افزایش عرضه انواع بازی‌های آنلاین و چند نفره به طور روزانه برای کنسول‌های خانگی سونی، سبب محبوبیت بالای  شبکه پلی استیشن در میان کاربران و مخاطبان شده است. در سال ۲۰۱۰ قابلیت جدیدی از سوی کمپانی سونی در بازار ارائه شد و آن هم پلی استیشن پلاس بود. به دلیل این ویژگی، استقبال از خرید کنسول‌های سونی به‌خصوص خرید ps5 از سوی کاربران افزایش یافته است. خرید پلاس برای پلی استیشن 5 مزیت‌های بسیاری را در دسترس کاربر قرار می دهد. یکی از مزیت‌های قابل توجه، برخورداری از انواع بازی‌های روز دنیا با قیمت بسیار پایین و بهینه است. در‌واقع شما تنها با خرید اکانت پلی استیشن پلاس می‌توانید به راحتی به طیف متعددی از بازی‌ها دسترسی داشته باشید.اگر نمی‌دانید از کجا و چطور پلاس خریداری کنید، نگران نباشید. ما راهنمایی‌های لازم را در اینباره در اختیارتان قرار می‌دهیم. ناگفته نماند که فروش پلاس یکی از خدمات تهران پی اس می‌باشد.

مزیت‌های استفاده از پلی استیشن پلاس

مزیت های استفاده از پلی استیشن پلاس
مزیت های استفاده از پلی استیشن پلاس

جهت خرید پلاس برای پلی استیشن 5 پیشنهاد می‌شود که از ویژگی‌ها و مزایای آن اطلاعات کافی داشته باشید. این ویژگی‌ها به شرح زیر است.

  • برخورداری از بازی‌های رایگان ماهانه
  • برخورداری از تخفیف های ویژه
  • امکان اجرای بازی‌های آنلاین

خرید پلاس یا نصب بازی

بدون شک یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین کنسول‌های خانگی، کنسول پلی استیشن سونی است. کمپانی بزرگ سونی برای رفاه حال کاربران و دسترسی آسان به انواع بازی‌های انحصاری، اشتراک‌های مختلفی را برای این پلتفرم ارائه داد. هدف از ارائه پلاس، امکان اجرای بازی‌های آنلاین، تقویت قابلیت‌های آنلاین دستگاه و همچنین تقویت ارتباط بین کاربران و صنعت بازی‌های ویدیویی است. در نتیجه خرید پلاس برای پلی استیشن 5  برای دسترسی راحت به جدیدترین بازی‌های روز دنیا، به عنوان یک موفقیت چشمگیر برای کمپانی سونی محسوب می‌شود. در‌واقع شما با خرید پلاس، می‌توانید از نصب بازی ps5 همراه با مزایای آن بهره‌مند شوید.

خرید پلاس یا نصب بازی
خرید پلاس یا نصب بازی

برای خرید پلاس و نصب بازی روی لینک نصب بازی ps5 کلیک نمایید.

قابل توجه کاربران ps5 و ps4

طرفداران نسل هشتم و نهم کنسول‌های خانگی سونی، این امکان را خواهند داشت تا در سراسر دنیا با دوستانشان هم‌بازی شوند. بهره‌مندی از بازی‌های دست جمعی از دیگر مزایای خرید پلاس برای پلی استیشن 5 و  پلی استیشن۴ است. علاوه بر آن متقاضیان می‌توانند از تخفیفات ویژه‌ای که برای برخی از بازی‌ها مشخص شده و یا حتی اجرای بازی‌های رایگان از طریق فروشگاه پلی استیشن بهره‌مند شوند. از آنجایی که خرید اشتراک پلاس در فروشگاه پلی استیشن به دلار محاسبه می‌شود و در پی آن به دلیل تحریم‌های موجود خرید مستقیم برای بسیاری از کاربران مقدور نیست، می‌توانند برای خرید پلاس به فروشگاه معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه کنند. فروش پلاس از جمله خدمات تهران پی اس است که متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری، محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

خرید پلاس برای پلی استیشن

خرید پلاس برای پلی استیشن 5 متناسب با مدت زمان اشتراک ماهانه، قیمت های مختلفی را شامل می‌شود. شما می‌توانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه و حتی یک ساله  تهیه کنید. توجه داشته باشید که با بالا رفتن مدت زمان اشتراک، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پیشنهاد می‌شود برای اطلاعات بیشتر درباره خرید پلاس با بخش پشتیبانی فروشگاه تهران پی اس تماس حاصل کنید.