نسل نهم کنسول‌های بازی کمپانی مایکروسافت تحت عنوان ایکس باکس سری، دارای یک فهرست بلند بالا از انواع بازی‌های مهیج است. علاقمندان می‌توانند با خرید ایکس باکس سری به بهترین بازی‌های انحصاری این کنسول خانگی دسترسی داشته باشند. گفتنی است که اغلب بازی‌ها از سوی مایکروسافت با همکاری  استودیوهای مطرح جهان تولید و عرضه شده‌اند. در این بخش به معرفی بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری، نصب بازی و موارد این چنینی می‌پردازیم.

معرفی بهترین بازی‌های ایکس باکس سری؛

بازی Lost Odyssey

بازی Lost Odyssey
بازی Lost Odyssey

برای معرفی بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری از بازی اودیسه گمشده شروع می‌کنیم. اگر علاقمند به ژانرهای نقش آفرینی هستید، ما به شما اجرای بازی Lost Odyssey یا همان اودیسه گمشده را پیشنهاد می‌کنیم.  فانتزی های فضای این بازی به گونه‌ای است که توجه مخاطب را تا مراحل پایانی بازی به  خود جلب می‌کند. جریان بازی به این ترتیب است که شما باید در نقش اودیسه گروهی را جمع آوری کرده و با اتفاقات غیر منتظره مبارزه کنید.

بازی Jade Empire

شمشیربازی یکی از تصورات خلاقانه بسیاری از گیمرهای مشتاق بازی‌های دیجیتالی است. بازی Jade Empire- امپراطوری جید این امکان را به شما می‌دهد تا در مبارزه‌های شمشیربازی از خود و گروهتان دفاع کنید. از جمله ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک بی نظیر، مبارزه های مهیج و فضای جنگجویانه اشاره کرد.

برای نصب بازی های ایکس باکس سری می توانید روی لینک نصب بازی کلیک نمایید. کلیک نمایید.

بازی Avowed

بازی Avowed یکی از بازی‌های پر طرفداری است که در فهرست معرفی بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری نام برده شده است. فضای بازی تصویر و یا دنیای نامحدودی را به نمایش می‌گذارد. یکی از امتیازهای شاخص بازی، تنوع در موقعیت قرارگیری گیمر و بازیکن در برابر رویدادها است. از دیگر خصوصیات بازی می‌توان به‌ استفاده از هوش مصنوعی، جلوه‌های بصری و همچنین واکنش پذیری جهان اشاره کرد.  جریان بازی روی دو شهر متمرکز است که اطراف آن از فضای وحش پوشیده شده و در این میان مبارزاتی صورت می‌گیرد. انتشار این بازی در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ پیش‌بینی شده است.

بازی Avowed
بازی Avowed

بازی Sunset Overdrive

اگر از انجام بازی‌های جنگجویانه و مبارزه‌ای خسته شدید، ماجرای بازی Sunset Overdrive شما را به گشت و گذار می‌برد. یک بازی بدون استرس و کاملاً مفرح که می‌توانید از آن لذت ببرید. البته ناگفته نماند که در جریان بازی زامبی هایی ظاهر می‌شود که چاشنی بازی است. این بازی نه تنها ترسناک و یا خسته‌کننده نیست، بلکه بسیار ماجراجویانه است.

بازی Twelve Minutes

آن دسته از مخاطبان خاصی که به دنبال بازی‌های یونیک و کمی متفاوت هستند، انتخاب بازی Twelve Minutes بهترین گزینه است.یک بازی محبوب که در فهرست معرفی بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری قرار دارد. در‌واقع در معرفی بهترین بازی‌های ایکس باکس سری نمی‌توان بازی Twelve Minutes را از قلم انداخت. روایت داستانی بازی که در یک آپارتمان اجرا می‌شود، از جمله امتیازهای بازی است. همانطور که گفته شد این بازی شروع و پایانی متفاوتی دارد و شما را در یک حلقه  ۱۲ دقیقه‌ای  با راز و رمزهای عجیب غریب درگیر می‌کند.

بازی Ninja Gaiden: Black

ژانر بازی در قالب اکشن و مبارزه‌ای است. محیط بازی از شمشیربازان متعدد در فضاهای متنوع تشکیل شده است. نینجا گایدن سیاه به لحاظ گرافیک توانمند، شبیه سازی‌های فوق حرفه‌ای و شخصیت پردازی‌های واقع‌گرا به یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس سری تبدیل شده است. ما در اینجا تنها به بخشی از معرفی بهترین بازی‌های انحصاری ایکس باکس سری پرداختیم. ناگفته نماند فهرست بازی‌های این کنسول بسیار متنوع است.

سایر بازی‌های محبوب ایکس باکس سری ؛

  • بازیForza Horizon5
  • بازی Gears 5
  • بازی Fable 2
  • بازی Alan Wake
  • بازی Halo 2