بازی محبوب god of war ragnarok در سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های خانگی سونی به گیمرها معرفی شد. این بازی به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های نسل هشتم و نهم کنسول‌های خانگی در دنیای بازی‌های ویدیویی اظهار وجود کرد. محتوای داستان بازی، درباره اساطیر کشورهای اسکاندیناوی همراه با موضوع حماسی و اتفاقات عجیب و غریب است. استودیوی سانتا مونیکا توانست با ارائه مجموعه بازی‌های god of war قدرت خود را در قالب این چنین بازی‌های برجسته و تاثیرگذار، به ثبت برساند. از جمله ویژگی‌های سری بازی‌های god of war می‌توان به شخصیت پردازی‌های اساطیری، پرداختن به موضوع اساطیر تاریخی یونان و همچنین گیم پلی نوآوران آن اشاره کرد. در بررسی بازیgod of war ragnarok با ما همراه باشید تا سر از راز و رمز این بازی مهیج و خاص درآوریم.

مشخصات بازی god of war ragnarok

مشخصات بازیGOD OF WAR RAGNAROK
مشخصات بازیGOD OF WAR RAGNAROK
  • ژانر اکشن- ماجراجویی
  • سازنده بازی؛ استودیوی سانتا مونیکا
  • سازگار برای پلتفرم ps5
  • حالت بازی؛ تک نفره
  • مناسب برای گروه سنی بزرگسال

بررسی بازی god of war ragnarok

این بازی به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 تولید شده است. در نتیجه برای تجربه لذت از ماجراجویی‌های بازی god of war ragnarok ، خرید ps5 پیشنهاد می‌شود. موضوع بازی حماسی و اساطیری است و اگر علاقمند به اجرای بازی‌هایی از این دست هستید، خرید بازی ps5 را از دست ندهید.

معرفی بازی god of war ragnarok

زمانی که این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، ما با از بین بردن خدایان اساطیر نورث مواجه بودیم. تفاوت بازی god of war ragnarok با نسخه پیشین آن است که در نسخه جدیدتر به طور گسترده‌تری به موضوع خدایان اساطیری پرداخته شده است. نکته حائز اهمیت در ادامه بررسی بازی god of war ragnarok آن است که این نسخه ادامه دار نسخه قبلی است. یعنی ما در این بازی نیز شاهد خدایان اساطیر نورث همراه با اتفاقات جدیدتر هستیم.

معرفی بازی GOD OF WAR RAGNAROK
معرفی بازی GOD OF WAR RAGNAROK

داستان بازی god of war ragnarok

برای بررسی بازی god of war ragnarok از محتوای داستانی شروع می‌کنیم. اگر نسخه قبلی بازی را تماشا کرده باشید، به مراتب درک نسخه جدید برایتان راحت‌تر و ساده‌تر خواهد بود. قبل از هر چیز باید بگوییم که ragnarok به معنای پایان جهان است. در‌واقع از نام بازی به وضوح مشخص است که در این نسخه ما شاهد رویدادهای خارق‌العاده درباره پایان کار جهان و پایان نبرد اساطیر یونانی هستیم. روند بازی سالها پس از اتفاقات نسخه پیشین را به تصویر می‌کشد. در نسخه قبلی ما ناظر تفاهم و تعامل میان پدر و پسر بودیم اما در نسخه جدید می‌بینیم که گویا قصد پرداختن بیشتر به این موضوع را دارد.

برای خرید بازی god of war ragnarok و خرید بازی های ps5 روی لینک کلیک کنید.

شخصیت‌های اصلی داستان

آترئوس و کریتوس شخصیت‌های اصلی بازی هستند. اترئوس به عنوان یک جوان پر شور، در جستجوی آن است که هویت اصلی خود را پیدا کند. در عین حال کریتوس- پدر قصد دارد که درس‌های نبرد خونین با خدایان اساطیر را به پسرش یاداوردی کند تا از آن درس بگیرد.

شخصیت های اصلی داستان
شخصیت های اصلی داستان

بررسی ویژگی‌های بازی

گرافیک قوی، شخصیت پردازی‌های با نفوذ و تأثیر گذار، داستان فوق‌العاده عمیق و قابل درک و ماجراهای حماسی این بازی را می‌توان از جمله ویژگی‌های بی‌نظیر آن دانست. علاوه بر آن در بررسی بازی god of war ragnarok ما با جلوه‌های بصری ویژه، تکنیک‌های ظریف تصویرسازی و فضاسازی‌های بکر و ناب روبرو هستیم. قطعاً اینجور جذابیت‌های تصویری نتیجه تلاش بی‌وقفه تیم استودیوی سانتا مونیکا است و بی راه نیست که با‌ عرضه سری بازی‌های god of war موفقیت‌های چشمگیر و درخشان را در دنیای بازی‌های ویدیویی به دست آورده است.