بسیاری از کاربران به دنبال خرید یک کنسول با کیفیت و در عین حال کاربردی و همیشگی هستند. علاوه بر آن پارامتری که اغلب گیمرها برای خرید کنسول مورد توجه قرار می‌دهند، بودجه کافی است. در سال‌های اخیر تنوع محصولات از سوی شرکت‌هایی مانند سونی و مایکروسافت بسیار بوده و بر همین اساس انتخاب دستگاه بازی نیز سخت‌تر شده است. محبوبیت شرکت سونی بیشتر به دلیل کارنامه درخشان این کمپانی در حوزه تولید و عرضه کنسول‌های باکیفیت است. در نتیجه با توجه به آنکه عمل‌کرد سخت افزاری کنسول‌های سونی در سطح جهانی تثبیت شده است، می‌توان خرید محصول مطمئن‌تری را برای اجرای جدیدترین بازی‌های ویدیویی تجربه کرد. خرید ps4 برای دوستداران بازی‌های روز دنیا پیشنهاد منصفانه‌ای است. نسل هشتم کنسول‌های بازی شرکت سونی این امکان را برای گیمرها مهیا می‌کند تا بتوانند با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد از یک محصول با کیفیت همراه با قابلیت‌های ویژه بهره‌مند شوند. مشتریانی که قصد خرید ps4 از سایر نقاط تهران به ‌خصوص خرید ps4 از صادقیه را دارند، می‌توانند با کلیک بر گزینه خرید، محصول را سفارش داده تا در اسرع وقت از طریق پیک برایشان ارسال شود.

چرا خرید ps4 از صادقیه ؟

انتخاب کنسول بازی مناسب برای بسیاری از گیمرها مخصوصاً کاربرانی که به تازگی پا در دنیای بازی‌های دیجیتالی گذاشته‌اند، بسیار سخت و دشوار است. با توجه به ارزیابی آمار فروش دستگاه‌های بازی از سوی فروشندگان، می‌توان فروش این محصول را در قیاس با سایر محصولات مشابه در ردیف‌های بالا عنوان کرد. کنسول ps4 از جمله کنسول‌های پرفروشی است که در هنگام تولید و عرضه از فروش بالایی برخوردار بود. همچنان نیز به دلیل ویژگی‌های بی‌نظیر این محصول، خرید ps4 به عنوان یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی شناخته شده است. آنچه که این کنسول در اختیار کاربر قرار می‌دهد شامل سخت‌افزار قدرتمند، پردازنده گرافیکی قوی، رزولوشن بالا و سرعت در پردازش اطلاعات است. در‌واقع کنسول ps5 را می‌توان نسخه ارتقاء یافته ps4 دانست. در حالی‌که از نظر کاربرد این دو کنسول تفاوت چندانی با یکدیگر دارا نیستند. برای سفارش این محصول، علاقمندانی که دسترسی کافی به فروشگاه‌های معتبر را ندارند می‌توانند از تمامی نقاط تهران برای خرید ps4 از صادقیه به صورت غیر حضوری اقدام کنند تا محصول در یک پک بسته بندی کامل به دستشان برسد.

چرا خرید ps4 از صادقیه ؟

خرید ps4 از صادقیه مناسب چه کسانی است؟

شاید برخی بر این باور اشتباه باشند که خرید ps4 تنها برای گیمرهای حرفه‌ای است. اما این تصور کاملاً اشتباه است. اجرای بازی‌های متنوع با استفاده از پلی استیشن ۴ نه تنها بسیار راحت و ساده است، بلکه تمامی گروه‌های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. دکمه‌های دسته بازی دوال شاک به گونه‌ای تعبیه شده که کارایی آن برای کودکان نیز ساده است. علاوه بر آن اگر چنانچه در جستجوی یک محصول کاربردی، با قیمت مناسب و همیشگی هستید، ما به شما خرید ps4 از صادقیه را توصیه می‌کنیم. توجه داشته باشید که قبل از خرید دستگاه حتماً از راهنمایی تیم مشاوران مجرب بهره‌مند شوید تا محصول مناسبی را در اختیارتان قرار دهند. مشاوره با کارشناسان به شما کمک می‌کند تا با آگاهی بهتری محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. برای اطلاع بیشتر از تفاوت انواع مدل‌های نسل هشتم کنسول‌های بازی شرکت سونی با ما همراه باشید.

تفاوت مدل‌های مختلف ps4

پس از گذشت چند سال از روی کار آمدن کنسول بازی ps4 استاندارد، کنسول‌های ps4 اسلیم و ps4 پرو در بازار عرضه شد. در‌واقع دو کنسول بعدی را می‌توان زیر مجموعه پلی استیشن ۴ دانست. هر یک از محصولات دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به خود می‌باشند. اما مدل اسلیم تنها از نظر شکل ظاهری با مدل استاندارد تفاوت دارد. در‌واقع ps4 اسلیم از نظر شکل ظاهری جمع و جورتر از ps4 استاندارد است. اما از نظر عمل‌کرد سخت افزاری هر دو کنسول یکسان می‌باشند. از دیگر تفاوت‌های نوع اسلیم و نوع استاندارد آن است که مدل ps4 اسلیم فاقد درایو نوری است و به همین علت سبک‌تر و کم حجم‌تر است. 

پلی استیشن ۴ استاندارد (فت)

پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۵ تولید و در بازار عرضه شد. با توجه به فناوری‌های بهینه‌ای که در این دستگاه به کار رفته است، می‌توان ps4 استاندارد را مدل ارتقاء یافته و پیشرفته کنسول ps3 دانست. با توجه به قابلیت‌های ویژه این کنسول تمام توجهات به سمت پلی استیشن ۴ متمرکز شد. در نتیجه در همان سال ۲۰۱۵ به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی جهان شناخته شد. این محصول با دو ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت و یک ترابایت به فروش رسید و مورد توجه بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای قرار گرفت.

پلی استیشن ۴ اسلیم

اگر به دنبال خرید محصول سبک‌تر و ظریف‌تر هستید، به طور قطع ما به شما خرید ps4 اسلیم را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول به دلیل آنکه فاقد درایو نوری است، تنها امکان نصب بازی‌ها را داراست. با خرید ps4 از صادقیه امکان نصب انواع بازی‌های روز دنیا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این دستگاه از تمامی بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۴ پشتیبانی کرده و به راحتی می‌توانید بازی‌ها را با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه در آن نصب و اجرا کنید.

پلی استیشن ۴ پرو

کنسول ps4 پرو با قابلیت‌های فناوری بهتری تولید و عرضه شد. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز مصرفی و سلیقه خود از خرید ps4 از صادقیه با بهترین قیمت بهره‌مند شوید. کارشناسان ما اطلاعات دقیق‌تری را در رابطه با مشخصات انواع کنسول‌های بازی در اختیارتان قرار می‌دهند. از جمله تفاوت‌های این کنسول با مدل استاندارد و اسلیم، پردازنده گرافیکی با قدرت ۴.۲ ترافلاپس است.  در‌واقع ارتقاء پردازنده گرافیکی را در قیاس با دو مدل دیگر می‌توان پیشرفت چشمگیری دانست. ظرفیت حافظه در این کنسول یک ترابایت است.

پلی استیشن ۴ پرو

قیمت خرید ps4 از صادقیه

با رونمایی و عرضه نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی یعنی ps5، به تدریج قیمت ps4 تا حدی کاهش یافت. در نتیجه کاربران می‌توانند این محصول با کیفیت و کاربردی را با بهترین قیمت تهیه نمایند. این محصول اگرچه در حد کنسول ps5 نیست اما دارای امکانات سخت افزاری قابل توجهی است که همچنان نیز فروش آن در بازار ایرانی داغ است. خرید انواع پلی استیشن ۴ خرید ps4 از صادقیه با بهترین کیفیت در یک پک بسته بندی کامل به مشتریان ارائه می‌شود. علاوه بر آن اگر چنانچه به هر دلیلی تمایل به خرید حضوری ندارید، می‌توانید محصول را سفارش داده و ما آن را از طریق پیک در هر کجا که هستید ارسال می‌کنیم. برای اطمینان از اصالت کالا، خدمات پس از فروش، خدمات نصب بازی و سایر خدمات می‌توانید با تیم مشاوران ما تماس حاصل نمایید.