مشتاقان بازی‌های ترسناک و دلهره آور که به دنبال یک بازی جدید و هیجان انگیز هستند، برای بررسی بازی The Medium همراه ما باشند. استودیوی مطرح لهستانی، بلور تیم با تولید این بازی در فهرست سایر آثار خودش، کارنامه کاری‌اش را تکمیل‌تر کرد. ژانر آثار تولیدی این استودیو بیشتر در قالب بازی‌های ترسناک و غیر واقعی است که مخاطب را به نوعی در رویدادهای بازی درگیر می‌کند.. نام بازی نیز حکایت از مفهوم بازی دارد و در ژانر روان شناختی و وحشت ساخته شده است.

پلتفرم سازگار برای بازی  The Medium

پلتفرم سازگار برای بازی  THE MEDIUM
پلتفرم سازگار برای بازی THE MEDIUM

آن دسته از علاقمندانی که تمایل به اجرای بازی‌های این سبکی هستند، می‌توانند با خرید ps5 از تجربه بازی  The Medium لذت ببرند. از آنجایی که بازی‌های ps5 از فناوری‌های پیشرفته بهره برده اند، داشتن فهرستی از بازی‌های درخشان به شما این امکان را می‌دهد تا در خرید بازی ps5 انتخاب بهتری داشته باشید.

 علاوه بر پلی استیشن ۵، این بازی برای پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز قابل اجرا است.  در ادامه به بررسی بازی The Mediumمی‌پردازیم.

ویژگی‌های بازی The Medium

از جمله ویژگی‌های ممتاز در بررسی بازی The Medium می‌توان به فضاسازی‌های ناب و ترسناک، ایده داستانی تازه، شخصیت پردازی‌های فانتزی نزدیک به واقع گرایی، تصویرسازی‌های استادانه و مواردی از این قبیل اشاره کرد. روایت محور بودن داستان اصلی‌ترین خصوصیات ویژه بازی است. بازی داستانی را روایت می‌کند و در پی آن بازی شروع می‌شود.

برای خرید بازی The Medium روی لینک خرید بازی ps5 کلیک نمایید.

ماجرای بازی

برای بررسی بازی The Medium به سراغ جریان بازی می‌رویم تا ببینیم داستان بر چه اساسی جلو می‌رود. این بازی هشت ساعته در ژانر ترس و وحشت، کاملاً داستان محور است. از همان ابتدای داستان مخاطب با یک رویداد ناگوار مواجه می‌شود و آن هم مرگ یک دختر است. پس از آن تصاویر ماقبل آن به روایت دختری به نام ماریان نمایش داده می‌شود. ماریان یک مدیوم است و در توصیف شرح حال دختر کشته شده این چنین زمزمه می‌کند، دختری که گویا از چیزی یا کسی فرار می‌کند و به طور وحشت زده از میان درختان جنگل می‌دود تا آنکه با اسلحه یک مرد ناشناس کشته می‌شود. در اصل مدیوم یک واسطه روحی است که توانایی ارتباط با مردگان را به وضوح دارد.زندگی در دو جهان موازی رویداد کلی داستان است. بدین ترتیب ماریان با جهان ارواح و دنیای واقعی ارتباط برقرار می‌کند و همین موضوع کنجکاوی مخاطب را بر می‌انگیزاند.

ماجرای بازی
ماجرای بازی

سایر مشخصات بازی The Medium

پرداختن به جزئیات بازی، شبیه سازی‌هایی که بیشتر به یک فیلم سینمایی نزدیک است و فضاسازی‌های خلاقانه را می‌توان در بررسی بازی The Medium به وضوح تماشا کرد. بازی‌ها اتفاقات کلیشه‌ای به دور است و ایده‌ای نو را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. صحنه‌های دلهره آور، تعقیب و گریز، صداسازی‌های هنرمندانه، فضاهای تنش زا همه از دیگر مشخصات بازی  The Medium هستند.

جمع‌بندی

در مجموع بازی  The Medium با اتمسفر مناسب، ایده نو، جلوه‌های صوتی، در ژانر ترسناک در قالب یک بازی هیجان انگیز درآمده است و شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کند. این اثر ارزشمند که از دو زاویه دید  به تصویر کشیده شده است، از جمله پرفروش‌ترین بازی‌های ps5 است.