اگر قصد کشف دنیای بازی‌های مجازی را دارید و از محیط واقعی پیرامونتان خسته شدید، انواع بازی‌های vr این امکان را به شما می‌دهد تا در دنیای بازی‌های ناب ویدیویی غرق شوید. شما قادر خواهید بود هیجان انگیزترین وقایع و اتفاقات را در قالب واقعیت مجازی از طریق خرید vr تجربه کنید. اگر چنانچه به هر دلیلی هنوز موفق به خرید پلی استیشن ۵ نشدید، نگران نباشید. به دلیل آنکه اجرای بازی‌های vr با خرید ps4 نیز امکان‌پذیر است. استفاده از هدست واقعیت مجازی به راحتی برای نسل هشتم و نهم کنسول‌های خانگی سونی قابل اجرا بوده و علاوه بر آن دسترسی به انواع بازی‌های متنوع نیز به راحتی برای کاربران فراهم است. در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع بازی‌های پلی استیشن vr و جزئیات آن‌ها، برای یک خرید بهتر بپردازیم.

معرفی انواع بازی‌های vr

در بررسی انواع بازی‌های پلی استیشن vr، همیشه موضوع چگونگی تجربه بازی‌های واقعیت مجازی مطرح است. این فناوری جدید و نسبتاً نوپا مورد استقبال بسیاری از گیمرها واقع شده و به همین دلیل از فروش بسیار بالایی نیز برخوردار می‌باشد. از سوی دیگر به لطف پشتیبانی کمپانی سونی، در هر زمان شاهد عرضه انواع بازی‌های با کیفیت برای هدست واقعیت مجازی هستیم.

پرطرفدارترین بازی‌های پلی استیشن vr کدامند؟

بازی Blood & Truth

طرفداران بازی‌های تیراندازی و اکشن، تجربه بازی بازی Blood & Truth را در نظر داشته باشند. آنچه که شما برای اجرای این بازی نیاز دارید، کنترلر DualShock و یا دو کنترلر Move هست. روند بازی به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر به راحتی می‌تواند در آن سرعت پیشروی داشته باشد. صحنه‌های مهیج تیراندازی، صحنه‌های اکشن و همچنین صحنه‌های گریز و فرار برای تیراندازی از ویژگی‌های اصلی بازی محسوب می‌شود.

بازی BLOOD & TRUTH
بازی BLOOD & TRUTH

بازی Tetris Effect

از دیگر بازی‌های جذاب در بررسی انواع بازی‌های پلی استیشن vr می‌توان به بازی مفرح Tetris Effect اشاره کرد. این بازی در ژانر تتریس، تجربه فراموش نشدنی و عجیبی به کاربر می‌دهد. یک بازی خاص و یونیک که مشابه آن تا به حال تولید و عرضه نشده است. تمرکز حواس و دقت نظر تمام آن چیزی است که در این بازی به آن احتیاج دارید. در این بازی باید تمام توجهتان به مستطیل وسط و کنار هم قرار دادن صحیح قطعات بازی باشد. موسیقی که حین اجرای بازی پخش می‌شود و همچنین گرافیک و تصویر سازی‌های متنوع از امتیازهای شاخص بازی است.

بازی TETRIS EFFECT
بازی TETRIS EFFECT

برای خرید انواع بازی های پلی استیشن VR روی لینک خرید بازی ps4 کلیک نمایید.

بازی Trover Saves The Universe

اگر دوستدار بازی‌های مفرح و خوش ساخت هستید،  بازی Trover Saves The Universe می‌تواند توقعات شما را از اجرا برآورده کند. این بازی در ژانر کمدی و ماجراجویی مورد علاقه بسیاری از دوستداران فضای شاد و دلنشین است. شما می‌توانید بدون احساس خطر کردن به راحتی از مراحل مختلف بازی لذت ببرید و تجربه مطلوبی از اجرای یک بازی واقعیت مجازی داشته باشید. مضمون داستان بازی درباره نجات سیاره زمین است. ناگفته نماند که تولید این بازی مهیج، ساخته استودیوی مطرح Squanch Games می‌باشد. شخصیت اصلی داستان به نام تروور علاقمند به سفرهای ماجراجویانه بوده و در همین ماجراجویی با صحنه‌های شوخ و شادی هم مواجه می‌شوید. قطعاً برای  بررسی انواع بازی‌های پلی استیشن vr، بازی‌های بسیاری تولید و عرضه شده که به طور تیتر وار به آن اشاره می‌کنیم.

بازی TROVER SAVES THE UNIVERSE
بازی TROVER SAVES THE UNIVERSE

سایر بازی‌های  vr عبارتند از؛

  • بازی Falcon Age
  • بازی Resident Evil 7
  • بازی Superhot VR
  • بازی Moss
  • بازی Beat Saber