عرضه نسخه جدید بازی بتلفیلد همان چیزی است که طرفداران این مجموعه سالیان متمادی منتظرش بودند. گفتنی است که بازی battlefield 2042 از سوی شرکت الکترونیک آرتز در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلتفرم‌های ps5، ps4، ایکس باکس وان و همچنین پی سی به بازار معرفی می‌شود و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت. این بازی دارای نقشه‌های متنوع همراه با ۱۲۸ بازیکن است که به صورت همزمان بر پلتفرم ps5 پشتیبانی می‌شود. با ورود نسل نهم کنسول‌های بازی شرکت سونی، خرید battlefield 2042 برای ps5 در میان خریداران و کاربران با استقبال بسیاری روبرو شده است. به عبارتی با خرید ps5، دسترسی به ویژگی‌های سخت افزاری مطلوب، طراحی گرافیکی قوی، شبیه سازی‌های شفاف و همچنین ایجاد فضاهای زنده‌تردر این بازی  به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. اگر چنانچه در صدد دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی نصب بازی، خرید بازی ps5 و یا خدمات این چنینی هستید، می‌توانید با تیم مجرب سایت تهران پی اس تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را در خصوص خرید محصولات، خدمات پس از فروش، ضمانت کالا و خدمات مرتبط با نصب بازی دربافت نمایید.

شرکت الکترونیک آرتز و قیمت بازی  battlefield 2042

شرکت الکترونیک آرتز با رونمایی از ترلیر بازی، اطلاعاتی را نیز در خصوص نسخه‌های گوناگون بازی battlefield 2042 در اختیار مخاطبان قرار داد. همچنین این شرکت یک سری توضیحات تکمیلی درباره قیمت گذاری بازی نیز  ارائه داده است که این قیمت گذاری برای پلتفرم‌های مختلف متفاوت می‌باشد. برای نمونه خرید battlefield 2042 برای ps5 با قیمت ۷۰ دلار در بازار جهانی عرضه می‌شود. اگر چنانچه در صدد تهیه این بازی برای  پلی استیشن نسل هشتم شرکت سونی هستید، می‌توانید آن را با قیمت جهانی ۶۰ دلار تهیه نمایید. علاقمندان داخل ایران برای نصب و خرید battlefield 2042 برای ps5 و یا برای سایر پلتفرم‌ها اصلاً نگران نباشند. خریداران می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر تهران پی اس، خرید بازی فوق را با قیمتی بسیار پایین و باور‌نکردنی تهیه کرده و آن را در پلتفرم خود پخش و اجرا نمایند. همانطور که گفته شد تعداد بازیکنان برای پلی استیشن ۵،  تعداد ۱۲۸بازیکن بوده و برای پلی استیشن ۴ و همچنین ایکس باکس وان تنها حالت ۶۴ نفری آن در دسترس است. برای در یافت اطلاعات درباره چگونگی نصب بازی و خدمات مرتبط با آن می‌توانید با تیم مجرب تهران پی اس، مرجع گیمرهای حرفه‌ای تماس حاصل کنید.

داستان بازی battlefield 2042

آنچه که اجرای بازی  battlefield 2042 را بیش از پیش جذاب و دیدنی کرده، زمان و مکان بازی است. در‌واقع زمان رویدادهای بازی به سال ۲۰۴۲ میلادی مرتبط است که برخی از رویدادهای قابل پیش‌بینی در آینده را برای مخاطب به نمایش می‌گذارد. داستان بازی روایتگر وقوع بحران‌های بزرگ جهانی است که سبب بروز بزرگ‌ترین جنگ جهانی می‌شود.

سربازاران No- Pat چه کسانی هستند؟

در اجرای بازی، کاربران بایستی سربازانی به اسم No Pat را هدایت و راهنمایی کنند. این گروه از سربازار متعلق به هیچ کشور خاصی نیستند و کاربر می‌تواند به انتخاب خود از آن‌ها در جنگ‌های کشورهای طرفین استفاده کند. ژانر بازی بیشتر ماجراجویانه و مبارزه طلبانه است و همین سبب شده تا توجه اغلب کاربران به خرید battlefield 2042 برای ps5 جلب شود. از دیگر ویژگی‌های این بازی، فضاهای شبیه سازی شده نزدیک به واقعیت، مفهوم داستان و طراحی گرافیکی بی‌نظیر آن است. استفاده از سلاح‌های متنوع، وسایل نقلیه مهیج، وقوع رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی از جمله جذابیت‌های این بازی است.

سربازاران No- Pat چه کسانی هستند؟

بازی battlefield 2042 تک نفره یا چند نفره ؟

قابل ذکر است که اجرای بازی battlefield 2042 فاقد حالت تک نفره است و کاربرانی که علاقمند به بازی‌های گروهی و چند نفره هستند می‌توانند از اجرای بازی فوق لذت بسیاری ببرند. در نتیجه این بازی به صورت تک نفره امکان‌پذیر نبوده و تنها قابلیت اجرا و پخش بازی در حالت چند نفره را شامل می‌شود. گفتنی است که پشتیبانی از بازی بتلفیلد به صورت فصلی است. این بدین معنا است که هر فصل  از بازی به مدت سه ماه به طول می‌انجامد و در نتیجه در یک سال ، چهار فصل با محتواهای جدید از بازی منتشر خواهد شد.

ویژگی‌های فضای بازی بتلفیلد 2042

طراحی فضای بازی‌های چند نفره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نقشه‌ها و پلن‌های بازی شامل ۱۲۸ بازیکن است که برای پلتفرم های ps5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس طراحی شده‌اند. فضای بازی battlefield 2042 برای پلتفرم‌های ps4 و همچنین ایکس باکس وان کوچکتر بوده و فقط ۶۴ بازیکن را شامل می‌شود. به مراتب خرید battlefield 2042 برای ps5 این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند لذت بیشتری را از فضا و اتمسفر بازی با ۱۲۸ سرباز مبارز ببرند.

نقشه های متنوع در این بازی

از جمله نقشه‌های این بازی می‌توان به فضاهای مختلفی از جمله  نقشه Breakaway اشاره کرد. این نقشه به عنوان بزرگترین نقشه بازی  battlefield محسوب می‌شود و منطقه‌ای در قطب جنوب را در بر می‌گیرد. از دیگر نقشه‌ها، Manifest است که در سنگاپور واقع شده است. نقشه Orbital، نشان‌دهنده یک پایگاه فضایی در کشور گینه فرانسه است.  از دیگر پلن‌های بازی می‌توان به نقشه  Hourglass در شهر دوحه قطر اشاره کرد. این نقشه محیط وسیعی است که حتی جنگ با ماشین آلات را نیز در بر دارد. از دیگر پلن‌های بازی، Renewal، Kaleidoscope و Discarded است که هر یک ویژگی‌های منحصری را برای مبارزات تشکیل می‌دهد.  اگر چنانچه در صدد خرید battlefield 2042 برای ps5 هستید، می‌توانید از انواع نقشه‌های این بازی برای مبارزات جنگجویان و همچنین موقعیت‌های ماجراجویانه بهره‌مند شوید.

اگر می خواهید این بازی فوق العاده جذاب را انجام دهید، لازمه آن خرید ps5 با پایین ترین قیمت از سایت تهران پی اس می باشد.

امکانات بازی battlefield 2042 برای ps5

از جمله امکاناتی که در این بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، انواع سلاح‌ها و تجهیزات هیجان انگیزی است که  کاربر می‌تواند بنا بر هر یک از موقعیت‌ها از اینگونه سلاح‌ها استفاده کند. انواع وسایل نقلیه، لباس بالدار و یا حتی سگ رباتیک برای مبارزه از جمله تجهیزات مدرن و تازه‌ای است که کمتر در بازی‌های دیگر مشاهده می‌شود. اتفاقات جالب و حیرت انگیز، طراحی گرافیکی بی‌نظیر، قرارگیری در موقعیت‌های مختلف، شبیه سازی‌های زنده از جمله امکانات تاثیرگذار فضای بازی  battlefield است که توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند. متقاضیان علاقمند به بازی  battlefield 2042 می‌توانند خرید این بازی را با قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه از طریق سایت تهران پی اس اعمال نمایند. همانطور که گفته شد قیمت جهانی این بازی برای ps5 با مبلغ ۷۰ دلار به فروش می‌رسد. سایت تهران پی اس، مرجع گیمرهای حرفه‌ای این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند با صرف هزینه مناسب از بهترین و نایاب‌ترین امکانات بازی  battlefield 2042 بهره‌مند شوند.