بالاخره پس از گذشت چهار سال از عرضه هفتمین نسخه از سری بازی Resident Evil، نسخه هشتم آن معرفی شد. این بازی که قرار است در ۷ می ۲۰۲۱ یعنی اواسط اردیبهشت ۱۴۰۰ عرضه شود، مخاطبان خود را به یک قصر پر رمز و راز اما مجلل می برد. قصری که در یک روستای مخوف و عجیب و غریب ساخته شده و زنی خون آشام به همراه دخترانش در آن منتظر ایتن هستند. در نسخه هشت بازی رزیدنت اویل همانند نسخه قبلی، زاویه دوربین از دید بازیکن است و شما ایفای نقش ایتن وینترز را بر عهده دارید. همین ویژگی باعث شده تا هیجان و ترسناکی صحنه ها چند برابر گردد. در ادامه با داستان و شخصیت های بازی resident evil village بیشتر آشنا خواهید شد.

ایتن وینترز شجاع (Ethan Winters)

ایتن وینترز شجاع (Ethan Winters)

داستان ایتن، شخصیت اصلی نسخه قبل قرار است در این نسخه به شکل جدی تری پیگیری شود. این بار ایتن در پی دخترش است. دختری که در یک روستای دور افتاده و مخوف توسط یک زن بلند قامت به نام دیمیترسکو خون آشام گروگان گرفته شده است. شاید با شنیدن این بخش از داستان به یاد نسخه چهارم رزیدنت اویل بیفتید. جایی که لیون برای پیدا کردن دختر رئیس جمهور شروع به ماجراجویی می کند. در داستان اولیه Resident Evil Village، ردپایی از قسمت چهارم آن دیده می شود و در برخی از صحنه ها شباهت هایی وجود دارد. ایتن باید خود را به این روستای تاریک و مه گرفته برساند و با دشمنانی که سر راهش ظاهر می شوند مبارزه کند.


دیمیترسکو غول پیکر (Lady Dimitrescu)

دیمیترسکو غول پیکر

در تریلرهای منتشر شده از بازی، زنی زیبا و بلند قامت دیده می شود که نامش بانو دیمیترسکو است. این زن خون آشام را می توان از از شخصیت های چالش برانگیز و قدرتمند داستان در نظر گرفت. او که با دخترانش در یک قصر بزرگ زندگی می کنند، در مکالمه تلفنی خود از ایتن نام می برد. ایتن که برای پیدا کردن دخترش به روستای مخوف پاگذاشته، وارد این قصر می شود. ماجراها و دردسرهای جدیدی که برای ایتن اتفاق می افتد همه را به فکر فرو می برد که این بانوی خون آشام چه نقشه ای برای شخصیت اصلی داستان کشیده؟ آیا او به تنهایی تصمیم می گیرد یا فقط کسی است که فرمان ها را اجرا می کند؟ برای پاسخ این سوالات باید منتظر انتشار بازی باشیم.

اگر تا اینجا از شخصیت های بازی resident evil village  خوشتان آماد، می توانید خرید بازی resident evil village برای ps5 از فروشگاه تهران پی اس انجام دهید.


کریس ردفیلد مرموز (Chris Redfield)

کریس ردفیلد مرموز (Chris Redfield)

اگر نسخه اول بازی را یادتان باشد، کریس ردفیلد همان شخصیت شرور و تاریک آن نسخه را دارد. البته با گذشت زمان شخصیت کریس هم تغییر کرده، اما هنوز هم پر رمز و راز است. در نسخه جدید بازی، کریس به طرز غافلگیرانه ای وارد خانه ایتن می شود. او در آخرین حضورش در اویل ۷ به عنوان ناجی حاضر شد اما در این قسمت کپکام تصمیم گرفته او را به یک موجود ترسناک تبدیل کند. کسی که میا همسر ایتن را در خانه خودش با گلوله از پای در می آورد. اما باید دید کریس با کشتن میا چه هدفی را دنبال می کند.


مادر میراندای ترسناک (Mother Miranda)

در تریلر فیلم می بینیم که بانو دیمیترسکو از پشت تلفن در حال گزارش دادن به مادر میراندا است. هنوز اطلاع دقیقی از این زن نداریم اما مطمئن هستیم که شخصیتی شرورتر و ترسناک تر از بانو دیمیترسکو دارد. او یک هیولاست که چهار قصر دیمیترسکو، هایزنبرگ، مورئو و بنوینتو را مدیریت می کند. به نظر می رسد هرچه در بازی جلوتر برویم، بخش بیشتری از چهره خوفناک مادر میراندا نمایان خواهد شد.


هایزنبرگ خشن (Karl Heisenberg)

هایزنبرگ خشن (Karl Heisenberg)

شواهد نشان می دهد، هایزنبرگ برادر بانو دیمیترسکو است. او کسی است که ایتن از دستش فرار کرده و باعث خشم خواهرش شده است. فعلا اطلاعات کمی درباره او وجود دارد. شاید این اتفاقات زیر سر او باشد. شاید هم برعکس، شخصیتی باشد که فقط از دستورات پیروی می کند و کاملا تحت فرمان است. اما آنچه از آن مطمئن هستیم این است که هایزنبرگ، ایتن را دشمن خود می داند و در پی نابودی و کشتن اوست.


دختران شرور

دختران دیمیترسکو تحت فرمان مادر خود هستند و برای تهیه شراب خون و شکنجه انسانها به او کمک می کنند. آن ها می توانند خود را به یک دسته حشره خطرناک تبدیل کنند و به هرجایی که خواستن سر بزنند و از اتفاقاتی که در قصر و روستا می افتد برای مادرشان خبر ببرند. دختران دیمیترسکو را می توان به عنوان یک نیروی کمکی قوی برای این بانوی بلند قامت در نظر گرفت. حشراتی که ممکن است برای شخصیت اصلی داستان یعنی ایتن ایجاد مزاحمت کنند.

در نهایت پس از اطلاعات کافی در مورد شخصیت های بازی resident evil village ، می توانید خرید بازی resident evil village برای ps5 از فروشگاه تهران پی اس انجام دهید.


صحبت نهایی در مورد شخصیت های بازی resident evil village

اگر دموی بازی Resident Evil Village را که به طور اختصاصی برای PS5 منتشر شده، دیده باشید در می یابید که اشخاص دیگری نیز در این بازی حضور دارند. نمونه آن مردم عادی روستا هستند که در قلعه به بانو دینیترسکو و دخترانش خدمت می کنند. بعضی از این مردم نگون بخت در بشکه های چوبی انداخته می شوند تا این بانوی خون آشام با کمک دخترانش، با خون این مردم بیچاره شراب درست کند. البته در میان این مردم ساده، افرادی هم پیدا می شوند که نباید گول ظاهرشان را خورد. باید منتظر ماند و دید ایتن وینترز با چه شخصیت هایی در طول بازی روبرو می شود.

شرکت کپکام اعلام کرده که رزیدنت اویل ۸ را برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X و S و همچنین کامپیوترهای خانگی منتشر می کند. اگر قصد خرید ps5 را دارید، می توانید جزء اولین نفراتی باشید که دموی این بازی پرطرفدار را نگاه می کنید. خرید بازی ps5 رزیدنت اویل ۸، پس از انتشار رسمی آن از طریق حساب کاربری امکان پذیر خواهد بود. همچنین می توانید این بازی را از طریق فروشگاه های اینترنتی که بازی های پلی استیشن را با اکانت قانونی و اورجینال به فروش می رسانند، خریداری کنید. نصب بازی ps5 در این نسخه از کنسول دچار تغییرات جالبی شده و بازیکنان می توانند فقط قسمتی از آن را که می خواهند بازی کنند بر روی دستگاه خود نصب نمایند. بدین ترتیب فضای کمتری اشغال می شود و سرعت اجرای بازی بیشتر از گذشته خواهد بود.

تریلر بازی Resident Evil Village