طرفداران پروپاقرص بازی‌های ورزشی به خوبی با سری بازی‌های فیفا آشنایی دارند، به طوریکه هر ساله نسخه‌های فیفا جزء پرفروش‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شوند. این بار نیز علاقمندان مشتاقانه منتظر عرضه و خرید فیفا ۲۲ برای ps4 و یا برای سایر پلتفرم‌های موجود می‌باشند. نسخه قبلی این بازی یعنی فیفا ۲۱ برای کنسول‌های نسل هشتم شرکت سونی نیز پخش و عرضه شد. با توجه به آن‌که زمان زیادی به آغاز سال ۲۰۲۲ نمانده است، پرسش اغلب گیمرها این است که آیا Fifa 22  برای ps4 عرضه می‌شود یا خیر. معمولاً بازی‌های پرطرفدار ورزشی از جمله سری بازی‌های فیفا برای نسل هشتم و نسل نهم محصولات کمپانی سونی آماده و همزمان ارائه می‌شوند که تمامی کاربران بتوانند به راحتی به بازی دسترسی داشته باشند. اگرچه کنسول‌های نسل نهم عمل‌کرد بهتری نسبت به کنسول‌های نسل هشتمی دارند، اما با وجود این کاربرانی که قصد خرید ps4 را دارند بایستی به عمل‌کرد این بازی خوشبین باشند.

اخبار جدید از  تریلر گیم پلی بازی فیفا ۲۲

با توجه به آنکه در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی شاهد دمو بازی فیفا ۲۲ هستیم اما به وضوح آنچه که مورد نمایش قرار گرفته است، بخش‌هایی از بازی فیفا ۲۱ و چه بسا فیفا ۲۰ است. این بدین معناست که قسمت‌هایی از نسخه‌های قبلی این بازی به اجرا گذاشته شده است و نمی‌توان آن را دقیقاً بر مبنای دمو اصلی بازی فیفا ۲۲ به شمار آورد. از سوی دیگر هر زمان که  ویدیویی از بازی چه به صورت تریلر و یا گیم پلی آماده شود، شرکت الکترونیک آرتز آن را در صفحه رسمی خود به اشتراک خواهد گذاشت. در نتیجه علاقمندانی که قصد خرید فیفا ۲۲ برای ps4 را دارند بایستی همچنان منتظر جدیدترین اخبار اعلام شده از شرکت الکترونیک آرتز باشند.

تغییرات بازی فیفا ۲۲

شرکت الکترونیک آرتز در نسخه جدید فیفا ۲۲ ، چیدمان بازیکنان را در مسابقات رده بندی شده قرار داده است که این را می‌توان یکی از تغییرات کوچک نسخه جدید دانست. علاوه بر آن در فیفا ۲۲ نحوه صعود به بخش‌ها و همچنین دریافت پاداش‌های بازیکنان به طور قابل توجهی تغییر کرده است. به طوری که کارکرد Division Rivals برای رتبه بندی‌ها به شیوه نوینی عمل می‌کند. در نتیجه کاربر در حین بازی بایستی مانع از دست دادن مهارت‌های فنی بازیکن‌ها شود تا بتواند بازیکنان را در سطح مهارت مناسب نگه دارد. بدین ترتیب پیروزی در یک مسابقه باعث می‌شود که شما به مرحله بالاتری بروید و بالعکس باخت در مسابقه سبب به عقب راندن شما می‌شود. با توجه به یافته‌هایی که از شرکت الکترونیک آرتز به دست ما رسیده است، تغییرات جزئی در پاداش‌های هفتگی مسابقات نیز اعمال شده و کاربر بر اساس رتبه‌ای که در پایان هفته دارد، پاداش خود را دریافت می‌کند. هرچه در بخش‌ها و رتبه‌ها بالاتر بروید، پاداش هفتگی نیز بیشتر می‌شود. پس از می‌توانید پاداش‌های هفتگی خود را با برنده شدن مسابقات بیشتر در هر هفته ارتقاء دهید. به طور کلی کمی قوانین بازی در فیفا ۲۲ تغییر کرده است. کاربران می‌توانند با خرید فیفا ۲۲ برای ps4 لذت بازی‌های هیجان انگیز فوتبالی را به خوبی تجربه کنند و از برد و باخت‌های درون بازی لذت ببرند.

برای مشاهده قیمت و خرید ps4 با پایین ترین قیمت بازار تهران، کلیک کنید.

ویژگی‌های بازی فیفا ۲۲

با توجه به توضیحاتی که داده شد علاقمندانی که در صدد خرید فیفا ۲۲ برای ps4 هستند، به مراتب با فضای جدیدی از این بازی مواجه هستند. قابلیت‌ها و امکاناتی که جدیدترین نسخه بازی فیفا در اختیار گیمر قرار می دهد، فرای حد تصور است.  در این بخش به برخی از ویژگی‌های بازی می پردازیم؛

ویژگی_های به کار گرفته شده در فیفا ۲۲

ویژگی‌های برجسته بازی فیفا ۲۲ عبارتند از؛

اصلاح عمل‌کرد دروازه بان

به کارگیری یک فناوری هوشمند جدید برای عملکردهای دروازه بان در بازی فیفا ۲۲ دیدنی است. موقعیت یابی دروازه بان‌ها، ایجاد سبک‌های مختلف گل گیری، ایجاد واکنش‌های سریع بین بازیکنان و مواردی از این قبیل از جمله قابلیت‌هایی است که می‌توان به آن توجه نمود.

واقع‌گرایی فیزیک توپ

از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت در فیفا ۲۲، شبیه سازی فیزیک توپ است که تا حد امکان به واقع‌گرایی نزدیک شده است. به عبارتی داده‌های واقعی وارد شده در فیفا ۲۲ به گونه‌ای است که فیزیک توپ را به سطح جدیدی از واقع‌گرایی رسانده است. علاوه بر آن پارامترهایی لحاظ شده مانند سرعت، انحراف، کشش هوا، مقاومت هوا، اصطکاک زمین به نوعی است که هر ضربه، شوت و پاس کاری را به واقعیت نزدیک‌تر کرده است.

ایجاد تاکیتیک‌های جدید حمله

کاربر در حین اجرای بازی فیفا ۲۲ امکان تنظیم تاکتیک‌های جدید حمله را برای تیم خود خواهد داشت. بدین ترتیب این‌گونه تنظیمات باعث کنترل و تسلط گیمرها بر بازی می‌شود. با خرید فیفا ۲۲ برای ps4 می‌توانید به راحتی از سطح اختیارات زیادی در بازی بهره‌مند شوید. خریداران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره چگونگی خرید فیفا ۲۲ برایps4 با پایین‌ترین قیمت، خدمات نصب بازی، خدمات پس از فروش و مواردی از این قبیل با تیم مجرب تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای تماس حاصل نمایند.

برای مشاهده قیمت و خرید ps4 با پایین ترین قیمت بازار تهران، کلیک کنید.

زمان عرضه فیفا ۲۲

با توجه به گفته‌ رسانه‌های متعدد جدیدترین نسخه بزرگترین بازی فوتبال جهان فیفا ۲۲ به زودی منتشر می‌شود. به طور قطع علاقمندان خرید فیفا ۲۲ برای ps4 و همچنین برای سایر پلتفرم‌ها را در اولویت بازی‌های درخواستی خود قرار داده‌اند. با توجه به همه گیری ویروس کرونا راه اندازی نسخه سال گذشته را به تاخیر انداخت اما جای هیچ تاخیری برای انتشار نسخه جدید بازی وجود ندارد. از سوی دیگر با توجه به روند هر ساله زمان عرضه سری بازی‌های فیفا اینبار هم  در تاریخ یک اکتبر ۲۰۲۱ طبق روند هر دوره  در آخرین هفته سپتامبر یا اولین هفته اکتبر منتظر عرضه بازی فیفا ۲۲ هستیم. در بیشتر سال‌های گذشته، نسخه‌های قبلی فیفا در اواخر سپتامبر مشخص شده است اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا، این موضوع برای فیفا ۲۱ به اوایل اکتبر موکول شد. امسال هیچ تاخیری در عرضه فیفا ۲۲ وجود نداشته و بنابراین فیفا ۲۲ در تاریخ یک اکتبر منتشر می‌شود و بدین ترتیب بازی در تاریخ ۲۷ سپتامبر در دسترس کسانی است که زودتر برای خرید فیفا ۲۲ برای ps4 اقدام کنند. تریلر بازی نیز در تاریخ یازدهم جولای منتشر شد که بیانگر ویژگی‌های جدید گرافیکی بازی بود.