با اینکه مدت زمان زمان زیادی از تولید و عرضه ps4 می‌گذرد اما همچنان خرید ps4، طرفداران بسیاری دارد. هدف اصلی سونی از تولید نسل هشتم کنسول‌های بازی، عرضه طیف متنوعی از بازی‌های انحصاری و جدید بود. علاوه بر آن فناوری به کار رفته در پلی استیشن ۴ به گونه‌ای است که قابلیت‌های بسیار جذابی اعم از رزولوشن تصویری بالا، پردازنده گرافیکی قدرتمند و عمل‌کرد بی‌نظیر سخت افزاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربرانی که تمایل به سفارش محصول از نقاط مختلف تهران به خصوص قصد خرید ps4 از شرق تهران را دارند می‌توانند با سفارش محصول به صورت غیر حضوری، پلی استیشن دلخواه خود را خریداری کنند. علاوه بر آن، مشاوره رایگان با تیم مجرب سایت تهران پی اس برای مشتریان امکان‌پذیر است.

امکانات خرید ps4 از شرق تهران

پلی استیشن ۴ قابلیت‌ها و امکانات بسیاری را شامل می‌شود که شما می‌توانید از تمامی این امکانات در صورت لزوم استفاده کنید. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم.

امکان شارژ کنترلر خرید ps4 از شرق تهران از طریق اتصال به موبایل

چراغ LED که در پشت دسته بازی قرار گرفته است، نشان‌دهنده میزان شارژ کنترلر است. با وجود پورت USB شما می‌توانید برای شارژ باتری کنترلر دوال شاک علاوه بر کنسول از اتصال به موبایل نیز استفاده کنید.

امکان شارژ کنترلر خرید ps4 از شرق تهران از طریق اتصال به موبایل

مدیریت منوی نرم‌افزارها و آپشن‌های داخل داشبورد کنسول با استفاده از کنترل تلویزیون

نسل جدید تلویزیون‌های سونی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند با استفاده از کنترل تلویزیون برنامه‌های نرم افزاری کنسول ps4 را  مدیریت کنند. علاوه بر آن شما می‌توانید تلویزیون خود را از طریق پلی استیشن ۴ روشن کنید. با فعال کردن گزینه Enable HDMI Device Link روی تنظیمات کنسول به راحتی می‌توانید این دو دستگاه را همزمان روشن و یا خاموش کنید.

امکان استفاده از میکروفن هدست

با خرید ps4 یک هدست مخصوص نیز به عنوان یکی از لوازم جانبی کنسول، در پک بسته بندی قرار دارد. بدین ترتیب هدست از طریق پورت تعبیه شده روی کنترلر دوال شاک متصل شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار تنظیم میزان صدا روی هدست یک میکروفن نیز تعبیه شده است که از آن می‌توانید برای گفتگو، چت با سایر کاربران و همچنین دستورات صوتی استفاده کنید. شما می‌توانید لحجه‌ها و صداهای مختلفی را برای بخش تنظیمات صدا انتخاب کنید تا  دستورات به راحتی شناسایی شود.

اشتراک گذاری بازی‌های انحصاری

Share Play از دیگر امکانات پلی استیشن ۴ است که کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. با استفاده از این گزینه شما می‌توانید به راحتی بازی‌های دیجیتالی خود را به صورت دلخواه با دوستانتان به اشتراک بگذارید. با فشردن کلید Share بر روی کنترلر دوال شاک این قابلیت امکان‌پذیر است.

تغییر تنظیمات کلید share

تنظیمات این کلید سبب می‌شود که بتوانید بازی‌ها را به صورت پیش‌فرض  با سایرین به اشتراک بگذارید. علاوه بر آن با دو بار فشردن کلید share بازی‌ مورد نظر ریکورد می‌شود. و با نگه داشتن دکمه نیز یک عکس از بازی گرفته می‌شود. شخصی سازی ویژگی‌های کلید  share و تنظیمات آن به طور واضح در راهنمای کنسول آورده شده است.

سوییچ کردن بین برنامه‌های فعال

قابلیت سوییچ کردن میان برنامه‌های فعال و انتقال سریع بین دو برنامه، از طریق فشردن کلید Home از دیگر امکانات خرید ps4 محسوب می‌شود.

کاهش درجه روشنایی نور دسته بازی

بخش عمده‌ای از تمام شدن سریع باطری دسته بازی به دلیل نوار نورانی روی کنترلر دوال شاک است. در تمام طول اجرای بازی و روشن بودن دستگاه، نوار نورانی روشن بوده و برای صرفه جویی در شارژ آن بایستی نور آن را کاهش داد. کاهش نور کنترلر از طریق تنظیم نور کنسول انجام می‌شود. شما  میتوانید در قسمت تنظیمات و انتخاب گزینه Brightness of  Dualshock 4 Light Bar به راحتی نور کنترلر دوال شاک را کاهش دهید.

کاهش درجه روشنایی نور دسته بازی

دفترچه راهنمای کنسول برای خرید ps4 از شرق تهران

در پک بسته بندی محصول، دفترچه راهنما جهت نحوه استفاده از دستگاه و یا چگونگی کارکرد دکمه‌‌های دسته بازی به خوبی مشخص شده است. علاوه بر آن علاقمندانی که تمایل به خرید غیر حضوری از نقاط مختلف تهران را دارند و به دلیل دوری راه و مسافت نمی‌توانند خرید حضوری داشته باشند و همچنین آن دسته از کاربرانی که تمایل به خرید ps4 از شرق تهران را دارند می‌توانند با مجموعه تهران پی اس تماس گرفته تا تیم کارشناسان مجموعه راهنمایی‌های لازم را در اختیارشان قرار دهند.

امکان رمز گذاری برای کنسول

از دیگر قابلیت‌هایی که با خرید ps4 می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، امکان رمز گذاری برای کنسول است. از آنجایی که هر کاربری از این ویژگی بی‌نظیر خبر ندارد، ما شما را با فناوری تشخیص چهره در پلی استیشن ۴ آشنا می‌کنیم. بدین ترتیب دوربین تشخیص چهره کنسول تا وقتی که چهره کاربر را شناسایی نکند هیچ برنامه‌ای را در دسترس فرد قرار نمی‌دهد. البته تشخیص چهره از این طریق مستلزم خرید دوربین ps4 است. در غیر اینصورت سونی امکان وارد کردن رمز عبور را در اختیار عموم کاربران قرار داه است.

امکان انتقال اطلاعات کاربر از ps4 استاندارد به ps4 پرو

شما می‌توانید اطلاعات خود را از کنسول قدیمی‌تان به کنسول ps4 پرو انتقال دهید. بدین ترتیب انتقال فایل‌های ذخیره شده، بازی‌ها و سایر اطلاعات از طریق کابل شبکه به راحتی امکان‌پذیر است. پروسه انتقال فایل‌های ذخیره شده کمی زمان بر است در نتیجه برای این کار بایستی صبور باشید.

امکان اجرای بازی‌ها از راه دور

با خرید ps4 قادر خواهید بود تا از طریق لپ تاپ بازی‌ها را اجرا کنید. بدین ترتیب با نصب نرم‌افزار Remote Play روی کامپیوتر و همچنین لینک کردن کامپیوتر با کنسول ps4 اجرای بازی‌ها از راه دور امکان‌پذیر و قابل دسترس می‌شود. علاوه بر آن می‌توانید دسته بازی دوال شاک را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و بازی کنید.

قیمت خرید ps4 از شرق تهران و نحوه سفارش محصول

با توجه به انواع مختلف پلی استیشن ۴ نظیر مدل استاندارد، اسلیم و پرو، قیمت‌های مختلفی را نیز شامل می‌شود. اما خبر خوب برای آن دسته از کسانی که قصد خرید ps4 به‌خصوص خرید ps4 از شرق تهران را دارند، آن است که با روی کار آمدن نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی، قیمت ps4 با کاهش قیمت  بسیاری روبرو شد. بدین ترتیب شما می‌توانید از بخش فروش محصولات، کنسول مورد نظر خود را با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت بازار داخلی تهیه و خریداری نمایید.