پلی استیشن ۴ یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی در میان طرفداران شرکت سونی است. به جهت قیمت مناسب، کارایی با کیفیت و سخت‌افزار قدرتمند، این کنسول به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی تبدیل شده است. گیمرها می‌توانند طیف متنوعی از بازی‌های مهیج و معروف را با سبک های گوناگون برای ps4 خریداری نمایند. معروفیت نام برخی از بازی‌ها به گونه‌ای است که حتی آن دسته از افرادی که آشنایی کافی به دنیای بازی‌های دیجیتالی را ندارند هم شنیده‌اند. به هر صورت اگر یک گیمر حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای هستید، ما شما را در این بخش  تنها با  برخی از بهترین بازی‌های ps4 آشنا می‌کنیم تا خرید بهتری داشته باشید.

انتخاب بهترین بازی‌های پلی استیشن

دنیای بازی‌های دیجیتالی یک دنیای بسیار رقابتی است. به طوریکه کمپانی‌های حاضر در این عرصه روز به روز در تلاش برای تولید بازی‌های جدید و مفرح هستند. در این میان آنچه که برای خرید بازی‌های ps4 حائز اهمیت است، انتخاب سبک بازی است. برخی علاقمند به سبک‌های ماجراجویانه بوده و برخی دیگر تمایل به اجرای بازی‌های مبارزه‌ای دارند. علاوه بر آن انتخاب بهترین بازی‌های ps4 باید مناسب با رده گروه‌های سنی خریداری شوند. نکته آخر آنکه خرید ps4 برای اجرای بازی‌های انحصاری این کنسول در اولویت قرار دارد.

انتخاب بهترین بازی های پلی استیشن

معرفی بهترین بازی‌های پلی استیشن ۴

بازی God of War

بازی God of War

سبک این بازی همانطور که از نامش پیداست جنگجویانه و مبارزه‌ای است. البته می‌توان ژانر آن را حماسی نیز نام گذاری کرد. این بازی از سوی استودیوی سانتا مونیکا تولید و عرضه شده است. از آنجایی که این بازی در نسخه‌های مختلف عرضه شده، God of war 4 از نظر شخصیت‌های اصلی داستان تغییرات شگرفی داشته است. نسخه چهارم این بازی مختص به پلی استیشن ۴ بوده و از نظر گرافیکی جذابیت‌های خاصی دارد.

بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

فضای این بازی شما را به یاد فیلم‌های وسترن می‌اندازد. بازی Red Dead Redemption 2 که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ps4 شناخته شده است، در سال ۲۰۱۸ تولید و در بازار عرضه شد. ژانر بازی اکشن و ماجراجویانه است. جذابیت‌های بازی از جمله نوع فضاسازی، موسیقی، شخصیت‌ها و به طور کلی ماجراهای بازی بسیار رویایی و مهیج است. ناگفته نماند که تولید کننده این بازی استودیوی مطرح Rockstar Games می‌باشد.

بازی Spider Man

بازی Spider Man

از دیگر بازی‌های محبوب و سرشناس بازی Spider Man است. می‌توان این بازی را یکی از بهترین بازی‌های ps4 نامید. این بازی که در میان تمامی گیمرها معروفیت جهانی پیدا کرده است، از سوی شرکت Insomniac Games تولید و عرضه شد. برخی از کارشناسان این بازی را یک بازی دیجیتالی ابر قهرمانی تشخیص داده‌اند. این بازی منحصرا برای ps4 تولید شده و گیمر در نقش اسپایدرمن ظاهر می‌شود.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End

Uncharted 4 A Thief’s End بازی

اگر مشتاق بازی‌های جنگجویانه و مبارزه‌ای هستید، ما به شما بازی Uncharted 4: A Thief’s End را پیشنهاد می‌کنیم. این بازی که از سال ۲۰۱۶ پا به میدان بازی‌های دیجیتالی گذاشت، طرفداران بسیاری پیدا کرد. گفتنی است که استودیوی Naughty Dog، تولید این بازی را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ps4 معرفی نمود. از جمله جذابیت‌های بازی می‌توان به کیفیت بصری بالا، گرافیک بی‌نظیر، تنوع داستانی، گیم پلی و مواردی از این قبیل اشاره کرد.