بازی‌های مهیج بسیاری در صنعت بازی‌های ویدیویی هستند که گیم پلی بسیار سرگرم کننده و خوش ساختی را از خود به تصویر می‌کشند. یکی از این بازی‌ها، بازی محبوب asassin cread valhala است. اگر نگاهی به تاریخچه این بازی بیاندازیم، می‌بینیم که این بازی از زمان تولید نسخه نسل هفتم تا کنون در میان گیمرها بسیار خوش درخشیده است. حالا پس از سال‌ها با جدیدترین نسخه بازی اساسین کرید والهالا مواجهیم. آنچه که در بررسی بازی assassins creed valhalla از اهمیت زیادی برخوردار است، گیم پلی، محتوای داستانی، المان های به کار رفته در بازی و موارد این چنینی است.

مشخصات بازی

ژانر بازی در سبک نقش آفرینی، اکشن و ماجراجویی است. برای اجرای این بازی می‌توانید از پلتفرم های ps5 یا ps4 استفاده کنید. اگر هنوز کنسول مورد نظر خود را تهیه نکردید، هرچه زودتر برای خرید ps5 و یا خرید ps4  قدام کنید تا از لذت تجربه محبوب‌ترین بازی‌های مهیج برخوردار شوید. پس زمان را از دست ندهید و کنسول مورد نظرتان را خریداری نمایید. سازنده بازی assassins creed valhalla ، سرشناس ترین استودیوهای مطرح جهان یعنی یوبیسافت مونترال است. حالت بازی تک نفره بوده و برای گروه‌های سنی بالای هفده سال تولید و عرضه شده است.

مشخصات بازی

بررسی بازی assassins creed valhalla

ژانر بازی در قالب اکشن و نقش آفرینی گنجانده می‌شود. فناوری‌های پیشرفته‌ای که در جدیدترین نسخه بازی اسسینز کرید اضافه شده، شامل انتخاب دیالوگ، مراحل مختلف بازی با توجه به سطح بندی دشمنان و همچنین لوت‌های مختلف است. این موضوع سبب شده تا برخی از کارشناسان این بازی را ضعیف‌تر از بازی ویچر توصیف کنند. اما در بررسی بازی assassins creed valhalla ما با تلاش استودیوی یوبیسافت روبرو هستیم که قصد دارد والهالا را به اصل خود برگرداند و مجدد نظر هواداران را به اثر خود جلب کند.

والهالا- شخصیت اصلی بازی

در جدیدترین نسخه بازی موقعیت و لوکیشن بازی تغییر می‌کند. حالا والهالا به سراغ اعتقادات خاص و جنگ‌های سرزمین‌های سرد شمالی، اسطوره‌های اسکاندیناوی و وایکینگ‌ها می‌رود. به گفته بسیاری از کارشناسان این انتخاب در بررسی بازی assassins creed valhalla ، جالب و چالش برانگیز بوده است.

پیش به سوی کوهستان‌ها و جنگل‌های سفید پوش نروژ

سازندگان بازی اساسین کرید والهالا بودن شک از شرایط جغرافیایی نروژ در ساخت بازی الگو گرفته‌اند. این موضوع را می‌توان به وضوح در موقعیت ها و مکان های مختلف بازی مشاهده کرد.  داستان بازی در نوع خودش بسیار جذاب و گیرا است و مخاطب را با خود به ادامه داستان می‌کشاند. ماموریت‌های مخفی، صحنه‌های جذاب همراه با جلوه‌های بصری ویژه از جمله امتیازهای شاخص بازی محسوب می‌شوند.

پیش به سوی کوهستان‌ها و جنگل‌های سفید پوش نروژ

ویژگی‌های والهالا و بازی asassin cread valhala

در این بازی والهالا شما را به مناطق مختلف می‌برد. در برخی از موقعیت‌ها باید مسافت‌ها راه را بپیمایید و یا با دشمنان و کاراکترهای سرگردان مواجه شوید. در مجموع، بررسی بازی assassins creed valhalla را می‌توان در گیم پلی بی‌نظیر با عناصر و ایده‌های تازه آن خلاصه کرد. این بازی پر از کاراکترهای دوست‌داشتنی و سرگرم کننده‌ای است که نه تنها شوق را برای ادامه دادن بازی برایتان بالا می‌برد، بلکه گذر زمان را هم از یادتان خواهد برد.