بدون شک تمام کودکان از اجرای بازی‌های لگو به هیجان آمده و از آن لذت می‌برند. بهترین بازی‌های لگو آن دسته از بازی‌هایی است که حس خلاقیت، نوآوری و شکوفایی را در کودک پدید می‌آورد. علاوه بر آن باعث پیوند میان تخیلات و دنیای واقعی می‌شود. معمولاً اینگونه بازی‌ها پر از انیمیشن‌های زیبا و جذاب همراه با اتفاقات مفرح هستند. بازی‌هایی که تا مدت‌ها اوقات کودکان را پر کرده و آن‌ها سرگرم می‌کند. خرید ps4 این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید از جدیدترین بازی‌های روز دنیا بهره‌مند شوید.  بازی‌های ویدیویی کمپانی لگو نیز همواره در تلاش برای تولید بهترین بازی‌های لگو بوده است. بازی‌هایی که توجه تمامی رده های سنی را از جمله کودکان تا بزرگسالان را به خود جلب می‌کند.

بهترین بازی‌های لگو کدامند؟

در این بخش به توضیح مختصری درباره بازی‌های لگو  و همچنین بهترین بازی‌های لگو می‌پردازیم تا بتوانید در هنگام خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

بازی Lego Jurassic World

بازی LEGO JURASSIC WORLD
بازی LEGO JURASSIC WORLD

یک بازی خاص و یونیک که نه تنها بسیار سرگرم کننده است، بلکه ایده‌های جدیدی را با خود به همراه دارد. این بازی خوش ساخت ترکیبی از لوگوها و دایناسورها است و یک فضای فانتزی را به تصویر می‌کشد. این بدین معناست که در دنیای واقعی دایناسورها منقرض شده‌اند و حالا می‌توان در یک بازی جذاب روبرو شدن با این موجودات را تجربه کرد. بازی Lego Jurassic World مجموعه‌ای از چهار  فیلم Jurassic است که در قالب یک بازی جمع آوری شده است. روند داستان به گونه‌ای است که در آن درگیری فیزیکی و مبارزه‌ای وجود ندارد و در‌واقع تمرکز بر روی فرار از چنگال دایناسورها است.

برای نصب انواع بازی های لگو می توانید روی لینک نصب بازی کلیک نمایید.

بازی Lego Pirates of the Caribbean

از دیگر بازی‌های خوش ساخت که می‌توان آن را در فهرست بهترین بازی‌های لگو قرارداد، بازی Lego Pirates of the Caribbean است. داستان دزدان دریایی که به عنوان یک بازی مهیج و احساسی در میان سایر بازی‌ها بسیار موفق بوده است. وجود صحنه‌های طنز و خنده‌دار،  شخصیت پردازی‌های کارتونی از ویژگی‌های ممتاز بازی محسوب می‌شود. اما به دلیل نبود دیالوگ روند بازی کمی به کندی می‌گذرد. در هر صورت به عنوان یکی از بازی‌های لگوی موفق، رضایت کاربران را برآورده کرده است.

بازی Lego City Undercover

بازی LEGO CITY UNDERCOVER
بازی LEGO CITY UNDERCOVER

جذابیت بازی Lego City Undercover به گونه‌ای است که آدرنالین شما را بالا نگه می‌دارد. در حین بازی شیطنت‌هایی نیز وجود دارد که بسیار برای کاربران سرگرم کننده است. داستان محتوای جدیدی دارد و به هیچ عنوان تکراری نیست. بخش co-op یکی از بخش‌های جذاب بازی است که در سال ۲۰۱۷ به آن اضافه شده تا به محبوب‌ترین بازی در تاریخ تبدیل شود.

بازی Lego Marvel Super heroes

بازی LEGO MARVEL SUPER HEROES
بازی LEGO MARVEL SUPER HEROES

یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های لگو، بازی Lego Marvel Super heroes است. این بازی از سوی استودیوی Travellers Tales منتشر شد. شخصیت سازی‌های متنوع، فضاسازی‌های برجسته، ماموریت‌ها و اتفاقاتی که در جریان بازی به وجود می‌آید، از جمله ویژگی‌های بازی است.

بازی Lego Dimensions

جهان لگوها، یک جهان تخیلی و فانتزی است. در این بازی گیمرها از قطعات فیزیکی لگو برای ساختن یک دنیای واقعی استفاده می‌کنند. البته دنیای واقعی در بستر مجازی. همین موضوع جذابیت این بازی را به شدت بالا برده است. شاید بتوان این بازی را به عنوان اولین تلاش کمپانی لگو برای زنده کردن اسباب‌بازی‌ها دانست. در کل اگر تمایل دسترسی به بهترین بازی‌های لگو را دارید، تماشای این بازی را از دست ندهید.