علاقمندان بازی‌های فوتبالی می‌توانند با خرید pes 22 برای ps4 تجربه یک بازی مهیج و به یاد ماندنی را داشته باشند. آنچه که از دمو بازی pes 22 از سوی شرکت کونامی به انتشار گذاشته شده است، نشان دهنده تغییرات بسیار گسترده‌ای است که در قیاس با نسخه قبلی خود، در این بازی انجام شده و به وضوح مشخص است. طرفداران بازی‌های فوتبالی به خوبی با سری بازی‌های pes آشنا هستند و هر ساله مشتاقانه منتظر عرضه نسخه تازه‌تری از این بازی هستند. آنچه که شرکت کونامی در نسخه 2022 این بازی مهیج انجام داده،  اعمال تغییراتی است که به تجربه بهتر کاربران در هنگام بازی می انجامد. ایجاد شبیه سازی‌های نزدیک به واقع گرایانه، حالت‌های گرافیکی پیشرفته بازیکنان، نمایش نام بازیکنان و همچنین ایجاد آیکن‌های مرتبط با اطلاعات هر یک از بازیکنان در pes 22 برای ps4 به چشم می‌خورد.

جزئیات تغییرات محیطی در بازی pes 22

با توجه به دمو پخش شده از جدیدترین نسخه بازی pes، همانطور که گفته شد تغییرات بسیاری در این نسخه انجام گرفته است. از جمله سایر این تغییرات می‌توان به چینش ترکیب بازیکنان و همچنین منو مرتبط با اطلاعات بازیکنان اشاره کرد. در قسمت چینش ترکیب نیز می‌توان جزئيات مرتبط با اطلاعات هر یک از بازیکنان را تماشا کرد. محل قرارگیری میز چینش به عهده کاربر است تا در صورت تمایل محل آن را تغییر دهد و یا در بخش‌های تاکتیکی از آن استفاده کند. از دیگر موارد قابل توجهی که سبب می‌شود علاقمندان به سری بازی‌های فوتبالی جهت خرید pes 22 برای ps4 جلب شوند، توجه به عنصر فیزیک در تازه‌ترین نسخه بازی است. به کار گیری آنریل انجین ۵ در eFootball برای نسل نهم محصولات شرکت سونی سبب شده است تا بازیکنان در قیاس با نسخه‌های پیشین با نرمی و انعطاف بیشتری در زمین حرکت کنند و با توپ بازی کنند. در‌واقع این نرمی در حرکت بازیکنان سبب می‌شود که شبیه سازی‌ها به واقعیت نزدیکی بیشتری داشته باشند. بدین ترتیب می‌توان به وضوح شاهد ضربه زدن‌های تاثیرگذار به توپ و یا چگونگی درگیری‌ها میان بازیکنان در زمین بود. موتور گرافیکی فاکس که از سوی تیم کوجیما تولید شد، نسخه‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ را در بر داشته است. این بدین معناست که موتور گرافیکی بازی‌های pes برای کل نسل هشتم بر عهده این تیم بوده است.

کاربرانی که قصد خرید ps4 را دارند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اصالت کالا، گارانتی محصول، خدمات پس از فروش، مشاوره و همچنین خدمات نصب بازی با تیم مجرب تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای تماس حاصل کنند.

ویژگی‌های بازی pes 22

با انتشار بازی pes 22 در سال جدید بایستی منتظر انقلاب جدیدی در صنعت بازی‌های دیجیتال باشیم. تغییرات گسترده‌ای که در تازه‌ترین نسخه این بازی شده است، نه تنها از هم‌اکنون اشتیاق کاربران را برای خرید pes 22 برای ps4 و یا برای سایر پلتفرم‌ها بالا برده است، بلکه تمام توجهات سایر استودیوهای تولید بازی نیز به زمان عرضه و پخش این بازی دوخته شده است. آنچه که از تریلر بازی مشخص است، طراحی‌های گرافیکی نوین و مدرن، حرکات واقعی‌تر، نمایش احساسات بازیکنان، نحوه پرتاب توپ و یا دویدن‌های مکرر در طراحی‌های گرافیکی است. علاوه بر آن برخی از امکانات و قابلیت‌هایی نیز در این بازی در اختیار کاربر گذاشته شده است که از طریق آن گیمر می‌تواند تصورات شبیه سازی شده را در ذهن خود به واقعیت تبدیل کند. آنچه که از تیزر pes 22 به نمایش گذاشته شده است، قابلیت قدرت موتور این بازی در برابر رقیب دیرینه خود یعنی سری بازی‌های FIFA است. بدین ترتیب می‌توان انتظار گیم پلی نوین‌تر و واقعی‌تر را برای بازی pes 22 انتظار داشت. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به بکارگیری Motion Matching پرداخت که سبب واقعی‌تر و طبیعی‌تر جلوه کردن انیمیشن‌ها در زمین بازی می‌شود. بدین ترتیب حرکات بازیکنان واقعی‌تر برای مخاطب جلوه می‌کند.

تاریخ عرضه pes 22

تاریخ عرضه pes 22

با توجه به آخرین اخبار موجود از سوی شرکت کونامی نام مجموعه بازی Pro Evolution Soccer به نام eFootball تغییر کرده است. هرچند که تاریخ دقیق عرضه این محصول به طور دقیق مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود که اخبار تازه‌تری در آغاز سال ۲۰۲۲ درباره مشخصات دقیق‌تر آن فراهم شود. به طور کلی می‌توان انتظار داشت که در اواخر ماه اوت، تصاویر و اطلاعات بیشتری از بازی مورد دسترسی واقع شود. مخاطبان مجموعه تهران پی اس می‌توانند با ما همراه شوند تا از تازه‌ترین اخبار مرتبط با جدیدترین نسخه‌های بازی مطلع شوند. ناگفته نماند که شما عزیزان می‌توانید همزمان با‌ عرضه pes 22 دربازار جهانی آن را با مناسب‌ترین قیمت موجود در بازار، از مجموعه سایت تهران پی اس تهیه کنید. طبق خبرهای جدید که به تازگی منتشر شده است، چیزی به عنوان دیسکی برای pes 22 وجد ندارد، و این شرکت تصمیم بر این گرفته است که نسخه دیجیتالی این بازی را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دهد.

اجرای بازی eFootball بر روی چه پلتفرم‌هایی امکان‌پذیر است؟

قابل ذکر است که با توجه به اعلان‌های دریافت شده از سوی شرکت کونامی اجرا و پخش بازی pes 22 بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری وان امکان‌پذیر است.

کاربرانی که قصد خرید ps5 را دارند می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اصالت کالا، گارانتی محصول، خدمات پس از فروش، مشاوره و همچنین خدمات نصب بازی با تیم مجرب تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای تماس حاصل کنند.

چگونگی لایسنس تیم‌ها در بازی pes 22

وضعیت قرارگیری تیم‌های لایسنس شده در بازی از جمله موارد جنجال برانگیزی است که تا مدتها بر سر زبان‌ها بود. ورود سوپر لیگ اروپا در بازی و همچنین شایعه‌هایی که درباره اضافه کردن این تورنمنت به بازی pes 22 انتظار می‌رفت به احتمال بسیار زیاد کنسل خواهد شد.در هر صورت طرفدارانی که در صدد خرید eFootball برای ps4 هستند، انتظار حضور تیم های برتر را در این بازی خواهند داشت. ناگفته نماند که  رقابت بحث برانگیز میان شرکت کونامی و همچنین شرکت الکترونیک آرتز  بر سر تولید بهترین و باکیفیت‌ترین بازی موضوع دیگری است که توجهات را به خود جلب کرده است. طبق شواهد موجود از جمله تیم‌های جدیدی که قرار است که به بازی pes 22 اضافه شود، تیم ناپولی است.از دیگر تیم هایی که حضورشون در بازی eFootball قطعی است می‌توان به تیم‌های زیر اشاره کرد؛

  • Juventus
  • AS Roma
  • Barcelona
  • Bayern Munich
  • Arsenal
  • Manchester United
  • AS Monaco
  • Bayer Leverkusen
  • Schalke
  • Lazio
  • Rangers
  • Zenit St Petersburg
  • Shakhtar Donetsk
  • Corinthians
  • Flamengo
  • SC Internacional
  • Santos
  • Sao Paulo
  • Boca Juniors
  • River Plate