طرفداران خرید ps5 که مشتاق بازی‌های هیجانی و مبارزه جویانه هستند، به خوبی با نسخه‌های بازی کال آف دیوتی ونگارد آشنا هستند. شرکت تولید کننده این بازی یعنی اکتیویژن، موفقیت‌های بسیاری را از ساخت و فروش این بازی در سراسر جهان به دست آورد. انتشار و خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps5، آخرین نسخه تولید شده از سوی شرکت اکتیویژن است.اگر چنانچه تمایل به دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص جزئیات این بازی پر از نبرد و ماجراجویانه هستید، با ما همراه باشید.

ویژگی‌های نسخه جدید بازی call of duty vanguard

نقطه عطف بازی Call of Duty تفسیر جنگ جهانی دوم بوده است. به عبارتی محتوای اصلی داستان پیرامون مبارزه‌ها و نبردهایی است که در طی شش سال جنگ جهانی دوم به وقوع می‌پیوندد که همین موضوع سبب افزایش فروش این بازی شده است. از دیگر ویژگی‌های شاخص و قابل توجهی که باعث شده کاربران به خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps5 روی آورند، وجود کاراکترها و نقش آفرینی‌هایی است که به شخصیت‌های واقعی نزدیکند. در‌واقع شبیه سازی‌های نزدیک به واقع گرایی، طراحی گرافیکی، طراحی فضای جنگ، تنالیته‌های رنگی و نوری تمام پارامترهایی است که سبب جذابیت بیش از پیش بازی شده است. بازسازی هایی که در نسخه آخر شده است، نه تنها قابل مقایسه با نسخه‌های پیشین آن نیست، بلکه پارامترها و افکت‌هایی که در نسخه آخر به کار برده شده است، به گونه‌ای است که کاربر را با خود درگیر می‌کند. طرفداران خرید بازی ps5 به خوبی تجربه بازی‌های جنگی و مبارزه‌ای را دارند. در نتیجه بهتر می‌توانند با بازی کال آف دیوتی ونگارد ارتباط برقرار کنند.

قابلیت‌های به کار گرفته شده در بازی کال آف دیوتی ونگارد

از جمله قابلیت‌های شاخص این بازی می‌توان به بخش چند نفره آن اشاره کرد. ناگفته نماند که نسخه‌های پیشین این بازی نیز دارای بخش چند نفره بوده که همین موضوع روی آخرین نسخه نیز پیاده شده است. علاوه بر آن قابلیت‌های بسیار جدیدی نظیر blind fire نیز در بازی آمده است که این نوع مکانیک‌ها نیز در سری‌های قبلی بازی نیز آورده شده اما اینبار ما شاهد Vanguard ارتقاء یافته هستیم. از دیگر نکته‌هایی که بیشتر در تریلرها و اخبار این بازی نمایش داده شده است، موضوع مخفی کاری در بازی است که با جزئیات بیشتری در آخرین ورژن بازی همراه شده است. تولیدکنندگان بازی عنوان کرده‌اند که تنها بخش‌هایی از عملکردهای بازی را در گیم پلی بخش چند نفره به نمایش گذاشته‌اند. اگر همچنان برای خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps5 مردد هستید، به طور قطع با خواندن محتوای داستانی بازی سر شوق می‌آیید.

محتوای داستانی بازی کال آف دیوتی ونگارد

داستان با به تصویر کشیدن بخش‌هایی از شهر هامبورگ آلمان آغاز می‌شود که در گوشه گوشه آن شعله‌های آتش، ناشی از بمب افکن‌ها دیده می‌شود. در قالب بازی گروه‌های سربازانی است که به رهبری شخصی با نام آرتور کینگزلی هدایت می‌شوند. سربازانی که در جست‌و‌جوی کشف اطلاعات درباره پروژه فینیکس هستند. اما همه چیز طبق نقشه و منظم پیش نمی‌رود و در این میان اتفاقات و وقایع غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد. هنگامی که سربازار جعبه‌ای قفل شده پیدا می‌کنند و در حالی که سعی در خارج کردن جعبه دارند، به یکباره با حمله دسته نازی‌ها روبرو می شوند. در ادامه ماجرا نه تنها صندوق به دست یک رهبر نازی می‌رسد، بلکه سربازان نیز زندانی و اسیر می‌شوند. بخش‌های مختلف بازی، اتفاقات و رویدادها هر یک صحنه‌هایی از جنگ جهانی دوم را برای کاربر و بیننده یادآوری می‌کند.

علاقمندان خرید بازی ps5 می‌توانند برای دریافت خدمات نصب بازی با بهترین و مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار به سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای مراجعه نموده و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

 امکانات نسخه ارتقاء یافته بازی call of duty vanguard

اگر چنانچه بخواهیم قیاسی بین بازی کال اف دیوتی ونگارد با نسخه‌های پیشین آن داشته باشیم، بایستی بگوییم که صلاح‌های شخصی در آخرین نسخه ارتقاء یافته اند. شما می‌توانید از طریق استفاده از صلاح‌ها آن‌ها را به روز رسانی کرده و از تجهیزات جدیدتری که در اختیارتان گذاشته می‌شود، در فرایند اجرای بازی بهره ببرید. ویژگی‌های بخش چند نفره نیز از دیگر امکانات تمامی نسخه‌های بازی کال اف دیوتی است. اما خرید بازی کال اف دیوتی ونگارد برای ps5 از نظر نوع قابلیت‌ها و امکانات، تجربه‌ای بسیار جدید و نوظهوری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این تجربه جدید نه تنها به نسخه ارتقاء یافته بازی بر می‌گردد، بلکه بازی با دسته دوال سنس نیز در اجرای بازی بی تاثیر نمی‌باشد. آیتم های نوآورانه در آخرین ورژن بازی مانند کیل استریک‌ها که در میان آن‌ها سگ‌های مهاجم نیز وجود دارد و یا استفاده از اپراتورهای مختلفی که در بازی این امکان را برای کاربر مهیا می‌کند تا بتوانند از طریق تعداد مشخصی از دشمن، از اسلحه‌ها و تجهیزات جدیدتری در بازی استفاده کنند. اگرچه بخش چند نفره بازی موضوع تازه‌ای نیست و در نسخه‌های پیشین بازی کال اف دیوتی نیز وجود دارد اما تغییرات جزئی، تنوع در نقشه‌ها و صلاح‌ها در نسخه ارتقاء یافته بازی، سبب شده تا کاربر تجربه‌ رضایتمندانه ای از این بخش داشته باشد.

نبرد با زامبی‌ها

آخرین بخش از بازی کال آف دیوتی ونگارد مرتبط با مبارزه با زامبی‌ها است. بایستی خاطرنشان کنیم که در این نسخه، بخش زامبی‌ها کمی با نسخه‌های پیشین متفاوت است. بدین ترتیب شما می‌توانید از طریق پورتال‌های موجود با زامبی‌ها مبارزه کرده و ماموریت های بازی را اعم از دفاع در مواجه با زامبی‌ها، جابجایی و حمل سنگ‌ها به محل مشخص و مواردی از این نظر را انجام دهید. نبرد با زامبی‌ها نیز جذابیت و هیجان‌های مختص به خودش را دارد که باعث سرگرمی کاربر می‌شود.

سایر ویژگی‌های بازی کال اف دیوتی ونگارد

کیفیت بالای گرافیک ونگارد بخصوص در بخش داستانی از جمله ویژگی‌هایی است که بایستی در بازی کال آف دیوتی ونگارد به آن اشاره نمود. علاوه بر آن جزئیات بصری، طراحی اسلحه‌ها، شخصیت پردازی و کاراکترهای داستان از دیگر دلایلی است که کاربران را به خرید بازی کال آف دیوتی ونگارد برای ps5 مشتاق می‌کند. افکت‌های ویژه، نورپردازی‌های چشم نواز، صداگذاری‌های با کیفیت مثل صدای اسلحه‌ها، بمب و یا انفجار را می‌توان از جمله مشخصه‌های بارز این بازی دانست.