بازی‌های ویدیویی فوتبال از جمله بازی‌های پرطرفداری است که بدون شک توجه اغلب گیمرها را به خود جلب می‌کند. خرید فیفا ۲۲ برای ps5 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فوتبالی است که در هر لحظه طرفداران آن منتظر آخرین و تازه‌ترین اخبار، درباره زمان انتشار و عرضه این بازی هستند. نسخه قبلی بازی Fifa برای کنسول‌های نسل هشتم شرکت سونی توانست رضایت بسیاری از کاربران را به دست آورد. آنچه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تعیین زمان مشخص فیفا ۲۲ برای کنسول‌های نسل نهم شرکت سونی است که آیا همچنان می‌تواند به عنوان موفق‌ترین بازی فوتبالی، گوی سبقت را از دیگر رقبای خود برباید یا خیر. برای بررسی بیشتر Fifa 22 برای ps5 و معرفی ویژگی‌های شاخص این بازی با ما همراه باشید.

زمان انتشار بازی فیفا ۲۲

بسیاری از کاربرانی که طرفدار سری بازی‌های فیفا هستند به انتظار اعلام تاریخ انتشار فیفا ۲۲ از سوی شرکت الکترونیک آرتز هستند.

آنچه که از سوی شرکت الکترونیک آرتز در کنفرانس خبری مطرح شده، زمان انتشار فیفا ۲۲، در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ یعنی ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است. توجه داشته باشید دوستداران که قصد خرید ps5 را دارند می‌توانند از جذابیت‌های این بازی مهیج بهره‌مند شوند. علاوه بر آن خرید فیفا ۲۲ برای ps5 امکانات و قابلیت‌های تازه‌ای را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. بهره‌مندی از طراحی گرافیکی بی نظیر، ایجاد صدای سه بعدی، اتمسفر جذاب و دیدنی تنها بخشی از ویژگی‌های این بازی برای پلتفرم ps5 است. دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و همچنین دارندگان پی سی، گوگل استادیا و پلی استیشن ۴ نیز نگران نباشند، به دلیل آنکه این شرکت قصد دارد فیفا ۲۲ را نیز برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر کند.

ویژگی‌های جذاب Fifa 22

سری بازی‌های فیفا در سطح جهان از معروفیت و استقبال قابل توجهی برخوردار است. به عبارتی کمتر گیمری پیدا می‌شود که از سری بازی‌های جذاب فیفا بی‌خبر مانده باشد. در طی سالیان گذشته  همواره در ماه سپتامبر و یا اکتبر نسخه جدید فیفا در بازار عرضه شده و در دسترس مخاطبان خود قرار گرفته است. از آنجایی که در هر سری شاهد جذابیت‌های تازه این بازی بودیم، به مراتب در سری جدید فیفا ۲۲ نیز خبرها و سورپرایزهای تازه‌ای در راه است. طرفداران می‌توانند از حالا خود را جهت خرید فیفا ۲۲ برای ps5 آماده کنند. گفتنی است که تریلر گیم پلی این بازی از طریق شبکه‌های اجتماعی و گیم پلی منتشر شده، اما هنوز شرکت الکترونیک آرتز آن را در صفحه رسمی خود به اشتراک نگذاشته است. اما از شواهد واخبار رسانه‌های مرتبط با شرکت الکترونیک آرتز مشخص است که تغییرات عمده‌ای در تازه‌ترین نسخه فیفا اجرا خواهد شد.

ویژگی_های به کار گرفته شده در فیفا ۲۲

ویژگی‌های به کار گرفته شده در فیفا ۲۲

برای مشاهده قیمت و خرید fifa 22 برای ps5 کلیلک کنید.

قابلیت هایپر موشن HyperMotion

یکی از امکانات قابل دسترس برای خرید فیفا ۲۲ برای ps5 ، بهره گیری از فناوری هایپر موشن است. به گفته الکترونیک آرتز این قابلیت باعث ایجاد فضای واقعی‌تر برای یک تجربه لذت بخش و مهیج از بازی می‌شود. کارکرد این فناوری با ضبط حرکات ۲۲ بازیکن به دست آمده که بالغ بر ۸.۷ میلیون فریم از حالات و رفتار بازیکنان ضبط شده است. بدین ترتیب انیمیشن های این بازی به شبیه سازی‌های واقعی نزدیکی بیشتری دارند. در مجموع استفاده از این فناوری که قرار است بر روی نسل نهم محصولات شرکت سونی اجرایی شود، احساس واقعی‌تری را به مخاطب منتقل می‌کند.

بهبود عمل‌کرد بازیکنان

از جمله تغییرات ایجاد شده در آخرین نسخه از سری بازی‌های فیفا، عمل‌کرد بازیکنان اعم از دروازه بان بهبود یافته و بازسازی‌هایی در این مورد انجام شده است. چهره، حرکات، تعویض بازیکن، حرکات توپ، عکس العمل‌ها، حالات بازیکنان  و اتفاقات مختلف به طور خاص در بازی فیفا ۲۲ بهبود یافته و به فضای واقعی بیشتر نزدیک شده است. در مجموع تغییرات بسیار قابل توجهی در تازه‌ترین نسخه فیفا لحاظ شده است که نمی‌توان اینگونه تغییرات را به سادگی نادیده گرفت.

ایجاد باشگاه ورزشی Career Fifa

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های فیفا ۲۲ آن است که کاربر می‌تواند در این باشگاه نام تیم خود را انتخاب و در لیگ مورد نظر خود حضور داشته باشد. علاوه بر آن کاربر امکان انتخاب لباس ورزشی تیم مورد علاقه خود را به همراه لوگو و استادیوم خواهد داشت. به عبارتی علاقمندانی که در صدد خرید فیفا ۲۲ برای ps5 هستند، در این خصوص گزینه‌های قابل دسترس بسیاری دارند. از دیگر مزیت‌های این باشگاه ورزشی آن است که کاربر امکان انتخاب رقیب خود را خواهد داشت و می‌تواند سطح کیفی بازیکنان تیم مورد علاقه را ارزیابی و مشخص کند.

کاور جلد بازی فیفا ۲۲

برای طراحی کاور فیفا ۲۲ طرح بازیکنان بسیاری پیشنهاد شده است. علاوه بر آن به مراتب طراحی‌های جذابی از طریق نرم افزارهای گرافیکی برای تازه‌ترین نسخه فیفا ارائه داده شد اما همچنان طرح جلد بر روی جدیدترین ورژن این بازی، ستاره فرانسوی با نام Kylian Mbappé و PSG بر روی کاور بازی فیفا ۲۲ خودنمایی می‌کند. گفتنی است که جلد بازی فیفا ۲۱ نیز با همین طرح عرضه و منتشر شد.

برنامه‌ریزی لیگ‌های فیفا ۲۲ و تیم‌های لایسنس شده

تیم‌های لایسنس شده معروف جهان مانند نسخه های قبلی برای فیفا ۲۲ نیز برنامه‌ریزی شده‌اند. تاکنون درخواست طرفداران برای اضافه شدن برخی از لیگ‌های مطرح جهان نظیر سوپر لیگ یونان، لیگ پرتقال و لیگ مجارستان بوده است. اما آنچه که به روشنی در فیفا ۲۲ مشخص است، نبود تیم یوونتوس است. به دلیل آنکه شرکت کونامی  همچنان برای یک سال آینده نیز فرصت استفاده  از قرارداد انحصاری خود را با یوونتوس دارد.

برای مشاهده قیمت و خرید فیفا 22 برای ps5 کلیلک کنید.

قیمت و خرید فیفا ۲۲ برای ps5

قیمت نسخه استاندارد سری های قبلی فیفا  ۲۱ در سطح بازار جهانی ۵۹.۹۹ دلار بوده است. البته هنوز قیمت فیفا ۲۲ مشخص نشده است که مطمئناً پس از عرضه و انتشار آن انتظار می‌رود که قیمت ثابت آن تعیین شود. هواداران بازی‌های ورزشی که در صدد خرید فیفا ۲۲ برای ps5 هستند، می‌توانند با انتشار بازی فیفا ۲۲، بازی را با قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه از سایت معتبر تهران پی اس- مرجع گیمرهای حرفه‌ای تهیه و خریداری نمایند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع کنسول‌های بازی، خرید ps5 ، خدمات نصب بازی، خدمات مشاوره و سایر خدمات با تیم مجرب تهران پی اس تماس حاصل کنند.