نصب بازی از خدمات مجموعه معتبر تهران پی اس می‌باشد. برای بسیاری از کاربران دانستن آنکه چطور می‌توان نصب بازی بر روی کنسول ایکس باکس را انجام داد، جالب و قابل توجه است. بایستی خاطرنشان کنیم که برای نصب بازی ایکس باکس سری اس و سری ایکس شما می‌توانید آن را به چند شیوه انجام دهید. ناگفته نماند که به دلیل پشتیبانی از بازی‌های نسل پیشین، این امکان را برای شما مهیا می‌کند که بازی‌های دیجیتالی را به راحتی دانلود و نصب نمایید. علاوه بر آن می‌توانید بازی‌ها را به صورت فیزیکی نیز تهیه کنید. بایستی به این نکته اشاره کنیم که شما می‌توانید برای خرید ایکس باکس سری به بخش فروش محصولات تهران پی اس مراجعه کرده و از خدمات نصب بازی‌ها به صورت هکی و آفلاین نیز با قیمت بسیار مقرون به صرفه بهره‌مند شوید. در ادامه به توضیح بیشتری در رابطه با چگونگی نصب بازی بر روی کنسول می‌پردازیم.

شیوه‌های نصب بازی

به دو شیوه دانلود و نصب بازی ایکس باکس سری انجام می‌شود که عبارتند از؛

یک- نصب بازی‌های دیجیتالی از طریق فروشگاه ایکس باکس استور

دو- نصب بازی از طریق دیسک بازی کنسول

شما می‌توانید هر یک از شیوه‌های نصب بازی را به دلخواه انجام دهید. اگر چنانچه تمایل به نصب بازی‌های دیجیتالی باشید، به مراتب شاید فرایند نصب آن کمی برایتان پیچیده باشد که می‌توانید با کمی تمرین به راحتی بر آن مسلط شوید.

چگونگی نصب بازی ایکس باکس سری ایکس و نصب بازی ایکس باکس سری اس- دانلود بازی‌های دیجیتالی

اگر چنانچه در صدد صرف زمان کمتری برای نصب بازی ایکس باکس سری هستید، می‌توانید اینگونه خدمات را از مجموعه تهران پی اس درخواست نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن بازی‌های متنوع و دلخواه خود را بر روی کنسول اجرا کنید. در غیر اینصورت شما می‌توانید از طریق فروشگاه ایکس باکس استور، بازی‌ها را نصب کنید. بدین ترتیب که وارد فروشگاه اصلی و اورجینال ایکس باکس استور شده و در منوی داشبورد، گزینه ایکس باکس را انتخاب نمایید. پس از پیدا کردن بازی دلخواه و خرید آن می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Install, you own this فرایند نصب بازی را اعمال کنید. بدین ترتیب بازی‌های دیجیتال برای نصب در اختیار شما قرار می‌گیرد و به بخش بازی‌های دانلودی اضافه شده، مراحل نصب به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. بنابراین از طریق فروشگاه اصلی ایکس باکس به راحتی می‌توانید بازی‌هایی را که خریداری نموده‌اید را نصب کنید.

عمل‌کرد گزینه  My Games and Apps

 قابل ذکر است که نصب بازی از طریق دسترسی به My Games and Apps نیز امکان‌پذیر و چه بسا آسان‌تر خواهد بود. بدین ترتیب با انتخاب گزینه Full Library در بخش پایین لیست، می‌توانید تمامی بازی‌هایی را که متعلق به شماست، مشاهده و رویت نمایید.

 عمل‌کرد گزینه فیلتر

از دیگر نکات قابل توجه در این بخش آن است که اگر چنانچه بر روی گزینه فیلتر که در قسمت بالای سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید، می‌توانید تمامی بازی‌های مورد علاقه خود را بر اساس ژانر و یا سبک آن‌ها ، تعداد گیمرها و حتی نوع کنسول دسته بندی نمایید. علاوه بر آن شما می‌توانید در این بخش تمامی بازی‌هایی را که از طریق Games with Gold دانلود کرده‌اید را در این قسمت پیدا کنید. به طور کلی نصب بازی ایکس باکس سری چندان کار دشواری نیست اما همانطور که گفته شد حتماً بازی‌ها بایستی در ابتدا خریداری شوند و سپس اجازه ورود به بخش دانلود و نصب را پیدا خواهید نمود.

عمل‌کرد گزینه Install All

اگر بر روی گزینه Install All کلیک کنید، تمامی بازی‌های درخواستی شما به صورت یک‌جا دانلود و نصب می‌شوند. همچنین برای صرفه جویی در بخش ذخیره سازیSSD 1 ترابایتی، بایستی بر روی گزینه مدیریت بازی کلیک کرده و از این طریق متوجه شوید که آیا اجازه نصب بازی‌های بیشتری را دارید یا خیر. در‌واقع برخی از بازی‌ها تنها به شما اجازه دانلود بخش‌هایی از بازی مانند کمپین و یا حالت چند نفره را برای شما مهیا می‌سازند که البته راهکار دیگری نیز بدین منظور پیش رویتان است و آن استفاده از یک هارد درایو خارجی است.

چگونگی نصب بازی ایکس باکس سری ایکس و نصب بازی ایکس باکس سری اس- نصب بازی‌های دیسکی

تا بدین جای کار، یک آشنای نسبی با نحوه نصب بازی‌های دیجیتالی بدست آوردید. فرایند نصب، دانلود و اجرای بازی‌های دیسکی شبیه به نصب بازی‌های دیجیتالی است و تفاوت چندانی ندارد. بدین ترتیب دیسک را درون کنسول قرار داده و بازی به صورت اتوماتیک در بخش My Games and Apps اضافه و اد می‌شود. توجه داشته باشید که به روز رسانی بازی به صورت خودکار اعمال شده و علاوه بر آن اگر چنانچه کنسول از ظرفیت کافی برخوردار نباشد، SSD 1 ترابایتی کنسول به صورت پر شده برای شما نمایش داده می‌شود. بدین ترتیب نصب بازی ایکس باکس سری با انجام مراحلی به سادگی صورت می‌پذیرد. اما به طور کلی برای جلوگیری از اتلاف زمان توصیه می‌شود که نصب بازی ایکس باکس سری اس و همچنین نصب بازی ایکس باکس سری ایکس به تیم پشتیبانی مجموعه تهران پی اس بسپارید تا در مدت زمان کوتاه تمام بازی‌های درخواستی شما به صورت آفلاین و هکی با کمترین و مناسب‌ترین قیمت برایتان نصب و دانلود شود.

مزایای خدمات نصب بازی تهران پی اس؛

۱. تحویل کنسول برای خرید ایکس باکس سری به همراه نصب بازی ایکس باکس سری از سوی مجموعه تهران پی اس در کوتاه‌ترین زمان ممکن

۲. تحویل دستگاه همراه با ضمانت پس از فروش، گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش

۳. ارائه خدمات نصب بازی با بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار

۴. اعمال فرایند نصب و دانلود بازی‌های هکی و آفلاین با بهترین حالت دسترسی به انواع بازی‌های مورد علاقه

۵. ارائه خدمات نصب بازی به صورت پکیج انتخابی از سوی مشتری

۶. ارائه خدمات نصب بازی بدون محدودیت و با پایین‌ترین قیمت

۷. معرفی و انتخاب انواع مختلف بازی‌های جدید و به روز شده

۸. نصب بازی به صورت آفلاین مقرون به صرفه‌تر از اجرای بازی به صورت آنلاین

۹. عدم قفل شدن دستگاه در هنگام نصب بازی

۱۰. ایجاد امنیت و اطمینان با خدمات نصب بازی از سوی تیم مجرب تهران پی اس