کنترلر  Dual Sense محصول شرکت سونی برای کنسول بازی PS5 است. رنگ اورجینال کنترلر این کنسول، سفید بوده که  علاوه بر آن  این کنترلر در رنگ بندی مشکی و قرمز نیز از سوی شرکت سونی رونمایی شده است.دو رنگ مشکی و قرمز هم اکنون در بازار عرضه می‌شود که می‌توان بنا بر نوع سلیقه از انواع آن بهره‌مند شد. از آنجایی که مشکی از جمله رنگ‌های گیمر پسند است، اغلب کاربران تمایل به خرید دسته PS5 مشکی دارند. گفتنی است که قیمت جهانی کنترلر مشکی رنگ این کنسول ۶۹.۹۹ دلار عنوان شده است. همچنین قیمت جهانی کنترلر قرمز رنگ آن ۷۴.۹۹ دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد. قاعدتاً این تفاوت قیمتی میان این دو کنترلر به دلیل تلفیق تنالیته‌های رنگی است که در ساختار آن به کار رفته است. اگرچه در دسته PS5 مشکی، تلفیق رنگ‌های سیاه و خاکستری هارمونی جذابی را ایجاد کرده اما رنگ قرمز کیهانی آن توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و به همین دلیل از قیمت بالاتری برخوردار است. در هر حال هر دو کنترلر برگرفته از رنگ‌های جذاب کهکشان است که علاقمندان می‌توانند بنا بر سلیقه خود خرید دسته PS5 مشکی را از فروشگاه معتبر Tehran PS مرجع گیمرهای حرفه‌ای با قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه تهیه نمایند.

ویژگی‌های کنترلر پلی استیشن ۵

یقینا تولید و عرضه کنسول بازی PS5 و در پی آن رونمایی از  انواع دسته بازی PS5 را می‌توان بعنوان یکی از  برترین‌های محصول شرکت سونی دانست. امکاناتی را که این کنترلر برای کاربر فراهم کرده است، به خودی خود نه تنها تحولات خارق‌العاده‌ای را در صنعت بازی ایجاد کرد، بلکه توجه اغلب کمپانی‌های بزرگ و همچنین گیمرها را نیز به خود معطوف کرد. قابل ذکر است که تفاوت در انواع کنترلرهای پلی استیشن ۵ تنها در رنگ آن بوده و از نظر قابلیت تمام کنترلرهای این محصول عمل‌کردی مشابه و یکسانی را دارند.

خرید دسته PS5 مشکی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بتوانند از قابلیت‌های نوظهور این کنترلر و جذابیت ظاهری آن به خوبی بهره‌مند شوند.

طراحی دسته PS5

طراحی کنترلر Dual Sense تقریباً شبیه دسته بازی PS4 است، با این تفاوت که در دسته بازی PS5 قابلیت‌های نوظهوری تعبیه شده که حس بازی را برای کاربر هیجان انگیزتر و ملموس‌تر می‌کند. بعد از معرفی و عرضه دسته استاندارد پلی استیشن ۵ ، شرکت سونی تصمیم به تولید و رونمایی از دسته دوال سنس مشکی گرفت که با تقاضای بسیاری روبرو شد. وزن سبک این کنترلر، رنگ بندی‌های جذاب، پد لمسی، نوار نورانی، تعبیه دکمه‌های شیشه‌ای و مواردی از این قبیل سبب شد که خرید دسته PS5 مشکی، به یکی از پرطرفدارترین محصول شرکت سونی تبدیل شود. همانطور که گفته شد  از نظر کیفیت، کارایی و عمل‌کرد تفاوتی میان کنترلرهای پلی استیشن ۵ وجود ندارد و تنها تفاوت در رنگ دسته کنسول بازی است.

طراحی دسته PS5

وزن و اندازه دسته PS5 در قیاس با دسته PS4

آنچه که باعث تفاوت در دسته بازی دوال سنس و دوال شاک می‌شود اندازه و وزن آن است. با مقایسه این دو دسته به راحتی می‌توان پی به تفاوت در بخش میانی کنترلر دوال سنس که به نسبت دوال شاک بزرگ‌تر و حجیم‌تر شده است، برد. از دیگر انواع تفاوت‌ها که کاربران تمایل بیشتری به خرید دسته PS5 مشکی پیدا کرده‌اند، نه تنها رنگ جذاب آن است بلکه دستگیره و یا هندل آن ظریف‌تر از دوال شاک طراحی شده است. در نتیجه وزن کمتری را به خود اختصاص داده است. از دیگر تغییراتی که در دسته PS5 به راحتی مشاهده می‌شود بالاتر آمدن آنالوگ‌های آن است. علاوه بر آن در بخش مرکزی دسته دوال سنس، میکروفن داخلی است که به قابلیت‌های آن می‌افزاید.

حسگرهای لمسی دوال سنس

از جمله قابلیت‌های خاص و ویژه دسته بازی PS5، تعبیه حسگرهای لمسی آن است.  موتورهای قدرتمندی که در کنترلر به کار رفته  و لرزش هایی را در حین اجرای بازی در بدنه دسته بازی ایجاد می‌کند. به مراتب حس هیجان بازی نیز به کاربر منتقل شده و بازی ملموس‌تر می‌شود. در مجموع جدا از قابلیت‌هایی که تمام کنترلرهای کنسول بازی  PS5 دارا می‌باشند، بایتس به این نکته اشاره کنیم که استفاده و خرید دسته بازی PS5 مشکی به دلیل رنگ درخشان آن، برای اغلب گیمرها بسیار جذاب و گیرا است. به همین خاطر بیراه نیست که پس از تولید و عرضه کنترلر استاندارد کنسول  PS5 ، رنگ‌های مشکی و قرمز کیهانی آن رونمایی و به صنعت بازی‌های دیجیتال معرفی شد.

بررسی اجمالی کنترلر PS5

با توجه به توضیحات گفته شده، دسته بازی PS5 یا همان کنترلر دوال سنس، قابلیت‌های بسیاری را نظیر تریگرهای پویا، میکروفن داخلی، پاسخ دهی هپتیک، تعبیه حسگرهای حرکتی و امکاناتی از این نظر را شامل می‌شود. تعبیه دو عملگرهای مکانیکی در این کنترلر باعث انتقال احساسات و هیجانات بازی، به گیمر شده و اجرای بازی را برای کاربر ملموس‌تر جلوه می‌دهد. به عبارتی لرزش‌هایی که در حین اجرای بازی ایجاد می‌شود، جزئیات بسیاری را از محیط و اتمسفر بازی به گیمر انتقال داده و این موضوع بیشتر در بازی‌های هیجانی و اکشن صحت پیدا می‌کند. بدین ترتیب با  استفاده از دکمه‌های ماشه‌ای می‌توان تکان‌ها و لرزش‌های ناشی از لحظات هیجانی را به خوبی احساس کرد. علاوه بر آن تعبیه میکروفن در داخل دسته بازی، این امکان را برای کاربران میسر کرده است تا بتوانند در حین اجرای بازی با سایر دوستان خود در داخل بازی، بدون نیاز به هدست، گفتگو کنند. در‌واقع تعبیه میکروفن در این کنترلر از جمله ویژگی‌های شاخص آن به شمار می‌رود. گفتنی است که رنگ جذاب مشکی این کنترلر سبب شده تا خرید دسته بازی PS5 مشکی به یکی از پرفروش‌ترین کنترلرهای پلی استیشن ۵ تبدیل شود.

قبل از خرید دسته ps5 باید خود کنسول را خریداری کنید، بای مشاهده پایین ترین قیمت خرید ps5 کلیک کنید.

بررسی اجمالی کنترلر PS5

قیمت دسته PS5

 از آنجایی که کنترلرهای پلی استیشن ۵ در رنگ‌های گوناگون به بازار معرفی و عرضه شده است، در این میان زیبایی و خوش فرم بودن کنترلر پلی استیشن ۵ سبب شده که خرید دسته PS5 مشکی طرفداران بسیاری را در میان کاربران به خود جلب کند. همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، قیمت جهانی کنترلر  مشکی رنگ پلی استیشن ۵ مبلغ ۶۹.۹۹ دلار تعیین شده است که کاربران عزیز در صورت تمایل می‌توانند خرید دسته PS5 مشکی را در قیمتی بسیار پایین و باورنکردنی از سایت معتبر تهران پی اس تهیه نمایند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با تیم مجرب تهران پی اس تماس حاصل کنید.