با روی کار آمدن نسل هشتم کنسول‌های بازی شرکت سونی، به راحتی می‌توان تغییر و تحولات کاربردی و جذاب را در این سری از محصولات مشاهده کرد. بدون شک پلی استیشن ۴ در قیاس با سایر نسخه‌های پیشین خود، نه تنها از نظر شکل ظاهری، بسیار یونیک و خاص است، بلکه از نظر قدرت سخت افزاری نیز از دیگر محصولات پیشی گرفته است. از جمله ویژگی‌های شاخص این محصول می‌توان به پردازنده گرافیکی قوی، سخت‌افزار قدرتمند، رزولوشن با کیفیت و دسته بازی دوال شاک اشاره کرد. با توجه به ویژگی‌های این محصول، همچنان خرید ps4 از سوی گیمرهای حرفه‌ای با استقبال بی‌نظیری روبروست. کاربرانی که تمایل به خرید ps4 از غرب تهران را دارند و خرید حضوری از جمله دغدغه‌های آنان است، نگران نباشند به این دلیل که می‌توانند به راحتی سفارش خود را در بخش فروش محصولات به ثبت برسانند تا در کوتاه‌ترین زمان از طریق پیک برایشان ارسال شود.

مزایای پلی استیشن ۴

نسل هشتم کنسول‌های بازی کمپانی قدرتمند سونی به دلیل ویژگی‌های بی‌نظیرش به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی شناخته شده است. به همین دلیل فروش این کنسول در قیاس با سایر محصولات در بازار جهانی به‌خصوص در ایران بسیار داغ است. کنسول بازی ps4 مزایای بسیاری را شامل می‌شود که می‌توان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد؛

طراحی بی‌نظیر ساختاری

عدم تولید سر و صداهای اضافی در حین کار

سازگاری با بسیاری از لوازم جانبی

قیمت ارزان و مقرون به صرفه

سبک و قابل حمل

طراحی ارگونومی کنترلر

عمل‌کرد سخت افزاری بالا و سرعت در پردازش اطلاعات

پشتیبانی از جدیدترین بازی‌های انحصاری

رزولوشن تصویری با کیفیت

انواع پلی استیشن ۴ عبارتند از؛

ps4 استاندارد

ps4 اسلیم

ps4 پرو

کاربران می‌توانند با توجه به مشخصه‌های هر یک از محصولات، کنسول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند. با خرید ps4 از غرب تهران قادر خواهید بود محصول را در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن خریداری و در محل دریافت نمایید.

تفاوت مدل استاندارد خرید ps4 از غرب تهران با مدل اسلیم خرید ps4 از غرب تهران

شرکت سونی پس از تولید و عرضه ps4 استاندارد، نسخه جدیدتری از این کنسول را با نام ps4 اسلیم رونمایی کرد. تفاوت این دو کنسول پرسش بسیاری از کاربرانی است که به تازگی به دنیای بازی‌های دیجیتالی ورود پیدا کرده‌اند. گفتنی است که این دو کنسول از نظر  عمل‌کرد سخت افزاری هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها فرق این دو محصول در شکل ظاهری و قیمت آن است. خرید ps4 اسلیم نیز نه تنها  انتظارات کاربران را به خوبی برآورده می‌کند، بلکه کم جا و در قیاس با نوع استاندارد ظریف‌تر است. با توجه به قیمت جهانی این دو محصول تنها ۱۰۰ دلار تفاوت قیمتی میان این دو کنسول است. برای خرید ps4  از غرب تهران با منصفانه‌ترین قیمت می‌توانید با تیم مجرب کارشناسان  مجموعه تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نظر را در رابطه با  مشخصات انواع ps4 دریافت نمایید.

دسته بازی ps4

دسته بازی ps4

یکی از قابلیت‌هایی که با خرید ps4 از غرب تهران شامل تمامی دستگاه‌های ps4 می‌شود، دسته بازی با کیفیت است. دسته بازی ps4، شامل دو استیک استاندارد، دکمه‌های جهت دار و همچنین دکمه‌های عمل‌کردی است. دسته بازی DualShock  این امکان را برایتان مهیا می‌کند تا بتوانید از حس‌گر تشخیص تراز و موتور لرزاننده استفاده کنید. علاوه بر آن طراحی ارگونومیک دسته بازی به گونه‌ای است که در حین اجرای بازی از لیز خوردن انگشتان جلوگیری می‌کند.

کاربردهای ps4

اجرای بازی‌های انحصاری با کیفیت به صورت گروهی و یا تک نفره، قیمت ارزان، ایجاد لحظات شاد و سرگرم کننده از جمله کاربردهای ویژه خرید ps4 از غرب تهران است. کاربران می‌توانند به راحتی محصول را سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایند. شما می‌توانید همزمان با خرید محصول از اصالت  کالا، برگه ضمانت محصول و خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید.

کدام نوع ps4 را بخریم؟

کدام نوع ps4 را بخریم؟

تمامی انواع ps4 از کیفیت عمل‌کرد سخت افزاری بسیار بالایی برخوردار  هستند که قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از آنجایی که کمپانی سونی با کیفیت‌ترین کنسول‌های بازی را تولید و روانه بازار می‌کند، در نتیجه مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر کامل محصول را تهیه نمایند. به کار بردن آخرین فناوری‌های نوین، طراحی ویژه در ساخت و تنظیمات فوق‌العاده بهینه و کاربردی در دستگاه از جمله مشخصه‌های اصلی محصولات شرکت سونی است.

سایر ویژگی‌های ps4

 از دیگر فواید خرید پلی استیشن ۴ و سایر محصولات مشابه آن است که لحظات سرگرم کننده، شاد و مهیجی را برای تمامی گروه‌های سنی حتی کودکان به همراه دارد. نحوه اجرای بازی با ps4 بسیار ساده و راحت بوده و حتی کودکان هم می‌توانند از اجرای بازی‌های مناسب دلخواه خودشان لذت ببرند. با خرید ps4 می‌توانید از انواع جدیدترین بازی‌های انحصاری و جذاب بهره‌مند شوید و اجرای آن را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید. ویژگی‌های بی‌نظیر پلی استیشن ۴ به گونه‌ای است که با صرف قیمت مناسب می‌توانید از یک دستگاه منحصر به فرد و یونیک برخوردار شوید. قابل ذکر است که برخی از بازی‌های نسل نهم کنسول‌های سونی نیز در دستگاه ps4 قابل اجرا بوده و محدودیت چندانی را شامل نمی‌شود.

نکات مهم برای خرید ps4 از غرب تهران

پک بسته بندی ps4 شامل کنسول و دسته بازی است. در صورت نیاز می‌توانید سایر لوازم جانبی محصول اعم از هارد اکسترنال، دسته بازی اضافه و کالاهای جانبی را به صورت جداگانه تهیه نمایید. شما می‌توانید با خرید ps4 تجربه شگفت انگیز از اجرای انواع بازی‌های انحصاری را به دست آورید. از آنجایی که نسل هشتم کنسول‌های بازی شرکت سونی دارای تنوع گوناگون است،  طبق نیاز و سلیقه خود مدل و نوع پلی استیشن را انتخاب کنید. هر یک از انواع پلی استیشن ۴ اعم از مدل ps4 اسلیم، ps4 پرو و ps4 استاندارد از کیفیت قابل توجهی دارا می‌باشند.

قیمت خرید ps4 از غرب تهران

با توجه به ورود نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی، پلی استیشن ۴ با افت قیمت قابل توجهی روبرو شد. در‌واقع همین افت قیمت در قیاس با خرید ps5، یکی از اصلی‌ترین امتیازهای این محصول محسوب می‌شود. از سوی دیگر عمل‌کرد سخت افزاری قدرتمند محصول سبب شده تا محصول، از ارزش قیمتی برخوردار باشد. در نتیجه با خرید پلی استیشن ۴ و پرداخت هزینه مناسب، می‌توان از یک دستگاه با کیفیت، کاربردی و همیشگی برخوردار شد. کاربران می‌توانند با خرید ps4 از غرب تهران، محصول را با کمترین و مناسب‌ترین قیمت بازار خریداری نمایند. علاوه بر آن اگر چنانچه تمایل به خرید حضوری ندارید، ما امکان خرید غیر حضوری را نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار داده‌ایم تا با سفارش محصول مورد نظر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالا را در محل دریافت نمایند.