بر اساس گزارش های منتشر شده تاریخ انتشار برای خرید PS5 Slim تاریخ ۱۰ نوامبر اعلام شده است. طرفداران کنسول‌های سونی می‌توانند برای خرید PS5 اسلیم یکی از دو مدل استاندارد و یا دیجیتال را انتخاب کنند. پلی استیشن ۵ اسلیم استاندارد دارای درایو دیسک است. اما پلی استیشن ۵ اسلیم دیجیتال فاقد درایو نوری می‌باشد. هر دو کنسول شامل حافظه ذخیره‌سازی یک ترابایتی SSD هستند. این میزان ذخیره‌سازی در مقایسه با کنسول‌های قدیمی‌تر که دارای ۸۲۵ گیگابایت حافظه می‌باشند، به مراتب بیشتر است.
در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات خرید PS5 و مشخصات آن بیشتر آشنا شوید.

مشخصات و ویژگی‌های فنی PS5 اسلیم

قبل از آنکه فصد خرید  PS5 دیجیتال را داشته باشید، توصیه می‌شود با ویژگی‌های این کنسول آشنا شوید. قابلیت‌های پیشرفته و جذاب این کنسول سبب شده تا در صنعت بازی‌های ویدیویی سروصدای زیادی به پا کند. از طراحی ظاهری اختصاصی آن گرفته تا پیکربندی یونیک و فناوری نوین سخت افزاری، همه از جمله جذابیت‌های خرید   PS5 اسلیم محسوب می‌شود.

توجه داشته باشید که برای خرید لوازم جانبی  PS5 شما می‌توانید درایو نوری را برای مدل اسلیم به طور جداگانه خریداری و به کنسول متصل کنید.

برای خرید ps5 اسلیم دیجیتال یا خرید ps5 اسلیم استاندارد می توانید از فروشگاه تهران پی اس انجام دهید.

سایر مشخصات خرید PS5 Slim

  • وزن سبک و کم جا با طراحی منخصر به فرد
  • برخورداری از دو درگاه پورت USB
  • فاقد درایو نوری برای اجرای بازی‌های دیسکی
  • دارای پردازنده AMD Zen 2

قیمت خرید PS5 اسلیم دیجیتال

با یک نگاه کلی می‌توان دریافت که خرید PS5 Slim در مقایسه با نسخه‌های قدیمی‌تر نظیر خرید PS4 از امکانات پیشرفته‌تری برخوردار است. ما در این بخش اطلاعات مرتبط با قیمت خرید PS5 دیجیتال در بازار جهانی را در اختیار شمار قرار خواهیم داد.
طبق گزارش‌ها، خرید PS5استاندارد با قیمت 499.99دلار یا 479.99 پوند در بازار جهانی قیمت دارد. نسخه دیجیتالی کنسول با قیمت کمی پایین‌تر 449.99دلار یا 389.99در بازار جهانی به فروش می‌رسد. این بدین معناست که خرید PS5 Slim دیجیتال 50دلار گرانتر از نسخه استاندارد است. البته قیمت خرید درایو دیسک Blu-ray با قیمت 79.99دلار یا 99.99 پوند در بازار جهانی به فروش می‌رسد. با این حال اگر می‌خواهید کنسول را به صورت عمودی قرار دهید، به یک پایه نگهدارنده به قیمت 30دلار یا 25 پوند هم نیاز خواهید داشت.

برای مشاهده دقیق قیمت های و خرید ps5 اسلیم می توانید روی لینک کلیک کنید.

خرید PS5 اسلیم دیجیتال از فروشگاه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای

در هنگام خرید PS5 اسلیم دیجیتال حتماً به اصالت کالا، گارانتی محصول و امکان تست دستگاه در فروشگاه توجه داشته باشید. علاوه بر آن با خرید بی‌واسطه و مستقیم از فروشگاه دیگران نگران افزایش قیمت کنسول نباشید.
فروشگاه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای، عرضه کننده انواع کنسول‌های بازی و انواع لوازم جانبی با سال‌ها تجربه است. شما می‌توانید امکان خرید PS5 اسلیم دیجیتال به صورت حضوری و بی‌واسطه با قیمتی بسیار منصفانه را از فروشگاه تهران پی اس داشته باشید.
ارائه خدمات پس از فروش، پشتیبانی مستمر و ارسال محصول به سراسر ایران از جمله خدمات ما به مشتریان عزیز است. برای خرید PS5 ، خرید PS4 ، خرید ایکس باکس سری و جدیدترین لوازم جانبی کنسول‌های بازی همین حالا ثبت سفارش کنید.