استودیوی خوشنام Hazelight این بار با معرفی بازی it takes two ، یک‌بار دیگر توجه گیمرها را به خود جلب کرد. یک بازی بسیار درخشان در ژانر پلتفرمر، اکشن و ماجراجویی که لحظات خوشی را برایتان به وجود می‌آورد. شما می‌توانید با خرید ps4، لذت ماجراهای این بازی خوش سخت را تجربه کنید.  علاوه بر پلی استیشن ۴، این بازی با پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵ نیز سازگار است. اجرای بی‌نظیر بازی ایت تیکس تو مناسب برای گروه سنی بالای ۱۵ سال می باشد. همچنین حالت اجرای بازی به صورت چند نفره است و شما نمی‌توانید به صورت تکی بازی کنید. در نتیجه شما می‌توانید با خرید یک نسخه از بازی، یک بازی دو نفره را تجربه کنید. در ادامه بررسی بازی it takes two شما را بیشتر با جزئیات بازی آشنا می‌کنیم.

مشخصات بازی it takes two

  • سازگار با پلتفرم ps4
  • ژانر پلتفرمر، ماجراجویی و اکشن
  • مناسب برای گروه سنی ۱۵ سال به بالا
  • تولید استودیوی Hazelight Studios
  • ناشر بازی Electronic Arts
  • داستان عمیق و متفاوت
  • گیم پلی بی‌نظیر
  • دارای حالت بازی دو نفره
مشخصات بازیIT TAKES TOW
مشخصات بازیIT TAKES TOW

ماجرای داستان بازی it takes two

داستان از اینجا شروع می‌شود که والدین یک دختر بچه به نام رز به دلیل اختلاف‌های زیاد، تصمیم به جدایی می‌گیرند. دختر خانواده یعنی همان رز که از ماجرای جدایی پدر و مادرش بهم می‌ریزد به اتاقش می‌رود و دو عروسک پارچه‌ای را نمادی از پدر و مادرش هستند به آغوش می گیرد. در همان زمان که رز گریه می‌کند، به ناگهان اشکش روی دو عروسک پارچه ای می‌چکد و به یکباره پدر و مادر رز در قالب این دو عروسک می‌روند. تازه داستان از اینجا شروع می‌شود. می Mayو کودی Coady از همان ابتدا در تلاش برای خارج شدن از قالب این دو عروسک‌های پارچه‌ای هستند. البته در این میان یک کتاب سخنگو در این راه آن‌ها را راهنمایی می‌کند و تنها نیستند. از دیگر نکات ارزنده‌ای که در بررسی بازی it takes two آمده، طراحی گرافیک فانتزی، انیمیشن‌های جذاب و مفرح است که بازی را به یک داستان متفاوت تبدیل کرده است.

گیم پلی بازی it takes two

اگر چنانچه قصد خرید بازی ps4 را دارید، بدون شک بازی این تیکس تو یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها است. گیم پلی جذاب و مفرح بازی که به عنوان جدیدترین تولید استودیوی Hazelight از آن یاد می‌شود. طراحی بازی it takes two به گونه‌ای است که نمی‌توان آن را در یک سبک و قالب مشخص گنجاند. در‌واقع مراحل مختلف بازی به نوعی است که به سراغ المان‌ها و عناصر مختلفی می‌رود. به طور کلی می‌توان بررسی بازی it takes two را در تازگی روند یک بازی دوازده ساعته ارزیابی کرد. حالت دو نفره بازی نیز آن را مهیج‌تر کرده است اما توجه داشته باشید که هر دو گیمر باید از هماهنگی خوبی برخوردار باشند تا بتوانند تمام مراحل مختلف بازی را پشت سر بگذارند.

گیم پلی بازی IT TAKES TOW
گیم پلی بازی IT TAKES TOW

جمع‌بندی

همانطور که توضیح داده شد، یکی از پارامترهای اصلی در بررسی بازی it takes two، محتوای داستانی است. محتوای داستانی بازی it takes two بسیار جذاب و فانتزی بوده و علاوه بر آن این بازی در قالب یک بازی پلتفرمر و ماجراجویی بسیار سرگرم کننده نیز می‌باشد. حالت بازی دو نفره بازی هم باعث می‌شود که اوقات بسیار خوشی را با خانواده و یا دوستانتان در هنگام بازی داشته باشید.