ویژگی و مشخصات ایکس باکس‌ها، کنسول های خانگی شرکت مایکروسافت، برای تمامی گیمرها آشناست.برای خرید ایکس باکس 360 به چه نکاتی باید توجه کرد چون خانواده ایکس باکس انواع متفاوتی دارد که هر یک بنا بر کارایی، دارای قابلیت‌های مخصوص به خود می‌باشد. اولین ایکس باکس تولید شده از سوی مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ بود که انقلاب بزرگی در عرصه بازی‌های ویدیویی ایجاد کرد. در حال حاضر نسخه ایکس باکس قدیمی در بازار یافت نمی‌شود، به دلیل آنکه تولید نسخه‌های قدیمی متوقف شده اما همچنان می‌توانید برای خرید ایکس باکس ۳۶۰ به برخی از فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. در حال حاضر آنچه که در میان کاربران رایج است و اصطلاحاً خریدار دارد، ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم و ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم است. در‌واقع می‌توان گفت تا کنون بهترین مدل از خانواده ایکس باکس، کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم و سوپر اسلیم است که برای خرید xbox 360  در داخل سایت انواع مدل ها با مشخصات کامل موجود می‌باشد.

فرق ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم با ایکس باکس ۳۶۰ معمولی

۱. طرح اسلیم پس از معرفی ایکس باکس ۳۶۰ معمولی به بازار معرفی شد. مدل اسلیم، ظاهر و شکل باریک‌تر و سبک تری در قیاس با ایکس باکس ۳۶۰ معمولی دارد.

۲. علاوه بر آن  مدل اسلیم قابلیت اتصال به شبکه وایرلس و اینترنت بدون نیاز به سیم را دارا می‌باشد. در حالی‌که این اتصالات در ایکس باکس ۳۶۰ معمولی به واسطه کابل و سیم انجام می‌شود.

۳. همچنین ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم در قیاس با نوع معمولی، صدا و نویز کمتری از خود تولید می‌کند.

۴. ظرفیت هارد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم، ۷۵۰ گیگ می‌باشد، در حالی که ظرفیت هارد ایکس باکس ۳۶۰ معمولی، فقط ۱۶۰ گیگ است.

فرق ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم با ایکس باکس ۳۶۰ معمولی
فرق ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم با ایکس باکس ۳۶۰ معمولی

۵. از دیگر تفاوت‌های این دو مدل برای خرید ایکس باکس ۳۶۰ قیمت آن است که طرح اسلیم به دلیل قابلیت‌ها و امکانات بهتری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد نسبت به نوع معمولی گران‌تر است. علاقمندان می‌توانند برای خرید ایکس باکس ۳۶۰ بدون واسطه و با بهترین قیمت به بخش فروش سایت مراجعه کرده و مدل مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن سفارش دهند.

برای خرید انواع ایکس باکس 360 از سایت تهران پی اس روی لینک خرید ایکس باکس 360 کلیک نمایید.

ویژگی‌های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم

ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم یا نیو اسلیم، از جمله جدیدترین محصول شرکت مایکروسافت است که تاکنون طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. استقبال بالا از این کنسول بیشتر به دلیل کم وزن بودن آن و همچنین قابلیت اجرای انواع بازی‌های دیجیتال و آنلاین است. علاوه بر آن شما می‌توانید از بازی‌های دیسکی هم بهره‌مند شوید. قابلیت‌های مدل سوپر اسلیم از نظر سخت افزاری و فنی  کاملاً مشابه طرح اسلیم است و از این نظر هیچ تفاوتی ندارد فقط تفاوت در شکل ظاهری کنسول می‌باشد که باریک‌تر و کم حجم‌تر می‌باشد.

ویژگی های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم
ویژگی های کنسول ایکس باکس ۳۶۰ سوپر اسلیم

تنها ایراد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم

تنها ایراد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم
تنها ایراد ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم

برای خرید ایکس باکس 360 به چه نکاتی باید توجه کرد، یکی از ایرادات کنسول ایکس باکس ۳۶۰ اسلیم، ظرفیت اندک حافظه آن است، که توان ذخیره حجم زیادی از بازی‌ها را ندارد. در نتیجه بایستی هارد داخل کنسول افزایش یابد تا بازی‌ها روی هارد نصب شود. به دلیل کمیاب بودن بازی‌های دیسکی در ایران، پیشنهاد می‌شود که بازی‌ها را نصب و ذخیره کنید. دانلود بازی‌ها در قیاس با بازی‌های دیسکی ارزان‌تر است. برای خرید ایکس باکس ۳۶۰، دریافت خدمات نصب بازی و سایر خدمات مربوطه می‌توانید با تین مجرب تهران پی اس تماس حاصل کنید.