اگر در جستجوی یک بازی متفاوت با رویدادهای درگیر کننده هستید، بازی Inscryption یکی از آن بازی‌هایی است که در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شد.این بازی از سوی استودیوی دنیل مالینز تولید و توسط دیوالور دیجیتال منتشر شد. شاید در ابتدای این بازی آنقدر مهیج و جذاب به نظر نیاید، اما به تدریج می‌توانید به راحتی شاهد نبوغ و خلاقیت تولید کننده بازی باشید. در روند بررسی بازی Inscryption، می‌توان نقاط ضعف و قوت بسیاری را شاهد بود اما با این حال ویژگی‌های شاخص بازی بیشتر از نقاط ضعف آن به چشم می‌آید. در یک تعریف ساده بازی اینسکریپشن یک بازی خاص با اتفاقات مرموز و عجیب است که در کمتر بازی این احساس را تجربه کردید.

مشخصات بازی Inscryption

در بررسی بازی Inscryption ما با سبک بازی مواجهیم. اطلاع از ژانر و نوع بازی سبب می‌شود که پی ببریم آیا به اجرای بازی علاقمند هستیم یا نیستیم. ژانر بازی در سبک کارت بازی و ماجراجویی است. اجرای بازی اینسکریپشن برای پلتفرم ps4 سازگار است، در نتیجه توصیه می‌شود پیش از خرید بازی ps4، خرید ps4 را در نظر داشته باشید. فضای بازی دارای یک حالت رقابتی است و گیمر با مواجهه بخش‌های مختلف، مهارت خود را در بازی به معرض نمایش می‌گذارد.

ماجرای بازی Inscryption

بازی از یک کلبه‌ای شروع می‌شود که وسایل عجیب و غریبی در گوشه کلبه وجود دارد. علاوه بر آن وسط کلبه میزی است که کارت‌های بازی روی آن قرار گرفته‌اند. با این تصویر شاید به اشتباه بر این باور باشید که بازی از نوع بازی‌های کارتی است. اما این بخش تنها قسمتی از بازی بوده و بازی شامل بخش‌های ترکیبی و مختلفی می‌باشد. بدین ترتیب  برای بررسی بازی Inscryption تنها به یک جنبه از بازی نمی بایست اکتفا کرد.

ماجرای بازی INSCRYPTION
ماجرای بازی INSCRYPTION

ادامه ماجرا

در ادامه بازی شخصی که در پشت میز قرار گرفته از شما می‌خواهد که با او کارت بازی کنید. در اینجا نقشه‌ای روی میز است که شما باید با حرکت دادن یه مجسمه کوچک روی آن، مسیر خود را در جنگلی پیدا کنید. در هر کجا از نقشه که برسید، ماجراهای غیر قابل پیش‌بینی منتظرتان است که جذابیت بازی را بیش از پیش می‌کند.

برای خرید انواع بازی های پلی استیشن 4 روی لینک خرید بازی ps4 کلیک نمایید.

ویژگی‌های بازی Inscryption

آنچه که بیشتر از همه در نظر مخاطب جلوه می‌کند، فضای تاریک و مرموز بازی است. در‌واقع بازی در قالب کارت های عجیب و غریب به نمایش درآمده و ذهن مخاطب را برای رویارویی با اتفاقات به چالش می‌کشاند. در بطن بازی قوانین مکانیکی ترسناک نیز به خوبی نمایان است که در همان ابتدای بازی به گیمر معرفی می‌شود.

ویژگی های بازی INSCRYPTION
ویژگی های بازی INSCRYPTION

امتیازهای بازی

روند امتیاز دهی و بررسی بازی Inscryption از طریق ترازو به بازیکنان نشان داده می‌شود. بدین ترتیب ترازویی که بر روی میز قرار گرفته است، امتیاز هر دو بازیکن را نشان می‌دهد. امتیاز دادن از طریق ترازو ایده جدیدی است که تنها در این بازی وجود دارد. بدین ترتیب اگر در یکی از اتفاقات موجود در نقشه، مجبور به مبارزه باشید و شکست بخورید، کفه ترازو برای شما سنگین می‌شود. اما امکان جبران بازی را در مواجهه با رویداد بعدی خواهید داشت. تا آنجایی که ترازو به حد تعادل خود برسد.