آنچه که از جزئیات تازه‌ترین نسخه بازی Call of Duty در دسترس قرار گرفته است، عرضه پیش نمایش نسخه‌های آلفا و بتا در تاریخ پنجم نوامبر یعنی ۱۴ آبان ماه است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند نسخه‌های آلفا و بتا را به صورت بخش چند نفره تجربه کنند و حتی نظرات و پیشنهادهای خود را درباره بهبود روند بازی تا زمان انتشار نهایی اعلام کنند. قابل ذکر است که خرید بازی Call of Duty Vanguard برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و همچنین ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی امکان‌پذیر است.

جذابیت‌های بازی کال آف دیوتی ونگارد

امسال جدیدترین نسخه از سری بازی‌های call of duty با نام کامل call of duty vanguard در بازار عرضه می‌شود. محتوای این بازی بازگو کننده رویدادهای جنگ جهانی دوم اما با فضای جدید و تجهیزات جنگجویانه مدرن است. از جمله جذابیت‌های این بازی جلوه‌های بصری ویژه است که البته تماشای این جلوه‌های ویژه در پلی استیشن ۵ و خرید ps5 دیدنی تر خواهد بود. بدون شک اجرای این بازی را می توان یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌های نسل نهم محصولات کمپانی سونی عنوان کرد. علاقمندان خرید call of duty vanguard برای ps5 به عقب نیندازند، به دلیل آنکه سازندگان این بازی از حداکثر توان کنسول بازی ps5 برای اجرای نمایش بی‌نظیر طراحی‌های گرافیکی  این بازی  بهره برده‌اند. از دیگر جذابیت های این بازی بی‌نظیر می‌توان به نورپردازی‌های باکیفیت، شخصیت پردازی‌های جذاب، ایجاد اتمسفر و فضای نزدیک به واقعیت، شبیه سازی‌های ملموس و مواردی از این قبیل اشاره کرد. در موجوع این بازی شامل جلوه‌های بصری بسیاری است که  اجرای بازی را در قیاس با سایر نسخه‌های قبلی آن جذاب‌تر کرده است.

بخش داستانی call of duty vanguard

روایت تاریخ جنگ و سربازان چند ملیتی مبارز بخش کلی بازی  call of duty vanguard است. از جمله شخصیت‌های مبارز داستانی می‌توان به  سرگروهبان آرتور کینگزلی ، ستوان پولینا پترووا انگلیسی، ستوان وید جکسون، لوکاس ریگر آمریکایی، لشکر استرالیا و بریتانیا اشاره کرد. مبارزه سربازان و لشکر های فولادی همراه با نبردهای تاثیرگذار به نوعی روایتگر وقایع جنگ جهانی دوم است. در سراسر بازی درگیری میان کشورها و قاره‌های مختلف را شاهد خواهیم بود که در نهایت به هدف ایجاد آزادی و صلح می‌انجامد. خرید کال آف دیوتی ونگارد برای ps5 شامل مزیت‌های ویژه‌ای از جمله تجربه ملموس فضای جنگی با استفاده از کنترلر بی‌سیم DualSense است که اجرا و هیجان بازی را صد برابر می‌کند. انتظار می‌رود در کلیت بازی از ۲۰ نقشه مختلف استفاده شود که هر یک، قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی را به نمایش می‌گذارد. محیط های همه جانبه و همچنین استفاده از سلاح‌های سفارشی به دلخواه گیمر تماماً  قابلیت‌هایی است که جدیدترین نسخه بازی call of duty در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بخش داستانی call of duty vanguard

بررسی رویدادهای جنگ جهانی در  call of duty vanguard

سالهاست که جهان بزرگترین و مرگبارترین جنگی را که تا کنون به خود دیده است، تجربه کرده و حالا رویدادهای آن ربه صورت بازی دیجیتالی با فضایی جدیدتر  رونمایی شده است.  در بازی call of duty vanguard جزر و مد جنگ جهانی دوم در حال تغییر بوده و با توجه به تعیین سربازان مبارز، هدف محتوای داستانی تغییر چشم اندازهای جنگ است. داستانی عمیقاً جذاب که شامل گروهی از سربازان مختلف و رویدادهای مختلف مرتبط با جنگ جهانی است که برای مقابله با بزرگترین تهدید جهان، سربازان به نبرد و مبارزه می‌پردازند. بدین ترتیب در طول سفر قابل توجه این سربازان فولادی ، بازیکنان نبردهای تاثیرگذار جنگ جهانی دوم را تجربه می‌کنند. چرا که هدف آنان از مبارزه، پیروزی و ایجاد صلح در میان جبهه‌های شرقی و غربی اروپا، اقیانوس آرام و شمال آفریقا است. با خرید call of duty vanguard برای ps5 کاربران می‌توانند این تجربه تاثیرگذار و جذاب را با سایر دوستان خود به اشتراک گذاشته و از بازی‌های چند نفره و گروهی بهره‌مند شوند.

علاقمندان جهت خرید call of duty vanguard برای ps5 با پایین‌ترین قیمت موجود در بازار، می‌توانند به سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نمایند. در ادامه به جزئیات بیشتری درباره تازه‌ترین اخبار بازی call of duty vanguard و خرید بازی ps5 می‌پردازیم.

جزئیات نسخه بتا بازی کال آف دیوتی ونگارد

با توجه به تأیید رسمی نسخه آلفای بازی call of duty vanguard از سوی شرکت اکتیویژن، اطلاعاتی نیز درباره نسخه بتا بازی از سوی منابع معتبر اعلام شده است. ناگفته نماند که نسخه بتا بازی تا مدت کوتاهی در انحصار  دارندگان پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ خواهد بود. به مراتب و به تدریج این نسخه در دسترس سایر پلتفرم ها نیز قرار خواهد گرفت تا تمامی کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. هر یک از نسخه های پیش نمایش در طی مدت زمان معلوم  ارائه داده می‌شوند. البته از آنجایی که اطلاعات مرتبط با نسخه بتا تا هم‌اکنون از سوی شرکت اکتیویژن مورد تایید واقع نشده، امکان تغییر در برنامه زمانی ارائه نسخه‌های پیش نمایش وجود دارد. این برنامه  زمانی را می‌توان به شرح زیر عنوان کرد؛

نسخه الفا ( برای پلی استیشن)- تاریخ ۲۷ اوت تا ۲۹ اوت مطابق با پنجم شهریور تا هفتم شهریور ماه

نسخه بتا ( برای پلی استیشن) – تاریخ ۱۰ سپتامبر تا ۱۲ سپتامبر مطابق با نوزدهم شهریور تا بیست و یکم شهریور ماه

نسخه بتا ( برای تمامی پلتفرم ها)- تاریخ ۱۵ سپتامبر تا ۲۰ سپتامبر مطابق با  بیست و پنجم شهریور تا بیست و نهم شهریور ماه

جزئیات نسخه بتا بازی call of duty vanguard

قیمت و خرید call of duty vanguard برای ps5

طرفداران سری بازی‌های  call of duty مشتاقانه در پی ارزیابی قیمت جدیدترین نسخه این بازی با معقول‌ترین نرخ بازار هستند تا بتوانند این بازی را با قیمت مناسب‌تر تهیه نمایند. قیمت جهانی بازی call of duty vanguard برای پلی استیشن ۵، مبلغ ۶۹.۹۹ دلار عنوان شده است که در برخی کشورها این بازی به قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت خرید ps5 با مناسب‌ترین و پایین‌ترین قیمت بازار به سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نمایند. علاوه بر آن خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نصب بازی ps5 ، خرید انواع کنسول‌های بازی، استفاده از خدمات پس از فروش و سایر خدمات با بخش پشتیبانی مجموعه تماس حاصل کرده و مشاوره‌های لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنند.