استودیوی مطرح یوبیسافت تولید کننده نسخه  farcry 5 اینبار با معرفی نسخه جدیدتر یعنی   farcry 6 ، در صنعت بازی‌های ویدیویی خودنمایی کرد. محتوای تاریخی و سیاسی بازی به گونه‌ای است که توجه علاقمندان را تا پایان بازی به خود جلب می‌کند. داستان بازی برگرفته از انقلاب‌های اخیر سیاسی و اشاره به رویدادهای تاریخی است. تعداد مراحل بازی بسیار متعدد و متنوع بوده و پروژه‌های پیچیده‌ای را شامل می‌شود. این ماموریت‌ها و برنامه‌های این چنینی تا حد بسیاری در بازی تاثیرگذار است. در بررسی بازی farcry 6 می‌توان به موارد قابل توجهی نظیر خلق فضاسازی‌های متفاوت، گرافیک فنی عالی و همچنین گیم پلی بی‌نظیر اشاره کرد. کاربران با خرید ps4 می توانند، لذت اجرای یک بازی فوق‌العاده مهیج را تجربه کنند.

مشخصات بازی farcry 6

  • سازنده بازی؛ استودیوی یوبیسافت
  • ژانر بازی؛ اکشن- ماجراجویی
  • سازگار با پلتفرم‌های ps4، ps5، ایکس باکس سری ایکس– ایکس باکس وان- پی سی
  • مناسب برای گروه سنی بزرگسال
  • دارای حالت بازی تک نفره- چند نفره
مشخصات بازی FARCRY 6
مشخصات بازی FARCRY 6

محتوای بازی   farcry 6

یکی از پارامترهای اصلی در بررسی بازی farcry 6، ماجرای بازی و روند داستانی است. در‌واقع عنوان کردن روند داستانی سبب می‌شود که متقاضیان میزان علاقمندی خود را نسبت به خرید بازی بسنجند. داستان بازی farcry 6 مانند نسخه‌های پیشین، دارای یک محتوای مفهومی است. علاوه بر عمق داستان، ما شاهد شخصیت پردازی‌های تکنیکی، برخورداری از انواع سلاح‌های جنگی، صحنه‌های چالشی و مبارزه‌ای هم هستیم که در جذابیت بازی تأثیر فوق‌العاده بالایی دارد.

ماجرای بازی

همانطور که توضیح داده شد، محتوای بازی درباره رویدادهای سیاسی است. لوکیشن بازی در جزیره‌ای به نام یارا در قلب دریای کارائیب می‌باشد. زبان مردمان این جزیره زبان اسپانیولی است. یکی از شخصیت های اصلی داستان آنتون کاستیو با اجرای جیانکارلو اسپازیتو به عنوان رئیس جمهور، تحت یک انتخاب آزاد، انتخاب می‌شود. مردمان این جزیره در دو دسته شورشی و کسانی که به زور به خدمت ارتش درآمدند، می‌شود. در این میان کاستیو قصد حکمرانی بر جزیره یارا را دارد. در محتوای داستان جزیره یارا به گونه به تصویر کشیده شده است که تحت فشارهای تحریم است اما کاستیو برای سرپا گذاشتن جزیره، دوستان خارجی خودش را دارد. در ادامه بررسی بازی farcry 6 ما با محصولی به نام ویویرو Viviro آشنا می‌شویم. محصولی که دانشمندان ادعا کرده‌اند که درمان سرطان است. کاستیو برای تبدیل کردن یارا به یک بهشت زمینی برای جستجوی ویویرو ماموریت خودش را آغاز می‌کند. در مجموع داستان بازی مملو از اتفاقات سرگرم کننده‌ای است که کنجکاوی کاربر را در هر لحظه برانگیخته می‌کند.

ماجرای بازی
ماجرای بازی

سایر شخصیت‌های بازی

علاوه بر کاستیو که در نقش رئیس جمهور و حکمران جزیره یارا ظاهر می‌شود. دنی روهاس Dani Rojas، به عنوان شخصیت اصلی داستان، فردی است که کنترل او را گیمر بر عهده دارد. شما می‌توانید این کاراکتر را به انتخاب خودتان زن یا مرد کنید. از دیگر نکات حائز اهمیت در بررسی بازی farcry 6 آن است که شما به خوبی پیشروی خود را در بازی احساس می‌کنید. انسجام میان کاراکترهای بازی، پیوستگی داستان، مراحل و چالش‌های جالب توجه همگی از جمله امتیازهای شاخص بازی محسوب می‌شوند. در نتیجه اگر تمایل به خرید بازی ps4 در قالب وقایع سیاسی- تاریخی را دارید، دیدن بازی فرای کرای ۶ را از دست ندهید.

سایر شخصیت های بازی
سایر شخصیت های بازی

ویژگی‌های بازی farcry 6 عبارتند از؛

  • بهره‌مندی از جلوه‌های بصری
  • شخصیت پردازی‌های تکنیکی
  • طراحی گرافیکی قدرتمند
  • فضاسازی‌های موثر
  • محتوای داستانی فکر شده و عمیق