خبر خوب برای طرفداران بازی هیتمن که منتظر نسخه جدید این بازی بودند. با‌عرضه سری جدید این بازی، بدون شک شاهد اصلاحات، تغییرات و چالش های مهیجی خواهید بود. استودیوی IO Interactive اینبار با نسخه hitman 3 در میدان بازی‌های ویدیویی خودنمایی کرد. با یک نگاه اجمالی به هیتمن ۱، هیتمن ۲ و هیتمن ۳، به وضوح می‌توان متوجه شد که قالب بازی در یک خط جریان در حرکت است که هر یک در زمان خودش با استقبال بی‌نظیری روبرو شدند.در بررسی بازی hitman 3 ، سرانجام مامور ۴۷ به تصویر کشیده می شود. در‌واقع می‌توان جدیدترین نسخه هیتمن را خط پایان این ماجرای داستانی دانست. کاربران قادر خواهند بود با خرید ps5، جذابیت های قابل لمس این نسخه را به وضوح تجربه کنند.

روایت داستانی هیتمن

hitman 3 کاملاً دنباله‌دار نسخه قبلی یعنی هیتمن ۲ است. دقیقاً داستان بازی از جایی شروع می‌شود که مامور ۴۷ متوجه اموری که اتفاق افتاده است، می‌شود و حالا قصد از بین بردن گروه Providence را دارد. توصیه می‌شود برای خرید بازی ps5 ، هر سه نسخه هیتمن را تماشا کنید. به‌ خصوص هیتمن ۲ که اصل داستان را به نمایش می‌گذارد. بدین ترتیب می‌توانید درک بهتری از ادامه روند داستان داشته باشید. در ادامه  بررسی بازی hitman 3 به جزئیات بیشتری درباره روند بازی می‌پردازیم.

مشخصات بازی hitman 3

  • ژانر بازی جنایی- ماجراجویی
  • تولیدکننده بازی؛ استودیوی IO Interactive
  • دارای حالت بازی تک نفره و چند نفره
  • سازگار با پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ
مشخصات بازی HITMAN 3
مشخصات بازی HITMAN 3

مراحل بازی hitman 3

موفقیت نسخه سوم بازی هیتمن بیشتر مدیون چالش‌ها و مراحل جذاب بازیست. در بررسی بازی hitman 3 ما می‌بینیم که هر ۶ مرحله از بازی شما را به یک لوکیشن خاص همراه با اتمسفر جدید می‌برد. در‌واقع همان ریتم نسخه قبلی را در پیش گرفته اما با این تفاوت که مراحل بازی نسخه سوم با زیرکی بیشتری مهندسی شده است. علاوه بر تنوع در موقعیت‌های مختلف بازی، مامور ۴۷ هم باید ماموریت خود را در بازی تمام کند.

برای خرید بازی hitman 3 و بازی های متنوع دیگر روی لینک کلیک کنید.

جریان بازی hitman 3

از آغاز بازی با غافلگیری های مهیجی روبرو می‌شوید، برای نمونه در همان ابتدای بازی از پنجره‌های بلندترین برج دبی فرود می‌آیید و به یکباره وارد یک جشن باشکوه می‌شوید. به همین ترتیب در مرحله بعدی خود را در انگلستان و در کنار یک عمارت باستانی می‌بینید. از جمله چالش های پیش روی شما فهمیدن چگونگی قتلی است که در آن عمارت به وجود آمده است. در مرحله بعدی خود را در کلوپی در آلمان می‌بینید که نمی‌دانید در آنجا چه اهدافی را دنبال می‌کنید. به طور کلی در بررسی بازی hitman 3 از اول تا انتها مملو از اتفاقات خارق‌العاده و غیر قابل پیش‌بینی است. شما در هر مرحله با غافلگیری‌های عجیب و غریبی روبرو هستید که تجربه آن را در هیچ یک از بازی‌های مشابه نداشتید.

جریان بازی HITMAN 3
جریان بازی HITMAN 3

ویژگی‌های بازی

در مجموع ویژگی‌های بازی را می‌توان در گرافیک قوی، استفاده از تکنیک‌های فنی در بازی، کیفیت ساختار بازی، فضاسازی نزدیک به دنیای واقعی، شخصیت پردازی‌های واقع گرا و همچنین ریتم مهیج بازی خلاصه کرد.