استودیوی مطرح اینسامنیاک گیمز جدیدترین نسخه بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را به صورت انحصاری برای پلتفرم ps5 تولید کرد. در آغاز بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart می‌توان به شخصیت محبوب و پرنفوذ ریوت Rivet اشاره کرد که از اول تا پایان بازی به شیوه‌های مختلف خودنمایی می‌کند. طراحی این شخصیت بامزه به گونه‌ای است که در طول بازی شما را مجذوب شیرین کاری‌های خودش می‌کند. علاقمندان بازی‌های ماجراجویی و اکشن می‌توانند با خرید ps5 لذت اجرای این بازی درخشان را تجربه کنند.

ویژگی‌های جذاب بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

  • ژانر اکشن و ماجراجویی سوم شخص
  • ترکیب جذاب عناصر شوتینگ و پلتفرمر
  • گرافیک خارق‌العاده سه بعدی
  • یک بازی خاص و سرگرم کننده با ایده‌های نو
  • استفاده از انواع سلاح‌های سرد و گرم در حین بازی
  • استفاده از سلاح‌های اتوماتیک
  • دارای بخش حل معما
  • مواجهه با مبارزه‌های مختلف و هیجان انگیز
  • مناسب برای گروه‌های سنی پایین
  • سازگار با پلتفرم ps5
ویژگی های جذاب بازی RATCHET & CLANK RIFT APART
ویژگی های جذاب بازی RATCHET & CLANK RIFT APART

مشخصات بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

در بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart می‌توان گفت که این بازی یکی از شاهکارترین بازی‌های نسل نهم کنسول‌های سونی است. برخی از کارشناسان این نسخه جدید را دنباله رو نسخه قبلی یعنی فرنچایز می‌دانند. به عبارتی اولین نسخه‌ای که در سال ۲۰۰۲ برای پلی استیشن ۲ تولید شد. با توجه به محبوبیت بسیار بالای نسخه اول، استقبال از نسخه های بعدی مانند بازی Ratchet & Clank: Rift Apart نیز  بسیار طبیعی است. اگرچه در ساختار بازی از المان‌های ساده تشکیل شده است اما روند بازی بسیار خوش ساخت و سرگرم کننده می‌باشد. از سوی دیگر قابلیت‌های درخشان و بی‌نظیر پلی استیشن ۵ را در اجرای این بازی نباید نادیده گرفت. در نتیجه با خرید بازی ps5 ، استفاده از امکانات کنسول نیز برای کاربران به خوبی مهیا می‌شود.

برای خرید بازی های متنوع پلی استیشن 5 روی لینک خرید بازی ps5 کلیک نمایید.

ماجرای بازی

محتویات داستانی بازی  ریچت اند کلنک ریفت آپارات، بسیار فانتزی و انیمیشنی است. شبه گربه‌های فضایی با نام لامبکس‌ها Lombax در کهکشان پولاریس  polaris هستند که سالیان طول و دراز با کرگمایت‌هاCragmite در جنگ و نبردند. در ادامه ماجرا لامبکس‌ها قادر به انتقال کرگمایت ها در بازی هستند و این کار را بیشتر برای حفظ حیات زندگی خود در کهکشان انجام می دهند. پس از آن تنها بازمانده از کرگمایت‌ها برای انتقام از لامبکس‌ها به کهکشان بر می‌گردد و  لامبکس‌ها برای فرار از او  به جهان دیگری می‌روند. ماجرای داستان بازی بسیار شیرین و دوست‌داشتنی است. در بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart به راحتی می‌توان قدرت سازندگان بازی و همچنین تنوع بخشی که در بازی از آن استفاده کرده‌اند را مشاهده کرد.

ماجرای بازی
ماجرای بازی

گیم پلی بازی

تنوع در استفاده از انواع سالاح‌های اتوماتیک، سلاح‌های گرم و سرد از جذابیت‌های بازی است. اما چالش‌ها و مبارزه‌های بازی به نوعی طراحی شده تا گروه‌های سنی پایین به خوبی از عهده اجرای آن برآیند. بخش معما از دیگر بخش‌های جذابی است که کنجکاوی هر کاربری را به خود جذب می‌کند. در مجموع بررسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و گیم پلی آن  سرگرم کننده و  مهیج بوده و اوقات طولانی مخاطبان را به خوبی پر می‌کند.