جدیدترین دستاورد کمپانی قدرتمند سونی، تولید و عرضه کنسول ps5 در صنعت بازی‌های دیجیتالی است. طراحی شیک و زیبا، مشخصه‌های قابل توجه سخت افزاری و کیفیت کارایی از جمله ویژگی‌های شاخص کنسول ps5 محسوب می‌شود. از آنجایی که بسیاری از گیمرها در نقاط مختلف تهران دسترسی آسان به مراکز خرید معتبر را ندارند، مجموعه تهران پی اس این امکان را برای متقاضیان به وجود آورده که بتوانند به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول خود را سفارش داده تا از طریق پیک برایشان ارسال شود. بدین ترتیب متقاضیان در هر منطقه‌ای از شهر تهران که ساکن هستند از طریق خرید اینترنتی می‌توانند برای خرید ps5 از صادقیه اقدام نمایند. خرید اینترنتی و سفارش محصول به صورت غیر حضوری از فروشگاه معتبر تهران پی اس، نه تنها سبب می‌شود که نحوه خرید برای متقاضیان ساده‌تر شود، بلکه با سفارش مستقیم و بدون دخالت واسطه می‌توان محصول را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه نمود.

دلایل خرید ps5 چیست؟

دلایل خرید ps5 چیست؟

عمل‌کرد فنی و سخت افزاری پیشرفته

جدیدترین و قدرتمندترین کنسول بازی کمپانی سونی یعنی ps5 از قابلیت‌های ویژه ای برخوردار است. در‌واقع به دلیل ویژگی‌های به روز و فناوری مدرنی که در کارایی و ساختار کنسول به کار رفته است، سبب شده تا بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به خرید ps5 روی آورند. با خرید این محصول شما با یک شاهکار فوق‌العاده مواجه خواهید شد که تا به حال در هیچ یک از کنسول‌های نسخه‌های پیشین تجربه نکرده‌اید. ویژگی‌هایی نظیر لودینگ کوتاه، پردازش پرسرعت، گرافیک قدرتمند، تولید صدای سه بعدی و رزولوشن تصویری قوی و مواردی از این قبیل را می‌توانید با کنسول فوق‌العاده و بی‌نظیر ps5 تجربه کنید و از اجرای بازی‌های متنوع لذت ببرید.

امکان اجرای جذاب انواع بازی‌های مهیج

قدرت و قابلیت‌های منحصر و بی‌نظیر کنسول ps5 به گونه‌ای است که با اجرای مهیج‌ترین بازی‌ها شما به دنیای دیگری می‌روید. دنیایی پر از جلوه‌های جذاب بصری، طراحی گرافیکی فوق‌العاده و اتمسفر چشمگیر که توجه هر گیمر حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند. بطوری‌که تنها با اجرای بازی‌ها می‌توانید به فناوری پیشرفته سخت افزاری کنسول و همچنین امکانات کنترلر دوال سنس پی ببرید.

استفاده از کنترلر دوال سنس

دسته بازی ps5 نه تنها بسیار خوش فرم و شیک است، بلکه ویژگی‌هایی نظیر میکروفن داخلی، حسگرهای هوشمند و سایر قابلیت‌های هیجان انگیز را در اختیار گیمر می‌گذارد. به مراتب هیجان اجرای بازی‌ها با کنترلر دوال سنس بسیار بیشتر از کنترلر دوال شاک است.

استفاده از کنترلر دوال سنس

برای خرید ps5 به چه نکاتی توجه کنیم؟

از جمله نکات حائز اهمیتی که برای خرید ps5 بایستی به آن توجه داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

۱. در هنگام سفارش محصول به نوع دیسک خور و یا دیجیتالی بودن کنسول توجه داشته باشید. خرید ps5 از صادقیه در دو نوع استاندارد و دیجیتال در بازار عرضه می‌شود. نوع استاندارد این کنسول کمی بزرگ‌تر و سنگین‌تر بوده و دارای درایو نوری است. بدین معنا که بازی‌ها را علاوه بر ذخیره در حافظه داخلی کنسول، می‌توانید به صورت دیسکی و فیزیکی نیز تهیه کرده و در کنسول اجرا نمایید. اما نوع دیجیتال کنسول فاقد درایو نوری است و به همین جهت سبب شده تا شکل ظاهری دستگاه در مقایسه با نوع استاندارد ظریف‌تر و کم حجم‌تر به نظر برسد. با خرید نوع دیجیتال تنها قادر خواهید بود که بازی‌ها را در حافظه کنسول نصب و ذخیره کنید. البته نصب بازی‌های دیجیتالی بسیار ارزان‌تر از خرید بازی‌های دیسکی است و از نظر هزینه کاملاً به سود شما خواهد بود. می‌توان این چنین بیان کرد که صرف هزینه نصب بیست بازی برابر با هزینه یک بازی دیسکی است.

۲. قیمت دستگاه از دیگر مواردی است که دغدغه بسیاری از کاربران است. با توجه به تحریم‌های موجود و همچنین نوسانات ارز، نرخ قیمت وسایل و دستگاه‌های دیجیتالی مانند پلی استیشن نیز مدام در حال تغییراتی است. اما یکی از مواردی که می‌تواند در بالا رفتن قیمت محصول مؤثر باشد، وجود واسطه است. مجموعه تهران پی اس محصولات خود را به طور مستقیم و با حذف واسطه به دست مشتریان می‌رساند. به همین دلیل با خرید ps5 از صادقیه این امکان برای تمامی مشتریان فراهم است تا دستگاه را با قیمتی کاملاً منصفانه تهیه و خریداری کنند.

خرید بازی ps5

یکی از دلایل ماندگاری محصولات شرکت سونی نسبت به سایر محصولات مشابه از سایر کمپانی‌ها، طراحی و تولید انواع بازی‌های جدید با فناوری پیشرفته است. شما می‌توانید اجرای تازه‌ترین بازی‌های روز دنیا را با کنسول ps5 تجربه کنید. علاوه بر آن اجرای بازی‌های کنسول ps4 نیز برای کنسول ps5 امکان‌پذیر بوده و از بازی‌های قدیمی نسل پیشین خود پشتیبانی می‌کند. طراحی گرافیکی بی نظیر، جذابیت بصری، قدرت رزولوشن و کیفیت صدا سه بعدی باعث می‌شود که اجرای بازی‌ها بسیار هیجان انگیزتر و جذاب‌تر شود. جذابیت تصویری بازی‌ها به گونه‌ای است که حتی می‌توانید در حین اجرای بازی خود را در میان کاراکترها تصور کنید. برای انتخاب و خرید بازی‌ها پیشنهاد می‌شود که نگاهی به فهرست بازی‌های متنوع و جدید ps5 داشته باشید.

خرید بازی ps5

خرید ps5 از فروشگاه معتبر

پس از آنکه کنسول مورد نظر خود را اعم از مدل استاندارد و یا مدل دیجیتال انتخاب کردید، انتخاب مرکز خرید و یا فروشگاه معتبر دغدغه اغلب افرادی است که به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و اورجینال هستند. خبر خوب برای آن دسته از کاربرانی که در جستجوی خرید ارزان و در عین حال با کیفیت هستند،   آن است که فروشگاه تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای یکی از فروشگاه‌های معتبر داخل کشور است که شما می‌توانید کنسول مورد نظر خود را همراه با ضمانت خرید و خدمات پس از فروش محصول دریافت کنید. متقاضیان در نقاط مختلف تهران می‌توانند بدون صرف زمان برای طی کردن مسافت‌های طولانی و تنها  با یک کلیک محصول سفارشی خود را انتخاب و خریداری کنند. وب سایت تهران پی اس، این امکان را در اختیار گیمرها قرار داده است تا با سفارش محصول و خرید ps5 از صادقیه بتوانند با اطمینان کنسول مورد نظر خود را حتی زیر قیمت بازار خریداری کنند. قابل ذکر است که پایین بودن قیمت‌ها تنها به دلیل فروش مستقیم و حذف واسطه است. با استفاده از این فرصت کمیاب و طلایی و همچنین مشاوره با تیم مجرب مجموعه، بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را می‌توانید از این مجموعه خریداری نمایید.

مزایای خرید کنسول ps5 از فروشگاه معتبر

  • پک بسته بندی کامل محصول
  • سفارش آسان محصول
  • ارسال محصول در کوتاهترین زمان ممکن
  • قیمت مناسب محصول