اگر طرفدار بازی‌های جدید با عناوین و ایده‌های تازه هستید، خرید بازی ps4 از جمله بازی Judgment Remastered را از دست ندهید. این بازی با پلتفرم پلی استیشن ۴ سازگار بوده و به همین دلیل خرید ps4 برای گیمرهای علاقمند به بازی‌های نقش آفرین توصیه می‌شود. در بررسی بازی Judgment Remastered، ما شاهد بهره گیری از فناوری های پیشرفته،  ویژگی‌های جدید و تجربه متفاوتی از بازی هستیم. این بازی با کمک آلمان‌های موجود در سری Yakuza به یک اثر دیدنی و جذاب تبدیل شده است. بازی‌های سری Yakuza از سوی سگا، شرکت ژاپنی توسعه یافت. بازی Judgment  در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد. اگرچه در اوایل انتظار موفقیت چشمگیر آن نمی رفت اما می‌توان مجموع میانگین نمرات آن را تقریباً بالا دانست. در سال ۲۰۲۱ بازی Judgment Remastered برای نسل هشتم و نهم کنسول‌های بازی به روز رسانی شد.

نسخه ارتقاء یافته بازیJudgment Remastered

عرضه اسپین آف برای مجموعه‌های خوشنام و موفق از جمله پارامترهایی است که تولیدکنندگان بازی به آن توجه می‌کنند. استودیوهای متعددی برای سری های خوش ساخت خود از اسپین اف‌ها استفاده می‌کنند. در میان برخی از اسپین اف‌ها به یک مجموعه مستقل درآمده‌اند. برای نمونه اسپین اف سری بازی‌های  Yakuza از سوی شرکت سگا با نام Judgment منتشر شد. پس از آن شاهد نسخه ریمستر شده بازی با نام مختص به کاربران نسل هشتم و نهم کنسول‌های بازی شدیم. در ادامه بررسی بازی Judgment Remastered  می‌توان به این نکته اشاره کرد، که این بازی نسخه ارتقاء یافته همراه با مکانیزم‌های پیشرفته است که مورد استقبال بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای قرار گرفته است.

نسخه ارتقاء یافته بازیJUDGMENT REMASTERED
نسخه ارتقاء یافته بازیJUDGMENT REMASTERED

داستان و ماجرای بازی

از دیگر موارد قابل توجه که در بررسی بازی Judgment Remastered   می‌توان به آن اشاره کرد، ماجرا و روایت بازی است. در مجموعه Yakuza شما در این بازی با یک گروه قدرتمند سازمان یافته ژاپنی روبرو هستید. در بازی  Judgment Remastered  داستان کاملاً متفاوت بوده و تا حد امکان از ماجراهای نسخه‌های قبلی فاصله گرفته است.

برای خرید انواع بازی های پلی استیشن 4 روی خرید بازی ps4 کلیک نمایید.

شخصیت اصلی بازی

شخصیت اصلی بازی حول محور تاکایوکی یاگامی می‌گردد. تاکایوکی در نقش یک کاراگاه خصوصی عمل می کند. آنچه که تولیدکنندگان بازی در این نسخه بیش از هر چیزی متمرکز شده‌اند، پرداختن به مفهوم و همچنین ویژگی‌های بصری بازی است.

شخصیت اصلی بازی
شخصیت اصلی بازی

تأثیر مجموعه سری  Yakuza

بدون شک مجموعه سری  Yakuza در بازی Judgment Remastered  بی‌تأثیر نبوده است. هر چند که سازندگان بازی تلاش کردند که در این نسخه از شخصیت‌ها و رویدادهای نسخه قبلی استفاده نکنند. در نتیجه در این بازی کاملاً با رویدادهای تازه، اتفاقات، هیجانات، ماجراها و کاراکترهای جدید روبرو هستید. برای نمونه در مجموعه  Yakuza، اتفاقات درباره یک گروه سازمان یافته غیر قانونی در کشور ژاپن است اما در این نسخه نقش شخصیت اصلی داستان کاملاً متفاوت و یونیک است.

جمع‌بندی

بررسی بازی Judgment Remastered  مستلزم آنالیز و تحلیل‌ها و آنالیز بسیار بوده و بدون تجربه بازی نمی‌توان به روشنی به جزئیات آن پی برد. در نتیجه تمام مشتاقان بازی‌های مهیج داستانی فرصت را از دست نداده و هر چه زودتر با خرید این بازی جذاب و خوش ساخت، لذت یک بازی بی‌نظیر را تجربه کنند.