بررسی بازی Call of Duty: Vanguard را می‌توان در فهرست بهترین و معروف‌ترین بازی‌های نسل نهم کنسول‌های خانگی سونی عنوان کرد. این بازی که به محبوبیت جهانی رسیده است از سوی استودیوی مطرح sledgehammer games با همکاری استودیوی Activision تولید و روانه بازار شد.

هم‌اکنون ما شاهد جدیدترین نسخه از این بازی برای پلی استیشن ۵ هستیم. کاربران می‌توانند برای خرید بازی ps5، عنوان این بازی را در لیست اولویت‌های خود قرار دهند. عنوان بازی حال و هوای جنگ جهانی دوم را به مخاطب منتقل می‌کند. بازی در سبک شوتر- تیراندازی است که البته بیانگر یک روایت تازه و جدید است. برای بررسی بازی Call of Duty: Vanguard در ادامه به سایر ویژگی‌های جذاب آن اشاره می‌کنیم.

مشخصات بازیCall of Duty: Vanguard

  • ژانر اکشن- ماجراجویی- شوتر
  • سازگار با پلتفرم ps5
  • مناسب برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال
مشخصات بازیCALL OF DUTY VANGUARD
مشخصات بازیCALL OF DUTY : VANGUARD

لذت اجرای بازی با پلی استیشن ۵

قابلیت‌های پلی استیشن ۵ این امکان را به کاربر می‌دهد تا تجربه لذت بخش و مهیجی از اجرای بازی داشته باشد. امکانات کنترلر دوال سنس، تریگرها و لرزش ها هر کدام فضای بازی را برای گیمر واقعی‌تر به تصویر می‌کشد. با خرید ps5 می‌توانید لذت اجرای بازی Call of Duty: Vanguard را چند برابر تجربه کنید.

ماجرای بازی

رویدادها و وقایع جنگ، نقطه تمرکز بازی است. شخصیت اصلی داستان با نام آرتور کینگزلی جنگنده‌ای است که قصد دریافت اطلاعات زیردریایی نازی‌ها برای پروژه فونیکس را دارد. او به همراه تیم شش نفره‌اش که یک تیم چند ملیتی است، ماموریت‌های سنگینی را در این بازی بر عهده گرفته است. از جمله اعضاء این تیم می‌توان به پولینا پتروا تک تیرانداز روس، لوکاس ریگز بمب گذار استرالیایی، وید جکسون خلبان آمریکایی اشاره کرد. در ادامه بررسی بازی Call of Duty: Vanguard ما به شخصیت پردازی‌های واقع‌گرا که به نوعی مخاطب را از دنیای واقعی جدا کرده مواجهیم. شخصیت‌هایی که مخاطب به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و در طی طول بازی درک عمیقی از محتوای داستان پیدا می‌کند.

بررسی بازی Call of Duty- Vanguard

برای خرید بازی Call of Duty: Vanguard از سایت تهران پی اس روی لینک کلیک کنید.

ویژگی های داستان بازی

انجام پروژه‌های مخفی و ماموریت‌های فرعی در بازی‌های Call of Duty: Vanguard که به نوعی ما را به دوران جنگ جهانی دوم می‌برد، تماماً سرگرم کننده و مهیج هستند. برای نمونه پروژه درباره سقوط برلین و مرگ هیتلر و ماموریت‌های این چنینی همه در بطن ماجرای داستان به تصویر کشیده می‌شود. هر یک از کاراکترهای داستان در حین روند بازی، روایتی را از خود بیان می‌کند که در میان شلیک‌های هیجانی، جذاب و دلچسب است.

ویژگی های داستان بازی
ویژگی های داستان بازی

ادامه بررسی بازی  Call of Duty: Vanguard

یکی از اصلی‌ترین نکات قابل توجه در بررسی بازی Call of Duty: Vanguard مراحل بازی است. در هر بخش شما با‌ کاراکترهای اصلی داستان همراه هستید. از آنجایی که هر یک از کاراکترها مهارت‌های مختص به خود را شامل می‌شوند، بازی از یک تنوع شخصیتی برخوردار است که بازی را بیش از پیش سرگرم کننده‌تر می‌کند.

بخش‌های بازی

در بررسی بازی Call of Duty: Vanguard ما با دو بخش روبرو هستیم. بازی شامل دو بخش زامبی و چند نفره است. در نوع بازی چند نفره باید بگوییم که خبری از اسلحه‌های متنوع نیست و شما باید در هر مرحله تلاش کنید تا به امتیازهای بالا برسید و اسلحه‌های خود را به روز کنید. در مجموع این بازی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر و جنگی در صنعت بازی‌های ویدیویی معرفی کرد که مورد توجه بسیاری از گیمرها در سراسر جهان قرار گرفته است.