهای اضافی اطراف می‌باشد. پایه مخصوص شارژ کنترلرها از دیگر امکانات پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود.

خرید ps5 استاندارد

مشخصه‌های فنی و سخت افزاری پلی استیشن ۵ به گونه‌ای است که تا به هم‌اکنون به عنوان برترین محصول در صنعت بازی‌های دیجیتال شناخته شده است. علاقمندان می‌توانند برای خرید ps5 به سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نمایند و این محصول را به صورت اورجینال با معقول‌ترین قیمت بازار خریداری نمایند. علاوه بر آن تیم مجرب تهران پی اس آماده ارائه خدمات مشاوره، خدمات پس از فروش، خدمات نصب بازی ps5 و سایر خدمات مربوطه به مشتریان عزیز می‌باشد.

نظرات ثبت شده کاربران
نظرات ثبت شده: 1 نظر

شما هم با ثبت نظرات تجربه خودتان را در استفاده از این محصول برای دیگران به نمایش بگذارید

  1. سارا یوسفی

    مرسی از مشاور عالیتون که خوب مارو راهنمایی کردین
    کمتر سایتی مثل شما هستن ????

    • آریامنش

      ممنون از شما