در سال گذشته بازی pes 2021 از سوی شرکت کونامی تولید و منتشر نشد. در نتیجه نسخه اصلی آن با تغییرات بسیاری روبرو بود و آنچه که به گوش طرفداران این بازی رسید، تولید و انتشار pes 22 در صنعت بازی‌های ویدیویی است. قابل ذکر است که تریلر گیم پلی یک دقیقه‌ای این بازی، پخش و عرضه شده است که با توجه به معرفی ویژگی‌های جذاب این بازی به استفاده از نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی برای پخش و اجرای این بازی نیز پرداخته شده است. علاقمندان به خرید pes 22 برای ps5 بایستی منتظر آخرین اخبار درباره انتشار و عرضه این بازی در بازار جهانی باشند. آنچه که جدیدترین نسخه این بازی فوتبالی در اختیار طرفداران قرار می‌دهد، شبیه سازی‌های نزدیک به واقعیت، بهره‌مندی از تیم‌های لایسنس شده، فضای گرافیکی جذاب‌تر و رزولوشن 4k است .طرفداران سری بازی‌های pes می‌توانند با مراجعه به سایت تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای از جدیدترین اخبار شرکت کونامی درباره تاریخ و زمان انتشار و عرضه بازی هیجان انگیز pes  اطلاع حاصل نمایند.

دلیل تاخیر پخش و انتشار pes 22

شرکت کونامی تولید کننده سری بازی‌های pes، تصمیم گرفت که بازی pes 21 را به صورت یک نسخه به روز رسانی شده تولید و عرضه کند. بدین ترتیب بازی جدیدی از سوی این کمپانی تولید نشد. هدف از به روز رسانی pes 21 آن بود که فرصتی شود تا ساخت بازی pes 22 با دقت نظر بهتری انجام شود. در این مدت زمان تعیین شده، شرکت کونامی بازی را برای کنسول‌های بازی ps5 و همچنین ایکس باکس سری ایکس آماده و بهینه سازی کرد. علاقمندان سری بازی‌های pes می‌توانند با خرید ps5 این بازی را با کیفیت بی‌نظیر گرافیکی و با رزولوشن  فوق‌العاده چشمگیر اجرا نمایند. در هر صورت زمان عرضه و انتشار این بازی هیجان انگیز فوتبالی آنقدرها به طول نکشیده و به احتمال بسیار به زودی و در آینده بسیار نزدیک شاهد انتشار این بازی از سوی شرکت کونامی خواهیم بود.

رقابت pes و FIFA

تقریباً تمامی گیمرها با رقابت میان سری بازی‌های pes و FIFA آشنا هستند. قابل ذکر است که بازی‌های pes از سوی شرکت کونامی دو هفته قبل از عرضه بازی‌های FIFA معرفی و رونمایی می‌شود. از آنجایی که pes 22 برای ps5 ارائه داده می شود،  تاریخ انتشار بازی سری بعدی قبل از بازی FIFA 22 علنی می‌شود. به زودی دوستداران و طرفداران نسل نهم محصولات شرکت سونی بایستی آماده دریافت آخرین اخبار جهت خرید pes 22 برای ps5 باشند. با خرید ps5 گیمرها می‌توانند از جدیدترین بازی‌های انحصاری اعم از سری بازی‌های pes بهره‌مند شوند. تازه ترین اخبار موجود حاکی از آن است که شرکت EA در روند ساخت و تولید FIFA 22 با مشکلاتی روبرو شده است. در نتیجه احتمال آن می‌رود که بازی FIFA 22 به این زودی‌ها منتشر و عرضه نشود. در مجموع می بایست منتظر اعلام خبرهای جدیدتری از سوی هر دو شرکت باشیم.

pes22 vs fifa 22

زمان انتشار و عرضه  بازی pes 22

با توجه به انتشار سری بازی‌های  pes در سال‌های گذشته، آنچه که آمار نشان می‌دهد آن است که این محصول معمولاً در ماه سپتامبر و یا همان شهریور عرضه و در بازار منتشر می‌شود. در نتیجه  با ورود نسخه 2022 بر کنسول ps5 ، در صنعت بازی‌های دیجیتال می‌توان شاهد انقلاب بزرگ و بی‌نظیر این بازی فوتبالی بود. گفتنی است که علاوه بر آنکه کاربران می‌توانند جهت خرید pes 22 برای ps5 اقدام کنند، این بازی بر روی پلتفرم‌های ps4، کنسول ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و پی سی قابل پخش و اجرا است.

ویژگی‌های بازی pes 22

اگرچه جزئیات بازی pes 22 به وضوح مشخص نشده، اما طرفداران این بازی مهیج در هر لحظه مشتاق دریافت خبرهای تازه از انتشار این بازی هستند. طراحی گرافیکی، انیمیشن بازیکنان، حالات، واکنش دروازه بانان و حرکات بازیکنان در سری‌های قبلی این بازی  نیازمند یک سری تغییرات گسترده‌ای بود که به طور حتم در نسخه جدیدتر تا حد بسیاری بهبود می‌یابد. از دیگر تغییراتی که به طور حتم در بازی pes 22 شاهدش هستیم، چهره بازیکنان، حالت‌های خوشحالی و همچنین بازنمایی احساسات بازیکنان در هنگام گلزنی و پاس کاری و مانند این‌ها است. گیمرها می‌توانند با خرید pes 22 برای ps5  تمام ویژگی‌های یک بازی جذاب و دیدنی  را به خوبی تجربه کنند. از دیگر نکات قابل توجه در این نسخه می‌توان به تیم‌های لایسنس شده در بازی اشاره کرد. گیمر به مراتب شاهد تیم های جدیدتری از جمله بارسلونا، بایرن مونیخ، یوونتوس، منچستر یونایتد، آرسنال، ریور پلاته،  اینترناسیونال، فلامینگو و بسیاری از تیم های محبوب و فوق ستاره اشاره کرد.

کیفیت بازی pes 22 بر کنسول ps5

همانطور که گفته شد هدف شرکت  کونامی تولید و ساخت نسخه ۲۰۲۲ بازی pes بر کنسول بازی نسل نهم محصولات شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۵ است. با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که پلی استیشن ۵ در اختیار کاربر قرار می‌دهد، پخش و اجرای pes 22 با رزولوشن تصویری بالا و پردازش گرافیکی قدرتمند بسیار دیدنی و جذاب خواهد بود.

طرفداران بازی‌های فوتبالی می‌توانند با خرید ps5 از تجربه یک بازی دیدنی و فوق‌العاده مهیج لذت ببرند.

  البته اگر چنانچه دارنده کنسول ایکس باکس سری اس و سری ایکس هستید و یا دارنده کنسول ایکس باکس وان هستید اصلاً نگران نباشید، به دلیل آنکه شرکت کونامی درصدد عرضه و انتشار بازی pes 22 بر سایر پلتفرم‌ها نیز می‌باشد. به عبارتی شرکت کونامی درصدد پشتیبانی از کنسول‌ نسل هشتم کمپانی سونی و همچنین محصولات شرکت مایکروسافت نیز می‌باشد. اما ناگفته نماند که کیفیت و ویژگی‌های بصری بازی pes 22 برای ps5 منحصر به فرد بوده و قابل مقایسه با پخش و اجرای بازی در هیچ یک از کنسول‌های بازی نیست. آنچه که برای تمامی گیمرها و کاربران روشن و مشخص است، آن است که این بازی با رزولوشن 4k، کیفیت بصری فوق‌العاده و طراحی گرافیکی بالا برای ps5 تولید و به بازار عرضه می‌شود. در مجموع کاربران بایستی منتظر ارتقاء بی‌نظیر بازی pes 22 باشند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای از خدمات این مجموعه نظیر نصب بازی ps5 ، معرفی انواع جدیدترین بازی‌های مهیج، معرفی کنسول‌های بازی اورجینال و یا رفرش کارخانه مطلع شوند و اطلاعات لازم و کافی را از تیم مجرب این مجموعه دریافت نمایند.